Jump to content

[FM21] it's a long way to the top

Recommended Posts

Prima start bij Westlandia denk ik zo, 9 uit 12 punten is prima. Met een beetje geluk kun je nog verrassen en iets hoger eindigen. Maar de vijfde plaats is een prima resultaat als je kijkt waar de club stond toen je binnen kwam.

• Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

9.png

Iliohan  Deonell Jamie  Axt   Schilder

@Marius inderdaad, alleen vrees ik dat onze sprint te laat is ingezet

@MNie ons doel moet zo hoog mogelijk eindigen in het volgende seizoen worden

@kmk elk begin is lastig en ik ben blij dat ik zo goed ben begonnen

@Kyrill dat zal wel goed komen

@19CH98 bedankt voor je reactie

@delichris ik weet niet of de poolse talenten staan te springen naar een overstap naar Westlandia, maar ik houd je op de hoogte :) 

Je bent heel sterk bezig met Westlandia, jammer dat je te laat bent aangenomen. Volgend seizoen kan je zeker een gooi doen naar directe promotie. Tenzij er een BVO je wegkaapt, die zullen toch ook zien wat jij presteert met zowel Polen als Westlandia

Je zet een sterke reeks neer, waardoor je de ladder opklimt. Voor volgend seizoen ziet het er goed uit als je de selectie samen weet te houden.

Sterke reeks waarmee je een mooie positie op de ranglijst hebt. Met de ambitie voor volgend seizoen is niets mis en ik denk dat dit zeker mogelijk is wanneer de selectie intact blijft.

10.png

@19CH98 je zou het haast wel zeggen dat deze prestaties ook bij de bvo's moeten zijn binnen gekomen. Tot dusver nog geen enkele interesse al kan dat na een succesvol EK snel veranderen

@Kyrill dank je

@MNie we zullen zien hoe het loopt

@kmk ik kan helaas nog niet op de zaken vooruitlopen en dat doe ik dus ook niet :D 

@Marius bedankt voor je reactie

@delichris idd, maar het zal voor dit seizoen niet genoeg zijn

Verliezen van de nummer 1 en nummer 2 kan natuurlijk wel, maar laat misschien ook zien dat je nog iets moet groeien om mee te doen om het kampioenschap volgend seizoen.

Ondanks dat je deze maand van de nummers 1 en 2 verliest mag je wel zeggen dat Westlandia er ruim op vooruit is gegaan sinds je aanstelling. Nu snel de focus op jong Polen en dan ben ik benieuwd wat de toekomst brengt. 

11.png

Diploma   Cursus

@Kyrillhet zal ongetwijfeld mee te maken hebben dat we al klaar zijn in de competitie. Daarnaast waren het wel nederlagen tegen de top van de competitie

@Marius ik maak sws het seizoen af en wat daarna gebeurd...

@MNie je hebt gelijk. Het team moet zeker versterkt worden om volgend seizoen voor de titel te gaan

@19CH98 met de diploma in het vooruitzicht en de prestaties op het Ek-21 verwacht ik wel wat interesse. Maar we zullen zien

@delichris dat is ook mijn insteek

Een goede start in ieder geval. De Belgen klinken niet onaardig als tegenstander als je kijkt welke resultaten je al hebt neergezet.