Jump to content

[Sign-up] Eredivisie

Recommended Posts

3 minuten geleden zei chrisje1993:

Is huur ook mogelijk?

Schiet ik helaas niets mee op. Botteghin mag je eventueel voor 500k. 
Deur andere twee verkoop ik alleen maar. Misschien ligt er nog wel wat onderhandelruimte. 

• Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gianni Zuiverloon ongelukkig bij nederlaag van ADO Den Haag op AZ. Late penalty zorgt nog voor punt voor Ajax bij FC Twente. Fortuna Sittard weet SC Heerenveen in eigen huis te verslaan.

In het Excel bestand de bijgewerkte selecties. Controleer zelf of alles klopt!   Mis je een speler tag dan @chrisje1993 of @Copywriter. Het kan voorkomen  dat de speler niet in je A se

Ik had een foutje gemaakt met de database. Inmiddels heb ik die eruit gehaald en opnieuw de database verstuurd naar @Copywriter ter controle. Zodra hij dit gedaan heeft zullen de nieuwe screens van de

Posted Images

4 minuten geleden zei neva:

Schiet ik helaas niets mee op. Botteghin mag je eventueel voor 500k. 
Deur andere twee verkoop ik alleen maar. Misschien ligt er nog wel wat onderhandelruimte. 

Ik heb nog maar 2,2 mil wat is daar mee mogelijk?

Zojuist zei chrisje1993:

Ik heb jouw PM gestuurd voor buitenlandse aankopen. Ik hoop ze alle 3 kunnen zo niet, hoor graag en zoek wat  anders :)

48 minuten geleden zei Fantasy:

Sale in Amsterdam

Sean Klaiber maakt een opvallende move. Hij werd onlangs overgenomen van FC Utrecht, maar wordt ook direct alweer van de hand gedaan. De rechtsback wordt verhuurd aan PSV Eindhoven, dat hem aan het eind van het seizoen verplicht voor €6.000.000,- overneemt. Ook werd er zaken gedaan met Sparta Rotterdam, waar Naci Ünüvar het komende seizoen ervaring zal gaan opdoen. En hij is niet de enige, want ook Zakaria Labyad gaat op Het Kasteel voetballen. Voor 3,5 miljoen euro maakt hij per direct de overstap naar Rotterdam om daar zijn talent en fluwelen techniek te etaleren. 

In de wandelgangen gaat het gerucht dat er nog meerdere spelers - al dan niet tijdelijk - mogen vertrekken. Het zou gaan om de volgende spelers:

• Kjell Scherpen (DM) - te huur
  • Quinten Timber (VC/VMC) - te huur
  • Jurriën Timber (VRLC/VMC) - te huur
  • Kenneth Taylor (VMC/MRLC) - te koop

Geef jij 'm door? Nick Marsman voor €500.000,- naar Ajax :shine: 

Is Jurrien Timber nog te huur? 

16 minuten geleden zei van der Water:

@Fantasy ik wil Scherpen wel huren, wat is je vraagprijs voor Taylor?

Scherpen gaat lekker in Almelo in de goal staan dan. Neem aan dat 'ie dan wel in de basis komt (y) 

Taylor mag je voor 1 miljoen overnemen.

@Copywriter Yes, die is nog te huur (y) edit; althans, dat dacht ik. Je mede-organisator was nét iets eerder ;c 

8 minuten geleden zei chrisje1993:

We kunnen wel een leuk pakketje samenstellen.. 

Wassim Essanoussi + 2 miljoen voor Botteghin en Diemers?

Zojuist zei Fantasy:

Scherpen gaat lekker in Almelo in de goal staan dan. Neem aan dat 'ie dan wel in de basis komt (y) 

Scherpen gaat keepen idd, voor Taylor ben ik bereid 600k te bieden, meer heb ik niet meer ;e

Met de komst van Scherpen staan Blaswich en Mesenholer wel in de uitverkoop

1 minuut geleden zei van der Water:

Scherpen gaat keepen idd, voor Taylor ben ik bereid 600k te bieden, meer heb ik niet meer ;e

Met de komst van Scherpen staan Blaswich en Mesenholer wel in de uitverkoop

Akkoord voor beiden. 

1 minuut geleden zei Paul.:

@neva

Is Haps beschikbaar voor transfer of huur? Aangezien je ook al Malacia hebt :) 

Alles heeft z'n prijs. Haps is bij mij beoogd basisspeler in het eerste seizoen, die gaat niet voor minder dan zeven miljoen weg.

4 minuten geleden zei neva:

We kunnen wel een leuk pakketje samenstellen.. 

Wassim Essanoussi + 2 miljoen voor Botteghin en Diemers?

Ik neem wel alleen Botteghin over voor 500K ;) 

15 minuten geleden zei Fantasy:

@Copywriter Yes, die is nog te huur (y) edit; althans, dat dacht ik. Je mede-organisator was nét iets eerder ;c 

Damned @chrisje1993

PEC Zwolle heeft nog geen manager. Wat doen we met spelers die we van die ploeg willen? Ik zou wel Strieder willen overnemen. Geldt dan de waarde van transfermarkt.nl ? 

Bij Sparta is Emegha, een veelbelovende aanvaller, nog te huur. 

Ook:

- Beugelsdijk (CB)

- Abels (RB/CB)

- Pinto (LB)

- Auassar (CM)

- Deroy Duarte (CM)

- Smeets (MC/AMC)

mogen uitkijken naar een nieuwe werkgever. 

3 uur geleden zei Paul.:

PEC Zwolle heeft nog geen manager. Wat doen we met spelers die we van die ploeg willen? Ik zou wel Strieder willen overnemen. Geldt dan de waarde van transfermarkt.nl ? 

Voor de spelers van ADO,  PEC Zwolle en FC Emmen inderdaad de waarde van transfermarkt.nl 

@Michael_RAFCOosterwolde waarde in het spel 950.000 je mag hem voor 1,5 miljoen ophalen.

46 minuten geleden zei Copywriter:

Voor de spelers van ADO,  PEC Zwolle en FC Emmen inderdaad de waarde van transfermarkt.nl 

@Michael_RAFCOosterwolde waarde in het spel 950.000 je mag hem voor 1,5 miljoen ophalen.

Thx, maar heb ondertussen mijn back-up linksachter al ;)

4 uur geleden zei Copywriter:

Ik bied 1 miljoen voor Oosterwolde.