Jump to content

[Sign-up] Eredivisie

Recommended Posts

• Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gianni Zuiverloon ongelukkig bij nederlaag van ADO Den Haag op AZ. Late penalty zorgt nog voor punt voor Ajax bij FC Twente. Fortuna Sittard weet SC Heerenveen in eigen huis te verslaan.

In het Excel bestand de bijgewerkte selecties. Controleer zelf of alles klopt!   Mis je een speler tag dan @chrisje1993 of @Copywriter. Het kan voorkomen  dat de speler niet in je A se

KNVB Beker   Deze update geen competitie maar de KNVB beker.  De "top" clubs stromen pas in de volgende ronde in.  Van de Eredivisie clubs overleefde alleen ADO de eerste ronde niet.  Na pen

Posted Images

58 minuten geleden zei Vis:

Hmm, volgens mij ben ik na mijn aanmelding ook iets uit het oog verloren.... ;-)

Zo iets noemen ze eigen schuld dikke bult ;c je was wel getagd 

10 uur geleden zei Copywriter:

Zo iets noemen ze eigen schuld dikke bult ;c je was wel getagd 

Ik dacht laatste dagen al aan dit topic. Hoe gaan we nu verder en wanneer :)?

5 uur geleden zei Kyrill:

Ik dacht laatste dagen al aan dit topic. Hoe gaan we nu verder en wanneer :)?

Ik had een foutje gemaakt met de database. Inmiddels heb ik die eruit gehaald en opnieuw de database verstuurd naar @Copywriter ter controle. Zodra hij dit gedaan heeft zullen de nieuwe screens van de selectie's gepost worden. Jullie moeten dan een tactiek + opstelling naar mij of Copywriter sturen. Wij zullen in de tussentijd de voorbereiding al simuleren.

u1frPUu.jpg

In het Excel bestand de bijgewerkte selecties. Controleer zelf of alles klopt!

Mis je een speler tag dan @chrisje1993 of @Copywriter.

Het kan voorkomen  dat de speler niet in je A selectie maar  in je onder 18 of B elftal staat. Maar dat kunnen wij dan controleren. 

Wie geen Excel heeft kan een html bestand met zijn selectie vragen door mij te taggen. 

Eredivisie.xlsx

yXK978O.jpg

Alle managers zijn gemaakt. Aan jullie nu om zo snel mogelijk naar mij een tactiek + opstelling te sturen. Hoe eerder je die mij gestuurd hebt hoe beter de selectie in de voorbereiding hier al kan wennen.

Verder zijn er ook een paar man die niet genoeg nederlanders in de eerste selectie hebben. Zij moeten nog aangeven welke jeugdspelers ze eventueel willen doorschuiven naar het eerste om aan de 11 nederlanders regel te voldoen.

Ajax @Fantasy: 9 Nederlanders (Stekelenburg, Blind, Klaassen, Zirkzee, Schuurs, Ekkelenkamp, Brobbey, Graveneberch en Rensch)

AZ @Michael_RAFC: 14 Nederlanders

FC Groningen @komodo25: 11 Nederlanders

FC Twente @Copywriter: 9 Nederlanders (Brama, Narsingh, Menig, Drommel, Balker, Roemeratoe, Smal, Pierie, Markelo)

FC Utrecht: @Nummerke10 :16 Nederlanders

Feyenoord @neva: 11 Nederlanders

Fortuna Sittard @Vis: 8 Nederlanders (Seuntjens, Velthuizen, George, Rienstra, Janssen, Van Osch, Flemming, Essers)

Heracles Almelo @van der Water: 8 Nederlanders (Pröpper, Breukers, Vloet, Riedewald, Burgzorg, Proper, Taylor, Van de Ven)

PSV @Kyrill: 7 Nederlanders: (Van Ginkel, Klaiber, Malen, Teze, Stengs, Sambo, Gakpo)

RKC @Going up: 10 Nederlanders (Anita, Meulensteen, Mulder, John, Stokkers, Van de Venne, Vaessen, Sow, Oosting, Oukili)

SC Heerenveen @Geppiej: 10 Nederlanders (Mulder, De Jong, Woudenberg, Kongolo, Veerman, Floranus, Van Bergen, Veerman, Van Ottele, van Hecke)

Sparta @Paul.: 14 Nederlanders

Vitesse @RubenS2: 6 Nederlanders (Bruns, Pasveer, Vormer, Bazoer, Doekhi, Chong)

VVV-Venlo @chrisje1993: 11 Nederlanders

Willem II @FlyD: 9 Nederlanders (van der Heijden, Heerkens, Peters, Ruiter, van Beek, Owusu, Nunnely, van Hooijdonk, van Ewijk)

33 minuten geleden zei RubenS2:

Zou ik een screentje mogen van de jeugdteams om te weten welke jeugdspelers ik kan doorschuiven? Met sterren bij graag.

Idem hier :D Tactiek is reeds verzonden aan je @chrisje1993 (y) 

2 uur geleden zei RubenS2:

Zou ik een screentje mogen van de jeugdteams om te weten welke jeugdspelers ik kan doorschuiven? Met sterren bij graag.

FW03gLM.jpg

H2ePK7k.jpg

npgWk0S.jpg

1 uur geleden zei Fantasy:

Idem hier :D Tactiek is reeds verzonden aan je @chrisje1993 (y) 

Zu88t4m.jpg

QW6wr3K.jpg

oZdm0Oc.jpg

oSUc78K.jpg

@Kyrill de spelers zijn doorgeschoven!

Ik zie dat er nog plek is, dus ik wil best meedoen (als dat nog kan uiteraard). 

Naam Manager: Aron Seabird

Geboortedatum: 24-05-1988

Nationaliteit: Nederlands

Club: PEC Zwolle 

38 minuten geleden zei aron24:

Ik zie dat er nog plek is, dus ik wil best meedoen (als dat nog kan uiteraard). 

Naam Manager: Aron Seabird

Geboortedatum: 24-05-1988

Nationaliteit: Nederlands

Club: PEC Zwolle 

Dat kan zeker. Ik zal vanavond nog of morgen je selectie sturen!!