Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben voor het eerst serieus FM aan het spelen (FM21) na een kortstondige poging in 2015.

Nu heb ik mijn eerste seizoen er op zitten. Op de laatste speeldag de titel veroverd met NAC Breda in de KKD. Wel een tactiek van internet geplukt maar toch erg trots.

Met het oog op de Eredivisie ben ik opzoek naar goede spelers die mij verder helpen. Maar nu staat er in mijn scherm nog steeds 1e in KKD. Nu heb ik het idee dat spelers minder interesse hebben. Bv. Danilo van Ajax wil niet eens praten want gaat liever naar RKC.

Heeft dit met elkaar te maken of is mijn reputatie gewoon te laag? En hoe kan ik dat (snel) verbeteren.

Bedankt voor het meedenken alvast!

Geplaatst

Het nieuwe seizoen gaat pas op 1 juli beginnen en dan staat er ook dat je in de Eredivisie zit. En het zou kunnen dat jij zelf geen hoge reputatie hebt. Of hij vindt NAC gewoon een slechte club.

Geplaatst

Dat zal waarschijnlijk wel wat veranderen als het nieuwe competitieschema is ingeladen. Dan zit je officieel in de eredivisie en zullen spelers je niet meer afwijzen, omdat je in de KKD zit. Natuurlijk zijn er ook diverse andere (Europees voetbal, reputatie club of trainer, salaris) redenen die spelers hebben om je aanbieding af te wijzen. 

Geplaatst

Inderdaad even wachten tot het nieuwe seizoen wordt geladen. Je krijgt dan ook berichten in je inbox over reputatie wijzigingen. Dan kun je het nog eens proberen.

Het winnen van competities, cups, promoties en wedstrijden waarvan verwacht wordt dat je verliest geven je een reputatieboost.

Geplaatst
33 minuten geleden zei Matthew the Hidthing:

Bedankt allemaal, en is dat altijd 1 juli? Want ik zit alweer dik in de voorbereiding en wil graag mijn selectie gaan samenstellen, heb nu het idee dat ik achter het net vis.

Kan verschillen per land. Is het speelschema van het nieuwe jaar al bekend? Dan is het nieuwe jaargang al ingeladen en zijn er andere redenen dat hij niet wil komen ;)