Jump to content

[IDS] [FM21] Taking the World by Storm: A Newgen Story

Daniell
 Share

Recommended Posts

Op rechts blijf ik wat op mijn honger zitten. Zeker als je dan bijvoorbeeld naar die Daniels op links kijkt. Met Storm erbij in de spits gaat dat gegarandeerd voor vuurwerk zorgen. Toch zeer benieuwd naar de resultaten met deze selectie!

Zo, alles weer bijgelezen. Mooi hoe je iedereen meeneemt in de transitie richting eigen jeugd. Goed ook om alle spelers weer even te zien, want na al dat heerlijke gehandel was er wel het een en ander veranderd in de selectie. Veel succes komend seizoen en ik ben zeer benieuwd wat de resultaten met dit vernieuwde FC Twente gaan zijn! 

• 2 weeks later...

Stormbanner.png.8f6ed689a19fb0cb3507e3ae5e6a2999.png

#49 JOHAN CRUIJFF SCHAAL / LOTING GROEPSRONDE CHAMPIONS LEAGUE

jcschaal.png.8ebb839970a1769c4977ed1cb2f42f4b.png

cl.png.4d723f1af8ebe2ed4279fffb982acd3e.png

In mijn nieuwe novelle - [FM22] C.D. Guadalajara: El Rebaño Sagrado! - wil ik wat vaker grafische updates gaan gebruiken. Ik kan dus hier nog even mooi oefenen met dergelijke updates :) Ik krijg dan ook graag feedback op deze update.

Is dit iets wat jullie bevalt of zien jullie liever de tekstuele updates? 

Tevens wil ik via deze weg iedereen bedanken die dit verhaal gelezen heeft! Mensen die hebben gereageerd of likes hebben achtergelaten wil ik extra bedanken aangezien dat toch één van de grootste motivatoren zijn om zo'n verhaal door te zetten. Daarnaast ben ik héél blij dat dit verhaal IDS heeft mogen staan en ik daardoor genomineerd ben voor Novelle van het Jaar! 

Ik wil jullie dan ook vragen om te gaan stemmen als je dat nog niet gedaan hebt. Jullie stem hoeft niet perse naar mij te gaan, al zou ik er wel heel blij mee zijn! 

@Michael_RAFC @ElMarcos @MNie @Marius @RubenS2 @Fantasy @Nummerke10 @boydjoman @Glenn08 @Mordurette @JordiW. @delichris @KayDeManaager @Goatruida @xPeejay @19CH98 @kmk @Kyrill @Rob1981 @SNDR @DGremlin @Thymen @rich ruzzian @timpy00 @FlyD @Michaelinho* @Jotew

Bedankt voor de reacties!

Knappe zege tegen Ajax.

Met een Duitse, Spaanse en Engelse ploeg toch wel een vrij stevige loting in de CL (al is het moeilijk echt in te schatten hoe sterk deze teams zijn na zoveel seizoenen)

Ziet er overigen heel netjes uit! Een meerwaarde wat mij betreft.

Meteen weer een statement neergezet in JC Schaal. De loting moet goed te doen zijn voor dit Twente. Zo'n grafische updates zijn zeker leuk maar persoonlijk ben ik vooral iemand die graag wat diepere analyses meekrijgt als lezer en een grafisch intermezzo is dan vaak toch wat bondiger en beknopter.

Stormbanner.png.8f6ed689a19fb0cb3507e3ae5e6a2999.png

#50 SEIZOEN 2028/29

Aangezien gisteren de beta van FM22 is uitgekomen, gaan we deze novelle afsluiten. Ik had graag nog wat grafische updates gemaakt maar aangezien ik me wil gaan focussen op mijn nieuwe verhaal en de Create Your Legend! nog moet afwerken, wordt dit de laatste update in dit verhaal. Voor mij persoonlijk is het een goed jaar geweest in FM21. Mensen die zich de eerste post in dit verhaal nog kunnen herinneren zullen het daarmee eens zijn. Ik gaf daarin namelijk aan dat ik moeite had met het onderhouden van een novelle. 

Toch wordt dit alweer update nummer 50, hebben we alle doelstellingen behaald én sluiten we de novelle netjes af! Iets wat ik nog nooit gedaan heb. Inmiddels ben ik al aan mijn nieuwe verhaal begonnen en het is de bedoeling dat die net zo succesvol wordt als deze. Al hoop ik op iets meer weerstand in Mexico dan dat ik in deze save gehad heb!

EREDIVISIE

Eerste seizoenshelft

Citaat

image.png.c693a3ce0d002dc5d08594c004772b0f.png

Tweede seizoenshelft

Citaat

image.png.ef12a01d319a5fd6f079cd7ec73aed66.png

image.png.aad76248baafef3849ce02f8a29807de.png

KNVB BEKER

image.png.2f7535434c63b8f602b86b2c57b38348.png

CHAMPIONS LEAGUE

image.png.bc9d5549f0b36cc409e50c1f2dd3faa7.png

SUPERCUPS

image.png.443037ecc838c9d5f66d9a562d6dddbd.png

BART STORM

image.png.2f0498cd35249cd57c7eecb140f75f48.png

image.thumb.png.28daed41686438bdaed975449633a8a4.png

SPELERSSTATISTIEKEN

image.png.a02a4518b204f1a9f95b5825119b9de7.png

image.thumb.png.952e513f562e5ceb4754f618a58c9b08.png

@Michael_RAFC @ElMarcos @MNie @Marius @RubenS2 @Fantasy @Nummerke10 @boydjoman @Glenn08 @Mordurette @JordiW. @delichris @KayDeManaager @Goatruida @xPeejay @19CH98 @kmk @Kyrill @Rob1981 @SNDR @DGremlin @Thymen @rich ruzzian @timpy00 @FlyD @Michaelinho* @Jotew

Hartelijk bedankt voor het volgen van dit verhaal! Een extra bedankje voor iedereen die gereageerd heeft of hier en daar op het hartje geklikt heeft. 

Nogmaals een bedankje aan iedereen die ervoor gezorgd heeft dat ik IDS heb mogen staan. Daardoor staat dit verhaal nu in de finale van Novelle van het Jaar!

Ik wil jullie allen dan ook nogmaals vragen jullie stem uit te brengen!

En dan hoop ik jullie allemaal weer terug te zien bij mijn nieuwe verhaal

:classic_love:

De afsluiting is wat abrupt, vooral omdat het toch wel even in de spotlights mocht gezet worden met wat voor een team je dit laatste seizoen afwerkte. Prachtig prestaties! Heel erg genoten ook van al je updates, en mooi om zien dat je uiteindelijk toch ook consistent een verhaal hebt kunnen neerzetten en afwerken!

20 uur geleden zei Marius:

De afsluiting is wat abrupt, vooral omdat het toch wel even in de spotlights mocht gezet worden met wat voor een team je dit laatste seizoen afwerkte. Prachtig prestaties! Heel erg genoten ook van al je updates, en mooi om zien dat je uiteindelijk toch ook consistent een verhaal hebt kunnen neerzetten en afwerken!

Inderdaad abrupt maar ik moest dit topic afsluiten anders zou het me boven m'n hoofd groeien ;) wellicht komt er nog een update over de rest van Storm zijn loopbaan ;)

Heb inderdaad wel mezelf overwonnen met dit topic!

18 uur geleden zei Mordurette:

Helaas is dit het einde van 'onze' Bart, maar hij blijft in onze gedachten. Well done!

Zit eraan te denken om de rest van zijn carrière te simuleren. Als ik daar aan toe kom, zal ik hier nog een update plaatsen ;)

18 uur geleden zei Fantasy:

Ontzettend bedankt voor dit verhaal, voor velen vanuit een compleet andere insteek dan we hier vaak zien. Wat mij betreft een absolute kanshebber om verkozen te worden tot Novelle van het Jaar!

Hoezo andere insteek? Dat was wel de bedoeling inderdaad maar voor mijn gevoel niet helemaal uitgekomen. Ik hoop dat in FM22 beter te doen. 

En neen, er loopt hier ene Bjorn rond met een nog beter verhaal :mmm:

4 uur geleden zei Daniell:

Hoezo andere insteek? Dat was wel de bedoeling inderdaad maar voor mijn gevoel niet helemaal uitgekomen. Ik hoop dat in FM22 beter te doen. 

Toch zeker vanuit het perspectief begonnen met één hoofdpersonage was het absoluut een andere insteek. Dat het uiteindelijk een wending nam, deert dan weer niet natuurlijk :D 

13 minuten geleden zei rich ruzzian:

Bizarre dingen doet de AI toch. Wellicht wilde Storm zelf wel niet verlengen? Ben benieuwd waar hij naar toe trekt. 

Denk dat ze hem niet langer konden betalen, hij was verder gewoon tevreden. Hij is in een team terecht gekomen met een aantal oud ploeggenoten.

O.a. Jennings, Asanovic, Looms, Schmeling en Ter Wielen!