Jump to content

[FM21] it's a long way to the top

Recommended Posts

• Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5.png

Stand tweede plaats

@MNie nu niet meer :D

@Marius als mijn spits tegen Montenegro in blessuretijd nog voor open doel mist, mag ik niet tevreden zijn

@Kyrill ik mag eigenlijk niet klagen, maar een goede coach is nooit tevreden :) 

@kmk het gaat nog niet zoals ik het wil zien, maar in de afgelopen wedstrijden ging het gelukkig al wat beter

@19CH98 EK moet gewoon een doel voor ons zijn

@delichris dank je

Mooie resultaten wederom en misschien in de laatste wedstrijd een stunt dat Italië punten laat liggen en je de 1e plek kan opeisen.

Ticket voor het EK zoals verwacht geboekt. Ben benieuwd wie die "oude" club zal zijn. Vorige novelle was je bij Heerenveen en Wolves, misschien dat het weer die kant op gaat. Nu zat ik er de vorige keer ook volledig naast dus ik heb eigenlijk geen idee. 

In verband met te weinig tijd en andere verplichtingen plaats ik morgen geen update

7.png

Gesprek   Contract  Diploma

@Kyrill dank je

@kmk dat was ook mijn bedoeling :) 

@MNie hierbij je antwoord...

@19CH98 het zal wel een tijdje duren voordat ik hier clubs als SC Heerenveen mag en kan trainen

@delichris zekers

@Marius het is een begin, maar iedereen moet ergens beginnen

Tja, op het EK U21 zijn er weinig slechte ploegen meer over dus krijg je hoe dan ook een zware loting. Daarnaast veel succes in Naaldwijk. Westlanders zijn een gevalletje apart meestal maar wel heerlijke gasten om mee te werken. Dat moet dus helemaal goed komen.

8.png

Kasongo  Riga  Winter   Strijland  Schaafsma  Keuken

@delichris we hebben Italië al een keer verslagen dus ik zou niet weten waarom we dat niet nog een keer kunnen doen

@Marius het seizoen is nog lang er is nog van alles mogelijk

@MNie thanks :) 

@kmkik ben blij dat ik eindelijk een club heb gevonden. Nu moet ik langzaam naar de top zien te komen

@19CH98 ik heb totaal geen ervaring met Westlanders, maar ik hoop hier een mooie tijd te beleven