Jump to content

Dortmund exceptionele talenten en langzame weg naar de top!

Recommended Posts

• Replies 408
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Karel, ben je niet erg streng voor je zelf? Je bent ook maar een mens, je bent niet perfect. Je hebt een aantal keren pech gehad, maar ik zie je met ieder seizoen groeien en leren. Probeer jezelf niet

Een prijs, 6/9 , helaas al 1e thuis nederlaag te pakken   De supercup is   niet prijs waar ik om sta te springen, toch een prijs nonetheless. Die we hebben gepakt door Leipzig met 2-0 te ver

Hee @Nom de Guerre wat geniale, lieve, oprechte en geweldige post is dat zeg, wauw. Ben even stil van. Laat ik gelijk wat dingen "recht zetten" klopt ik laatste maanden emotionele periodes heb gehad d

Posted Images

Flinke uitslagen, lekker! Niet te verbaasd zijn als het op een gegeven moment wat tegen gaat zitten, HSV en Augsburg scoorden best wat xG tegen je, als je spitsen eens een slechte dag hebben is het oppassen geblazen.

September was geen fijne maand. Alleen van Schalke 04 gewonnen

Ja wat moet ik hier nou van zeggen? Je speelt deze maand uit bij Hoffenheim, uit bij United en uit bij Leverkusen. Uit bij Hoffenheim krijg je eigendoelpunt mee van Hoffenheim en mag je blij zijn je 2-2 speelt, want waren slecht. Uit bij Leverkusen  speel je zo slecht dat sterren als Adeyemi, Jovic, Hazard en Amiri allemaal 6,3 of lager scoren, onaccetapble. Ze hebben alle 4 ook een boete van mij gekregen varierend van week salaris tot een dag. Je verliest 2-0 bij Leverkusen en zit geen seconde in de wedstrijd. Maakte niet uit of ik aanvallend speelde of verdedigend kansen kwamen er niet voor de BvB alleen voor Bayer 04. 

Het enige lichtpuntje aan deze maand met 3 uitwedstrijden en maar 1 thuisduel is dat we Schalke 04 met 4-0 verslagen hebben. Maar inmiddels is Hertha BSC de nieuwe koploper en volkomen terecht.

Dort- Schal 4-0

Peter Knabbel liet voor en na de wedstrijd geen spaan heel van mij.  Dat betekent oorlog ik heb Peter Knabbel zkr ook na de 4-0 zege gefilleerd in de media, met de grond gelijk gemaakt. Dortmun was heer en meester en Jovic 2x , Amiri en Collins scoorde voor ons.

CL:

Opstelling United

Opstelling Dortmund

Uitslag

Kwamen 0-2 voor bij United en gaven weg terug naar 2-2. Gezien de xG oa en stats mogen we blij zijn we niet 3-2 verloren hebben. 

Stand

We moeten de achtervolging in op Hertha en oa ook Bayern is dichtbij gekropen inmiddels. Maar goed als je 1e staat kan je alleen nog maar zakken natuurlijk.

Schema

2 uitwedstrijden komende maand waarvan 1 in de beker. Maar Leipzig, Valencia en Frankfurt thuis kan ook pittig genoeg zijn. Valencia is de CL begonnen met 5-0 of 6-0 zege op Club Brugge thuis. En Frankfurt hebben laatste jaren wel vaker thuis van verloren, dus alle handds aan deck...

Overigens waar ik vorig seizoen Premies normaal had voor Europa en hoog voor Bundesliga heb ik nu omgekeerd, hoge premies voor Euroap en normale voor de competitie.

@kmk @19CH98 @MNie @Marius @RubenS2 @komodo25@Nom de Guerre @Abe @Nummerke10 @Titan @rich ruzzian @delichris  @Goatruida @GAE EAGLES @neva 

@Glenn08 @Rob1981 

Bedankt iedereen!! Begin was goed helaas hebben we geen vervolg kunnen geven maar goed wat wil je met 3 zware uitwedstrijden in 1 maand... nummerke10 hebt helemaal gelijk ja dat is heel erg gebleken deze maand! Ik ga vandaag oa Django Unchained kijken nu en vanavond komt mijn broertje uit Amsterdam hier eten voor moederdag. Ik denk max 1a2 updates vandaag nog post. Bedankt voor fijne reacties, fijn weekend iedereen :)

Schalke 04, Schalke 4-0 zullen ze bedoelen;c De rest van de maand lijkt op het eerste oog teleurstellend maar in de BL sta je er nog prima voor en een punt tegen United is ook geen slecht resultaat. 

Zand in de motor in Bundesliga, CL gaat op rozen

Er was een reeks van 5 duels zonder competitie zege voor Dortmund. Die werd doorbroken met 4-3 winst op 9! 9 man van koploper Hertha BSC. Ook werd er oa 2-0 bij Fortuna Dusseldof verloren en 0-2 thuis van Frankfurt. Ik wou het wegspoelen zo n slechte maand oktober, dus nu is deze update over 2 maanden ipv 1. Meteen maar goede nieuws eerst door 3-1 thuis zege op United na eerder al 2-1 thuis zege op Brugge, staan we na 5 duels in de CL 1e in de poule met  9 punten en zijn wij net als United al door naar de laatste 16 CL. Het is aan Valencia uit voor ons en Brugge thuis voor United wie er poule winnaar wordt. In de bundesliga bezit Dortmund een teleurstellende 4e plek na 13 duels met 8 punten minder dan koploper Hertha. Op de persconferentie hadden journalisten al over dat we geen kampioen meer konden worden maar dat vind ik onzin. We zijn pas over 4 duels, halverwege het seizoen. Alleen mij gebruikelijke 424 en 4231 formaties leverde geen resultaten meer op helaas. Eerst tijdje 3331 gespeeld en laatste wedstrijden platte 433 en dat leverde oa de 3-1  thuis zeges op Mainz en United op. Er is ook transfer nieuws omdat het zo slecht gaat en bestuur minder tevreden is, heb ik alvast Emi Buendia , Gabriel Malgaheaes en Lewandowski aangelegd voor komende januari. Heb spel al afgesloten maar was niet goedkoop die 1e rond de 60 miljoen, die 2e rond de 80 en die 3e die al 36 is  voor 4,6 miljoen.

Schema

Brugge- Dort 0-0

Dort- Hertha 4-3

Gladbach- Dort 1-0

Dortmund- United 3-1

Standen

@kmk @19CH98 @MNie @Marius @RubenS2 @komodo25@Nom de Guerre @Abe @Nummerke10 @Titan @rich ruzzian @delichris  @Goatruida @GAE EAGLES @neva 

@Glenn08 @Rob1981 

Thx iedereen voor  de fijne woorden!! CL gaat heerlijk en wraak genomen op United, alleen in Duitsland is er nog veel werk aan de winkel!

Het lek lijkt gedicht met een andere formatie. Of het slim is om je na wat slechte resultaten zo te roeren op de transfermarkt is een vraag die we vanaf januari kunnen beantwoorden.

Standen

6 punten en nog half seizoen te gaan, niks aan de hand. Spurs geloot voor laatste 16 CL hadden zkr slechter kunnen loten.

Valencia- Dortmund 2-1

Waren al door, jammer verlies maar begrijpelijk verlies.

Fc Koln- Dortmund 0-2

Uit in Koln winnen door goals van Esposito en Adeyemi, misschien wel mijn 1e zege hier ooit voor de competitie tevreden.

Dortmund- Wolfsburg 3-1

Spaanse zege met 2 goals van Cucurella en 1x van Gomez.

Werder- Dort 0-2

Esposito en Moriba  scoorde voor ons in deze overtuigende zege. Dat betekent van eerste 5 duels zonder zege na 4 zeges op rij deze maand december in de competitie en naar 6 zeges en 1 verlies maar laatste 7 duels. 433 loopt geweldig, betekent alleen buitenspelers buiten de boot vallen zoals Sancho maar zij krijgen speeltijd met halve ster als CM of Spits. Dat is dan jammer voor buitenspelers maar gelukkig kunnen meeste zoals Reyna, Grealish en Adeyemi uiteraard ook spits spelen of CM.

Mogelijke aanwinsten transfervrij screen 1

2

Afgeronde transfers

Reactie op aanwinsten door staff/bestuur/fans

@kmk @19CH98 @MNie @Marius @RubenS2 @komodo25@Nom de Guerre @Abe @Nummerke10 @Titan @rich ruzzian @delichris  @Goatruida@neva 

@Glenn08 @Rob1981 

Ty iedereen!! Als er al een lek was, is nu zeker te boven!!!

Gelukkig weer terug op de rails. Zes punten is niet onoverbrugbaar maar met Bayern weet je natuurlijk wel waar je aan toe bent.