Geplaatst 27 april 20214 jr. Hallo, ik wil graag de newgens makkelijker selecteren op persoonlijkheid/karakter. Kan dit makkelijker met bepaalde skins of is er überhaupt een makkelijk trucje voor? Ik wil dat op een dusdanige manier doen dat ik in een keer alle newgens die ik dan op de lijst zet kan selecteren met positieve karakters.
Geplaatst 27 april 20214 jr. Je kunt een custom view creëren voor newgens. Als je naar de youth intake gaat dan kun je bepaalde zaken toevoegen en dingen weghalen zoals bijvoorbeeld lengte en gewicht. Ik heb daar bij mijn jeugdteam zelf meestal dingen als age, determination, personality, media handling style, training level, current ability en potential ability. Je kunt daarbij komen door met de rechtermuisknop op de balk te klikken waar in de screen PKD/INF/NAME/STYLE etc. staat. Hoop dat het helpt en dat ik je vraag goed begrepen heb.
Geplaatst 1 mei 20214 jr. Auteur Op 27-4-2021 om 16:11 zei Abe: Je kunt een custom view creëren voor newgens. Als je naar de youth intake gaat dan kun je bepaalde zaken toevoegen en dingen weghalen zoals bijvoorbeeld lengte en gewicht. Ik heb daar bij mijn jeugdteam zelf meestal dingen als age, determination, personality, media handling style, training level, current ability en potential ability. Je kunt daarbij komen door met de rechtermuisknop op de balk te klikken waar in de screen PKD/INF/NAME/STYLE etc. staat. Hoop dat het helpt en dat ik je vraag goed begrepen heb. Ik geloof dat ik het niet duidelijk genoeg gevraagd heb, het is eigenlijk om in een keer alle intake in het spel onder de loep te nemen. Ik doe dat 1x per jaar en dan is het een hels karwei, terwijl het volgens mij veel sneller moet kunnen.
Geplaatst 3 mei 20214 jr. Op 1-5-2021 om 15:15 zei VictorKros_Fan: Ik geloof dat ik het niet duidelijk genoeg gevraagd heb, het is eigenlijk om in een keer alle intake in het spel onder de loep te nemen. Ik doe dat 1x per jaar en dan is het een hels karwei, terwijl het volgens mij veel sneller moet kunnen. Je kunt dit op dezelfde manier doen, eigenlijk zoals @Abe al zei, alleen zet je dan alle intake spelers op een shortlist en maak je daar een custom view
Geplaatst 5 mei 20214 jr. Auteur Op 3-5-2021 om 12:49 zei Daniell: Je kunt dit op dezelfde manier doen, eigenlijk zoals @Abe al zei, alleen zet je dan alle intake spelers op een shortlist en maak je daar een custom view Ik dank jou en @Abe hartelijk voor jullie hulp. :-)