Jump to content
  • 0

The Great San Marino Challenge (FM20)

Go to solution Solved by Daniell,

Question

Goeienamiddag allen

Graag zou ik me met FM20 wagen aan The Great San Marino Challenge. Er bestaat hier een pagina van op het SI forum (klik) met zaken die ik hiervoor moet downloaden en waar ik deze moet zetten. Er zijn echter twee problemen.

Het eerste heeft @Titan me al eens mee geholpen: de downloads verlopen (meestal) via Steam en aangezien ik via Epic Games speel, kan ik er niet aan.

Het tweede probleem bestaat erin dat ik ergens iets verkeerd doe met het plaatsen van de bestandjes blijkbaar, want het werkt niet.

Is er iemand die me gestructureerd kan uitleggen hoe ik dit het beste aanpak? Alvast bedankt!

15 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Solution

OK, volgens mij is het gelukt, here it goes: @RubenS2

1. Download deze file: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1917811437
    - Ik heb daarvoor deze downloader gebruikt, dat ging bij mij het beste
    - Deze file voegt het San Marino team toe aan de database. De oorspronkelijke club bestaat niet meer volgens mij en deze zorgt ervoor dat er weer een team is én dat je San Marinese spelers krijgt in je intakes.
  2. Download deze file: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1920497135
    Ik heb daarvoor deze downloader gebruikt, dat ging bij mij het beste. 
    - Deze file voegt de Serie D toe aan het spel.
  3. Pak beide downloads uit en plaats de .fmf bestanden in C:\Users\Gebruiker\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2020\editor data 
    image.png.c258dca10eceeea641a3231d721bc860.png
  4. Start een nieuw spel en zorg dat de editor data aangevinkt staat
    image.png.9d996a0b2aec520c6f5a1d3c22b40a60.png
  5. Laadt de gewenste competities in en het is aan te raden om via de custom database alle San Marinese spelers in te laden zodat ook het land speelbaar wordt. 
    image.thumb.png.3a8c7033c04cab08061c5f373b0e829b.png

image.png.376d30112b4bcfd9e7c1b4cc1bb6d541.png
  6. Start het spel. Maak manager aan en bij clubkeuze navigeer je naar Serie D Grp. F en kies C.C. San Marino
    image.png.ac6e6b816c93d4883dc55f3cb50fb34b.png

Succes en veel plezier! 

Zo, nou kan ik FM20 weer verwijderen  :mrgy:

• 0
12 minuten geleden zei delichris:

@Thomassje123 heeft ooit de San Marino challenge gedaan. Misschien kan hij je helpen.

Laatst bezocht: 3 mei. Hopelijk zijn er nog andere mensen op het forum die kunnen helpen :D 

• 0
6 minuten geleden zei RubenS2:

Laatst bezocht: 3 mei. Hopelijk zijn er nog andere mensen op het forum die kunnen helpen :D 

Verder ken ik ook niemand eigenlijk. Misschien @Mordurette die speelt nog wel eens van die aparte landen.

• 0

Deze 2 bestanden downloaden en in het mapje editor data plaatsen. Zorg ervoor dat ze aangevinkt staan als je een nieuw spel start.

• 0
7 minuten geleden zei Daniell:

Deze 2 bestanden downloaden en in het mapje editor data plaatsen. Zorg ervoor dat ze aangevinkt staan als je een nieuw spel start.

En dat is het enige wat ik moet doen om het te doen werken? Al die andere bestandjes zijn niet noodzakelijk?

• 0
Gepost (edited)
6 minuten geleden zei RubenS2:

En dat is het enige wat ik moet doen om het te doen werken? Al die andere bestandjes zijn niet noodzakelijk?

Zijn alternatieve opties maar heb je meer werk mee.

Misschien nog even een database zoeken voor de league van san marino maar die zal ook ergens in die post staan die je gelinkt hebt. 

Edited by Daniell
  • 0
1 uur geleden zei Daniell:

Goed, net geprobeerd. Ik krijg echter geen Serie D speelbaar... Gaat maar tot Serie C en daar zit die club niet in...

• 0
23 minuten geleden zei RubenS2:

Goed, net geprobeerd. Ik krijg echter geen Serie D speelbaar... Gaat maar tot Serie C en daar zit die club niet in...

Zal er dadelijk even induiken, zelf proberen en dan plaats ik een post met beschrijving en screenshots (y)

• 0
2 minuten geleden zei Daniell:

Zal er dadelijk even induiken, zelf proberen en dan plaats ik een post met beschrijving en screenshots (y)

Enorm hard bedankt alvast!

• 0
4 uur geleden zei Daniell:

@RubenS2 Ga je de voortgang ergens bijhouden? Zo ja, zou je mij willen taggen in die updates? :D

Voorlopig is er nog geen voortgang om te melden, wou het vooral even opgestart hebben voor wanneer ik nood heb aan een sidegame. Maar wanneer ik het actief oppak zal ik vermoedelijk een topic aanmaken onder challenges. Ik zal je zeker taggen! :D 

• 0
Op 15-5-2021 om 16:40 zei delichris:

Verder ken ik ook niemand eigenlijk. Misschien @Mordurette die speelt nog wel eens van die aparte landen.

Helaas speel ik gewoon via Steam en ken enkel die opties, maar leuk dat je aan me dacht 😬

De San Marino challenge zelf ooit wel eens geprobeerd maar nooit afgemaakt.