Jump to content

In de schijnwerpers ... april 2021

Recommended Posts

We zijn opnieuw bijna aan het einde van de maand gekomen en dus gaan we opnieuw een verhaal in de picture plaatsen. Laat hier jullie favoriete verhaal achter van de afgelopen weken voor aanstaande vrijdagavond 22u. De novelle met de meeste stemmen mag  een maand lang met recht en rede "in de schijnwerpers" staan!

21 uur geleden zei KayDeManaager:

Mijn stem gaat naar de nieuwe novelle van @Daniell

Super bedankt maar lijkt me nog wat vroeg, laat mij eerst maar eens een paar weken volhouden, haha ;) Er zijn anderen die het veel meer verdienen!

Mijn stem gaat naar @mattihamstra

Eén van de langst lopende novellen, uniek, consistent en gewoon een goed verhaal! 

Zo ontzettend veel mooie en toffe novellen nu, lastig kiezen. Ik ga voor John Terry met zijn novelle [FM21] Wisła Kraków Spółka Akcyjna - Olympique Marseille 

10 uur geleden zei Daniell:

Super bedankt maar lijkt me nog wat vroeg, laat mij eerst maar eens een paar weken volhouden, haha ;) Er zijn anderen die het veel meer verdienen!

Mijn stem gaat naar @mattihamstra

Eén van de langst lopende novellen, uniek, consistent en gewoon een goed verhaal! 

Sympathiek van je, maar ik vond dit gewoon een motiverende nominatie. Ik gun het de anderen ook :) 

• Marius unpinned this topic