Jump to content

[IDS] [FM21] Taking the World by Storm: A Newgen Story

Daniell
 Share

Recommended Posts

Stormbanner.png.8f6ed689a19fb0cb3507e3ae5e6a2999.png

#29 SEIZOEN 2024/25
Bijna perfect seizoen

Johan Cruijff Schaal
Door onze prestaties in het vorige seizoen mochten we weer deelnemen aan de seizoens-opener. Omdat we kampioen zijn geworden maar ook de beker mee naar huis namen, nemen we het op tegen de nummer twee van de Eredivisie; PSV. Traditiegetrouw springt tijdens de JC Schaal één speler in het oog. In het tweede seizoen namen we het op tegen Ajax en was Danilo Pereira de matchwinner met twee goals tijdens de 2-1 overwinning. In het derde seizoen namen we het op tegen Feyenoord en wonnen we dankzij vijf goals van Bart Storm met 7-3. Vorig jaar wonnen we met 3-0 van Vitesse en was Storm opnieuw de matchwinner met twee doelpunten. 

Dit jaar was het de beurt aan Manuel Miranda, die vorig jaar zijn definitieve doorbraak kende. Hoogstpersoonlijk legde hij de Eindhovenaren over de knie. Zijn hattrick in de eerste helft zorgde ervoor dat we in de tweede helft de wedstrijd konden uitspelen. Eindstand: 3-1. 

jc.PNG.6830f05503807494c9b6365c3c7cf767.PNG

Eredivisie
De afgelopen drie jaar werden we landskampioen en kunnen we voorzichtig spreken van een monopolie. Dit seizoen zouden we opnieuw bewijzen dat we de Eredivisie ontgroeid zijn. De selectie wordt sterker en sterker doordat jonge talenten zich uitstekend weten te ontwikkelen. De Europese successen helpen daar enorm bij. De afgelopen transferperiode laat tevens zien dat we voor veel spelers een interessante club zijn om voor te spelen. Iedereen krijgt kansen en als je niet kan meekomen zorgen we ervoor dat je elders aan spelen toe komt. Enfin, terug naar de Eredivisie waar we uitstekend van start gingen. 

Ons schema begon vrij gemakkelijk met wedstrijden tegen Fortuna, Sparta, Willem II en FC Utrecht. We wisten gemakkelijk het net te vinden en hielden de boel achterin vrij gesloten. Alleen Sparta en Utrecht wisten beide één keer tot scoren te komen. Zelf maakten we dertien doelpunten in deze reeks. Onze vorm namen we mee naar september, waar Vitesse, De Graafschap en Heerenveen eenvoudig werden verslagen. De 6-1 tegen Vitesse (Ciortea 4x en Storm 2x) liet zien dat onze nieuwe formatie lekker begon te draaien. 

In oktober hadden we een zwaar programma maar ook deze maand komen we zonder puntverlies door. AZ, PSV en Ajax worden allemaal met 3-0 verslagen. Tijdens deze maand spelen we ook nog eens Champions League wedstrijden, wat die prestatie helemaal bijzonder maakt. In de maand november verslaan we PEC Zwolle, Feyenoord, N.E.C. en de eeuwige rivaal Heracles. We slikken één tegendoelpunt, gemaakt door PEC. We sluiten de eerste helft van het seizoen af zonder puntverlies te lijden. In december verslaan we achtereenvolgens ADO, MVV, Groningen en opnieuw PSV. We staan dan ook stijf bovenaan als we de winterstop ingaan. 

Citaat

1stehelft.PNG.336343f822583fdc9b8ac44528cef7f1.PNG

We beginnen de tweede competitiehelft met een 1-1 gelijkspel tegen Ajax maar weten daarna al onze wedstrijden weer te winnen. We slikken de rest van het seizoen slechts zeven tegendoelpunten en maken er minimaal twee in elke match. We eindigen het seizoen op 100 punten (!) door 33 wedstrijden te winnen, zo dichtbij een perfect seizoen. Nummer twee Ajax eindigt op 23 punten afstand. 

Miranda is dit jaar onze topscorer in de Eredivisie met 22 goals, helaas niet genoeg om de topscorerstitel te veroveren. Bart Storm eindigt het seizoen op 19 doelpunten en hoewel dat nog steeds een flink aantal is, heeft hij wel met een vormdip te maken gehad. Miranda wordt wel uitgeroepen tot Voetballer van het Jaar en leveren we het gehele podium voor de Talent van het Jaar verkiezing: Miranda, Jennings en Augusto. Zelf worden we voor de vierde keer in vijf jaar tijd uitgeroepen tot Manager van het Jaar. 

Citaat

2dehelft.PNG.ea60677c8a71e9beb8379880fb00c70f.PNG

ere.PNG.2ef0dd8e058d269e8a814821b5413824.PNG

KNVB Beker
Dit jaar wilden we opnieuw de beker winnen, elke prijs telt in Enschede. Zoals gebruikelijk worden de bekerwedstrijden gebruikt om de reserves/talenten minuten te laten maken dus heel overtuigend was het allemaal niet. Toch kunnen we aan het eind weer een prijs bijschrijven na een 6-4 overwinning op Ajax in de finale. 

Citaat

beker.PNG.fa8446a4337d10fa0aad2b491f6f4e7a.PNG

Champions League
Dan komen we aan bij misschien wel de belangrijkste competitie voor ons. Vorig seizoen werden we meteen na de groepsronde uitgeschakeld door Barcelona dus we waren uit op revanche én die zouden we krijgen ook! 

We hadden een gelukkige groepsloting en kwamen bij CSKA Moscow, Benfica en Sevilla terecht. We wisten al onze groepswedstrijden zeer overtuigend te winnen. Heel FC Twente was dan ook gebrand op succes. In de eerste K.O. ronde komen we tegenover Lyon te staan, een te nemen horde. In Lyon spelen we met 3-3 gelijk, waardoor we het thuis met een 1-0 overwinning af kunnen maken. 

Vervolgens komen we tegenover Barcelona te staan, die ons vorig jaar uit het toernooi schopten. Ciortea zorgt er hoogstpersoonlijk voor dat we beide wedstrijden met 2-0 winnen. De revanche smaakt zoet. In de halve finale komen we uit tegen die andere grootmacht uit Spanje; Real Madrid. In Bernabeu spelen we met 1-1 gelijk. In de thuiswedstrijd schiet opnieuw Ciortea ons naar de finale met een doelpunt in de 90ste minuut. De finale spelen we tegen Man Utd. Een saaie vertoning die in een 1-0 overwinning voor Twente eindigt, we winnen voor de tweede keer in vijf jaar de Champions League!

Citaat

cl.PNG.8fc94dad976ab71b2b75af35b039058c.PNG

Transferperiode januari 2025
Zoals we inmiddels wel gewent zijn, zitten we tijdens de transferpeiodes niet stil. We houden altijd onze ogen open voor buitenkansjes een veelbelovende talenten. Echt gekke bedragen worden er niet uitgegeven in Enschede en eigenlijk zorgen we er altijd voor dat we onder aan de streep meer geld verdienen dan dat er uit gaat. Ook in de winterstop van dit seizoen vonden er weer een aantal selectiewijzigingen plaats. 

Op de eerste van januari komt Nicolás Fonseca over van Atlético Nacional voor een bedrag van €800k inclusief bonussen. Deze transfer was al eerder afgerond maar we moesten nog wachten tot de multifunctionele Colombiaan achttien was geworden. Op een gegeven moment zag ik dat er een aantal topclubs achter een clubloze speler aan zaten. Wembley Balacov gaf de voorkeur aan FC Twente en wimpelde clubs als PSG en Juventus af. Het talent wilde zijn contract bij Cruzeiro niet verlengen waardoor hij transfervrij was geworden. Als laatste kwam Loïc Castry naar Enschede. Hij verlaat Marseille, die daar €700k aan over houden. 

Citaat

fonseca.PNG.85d09201b336e70e71d5a6f5e8b60f63.PNG

balacov.PNG.06c51fd3fa4b9985e085514dd643f90f.PNG

castry.PNG.722788c5dbe16c63e5d803ad6f9d641f.PNG

Aan uitgaand zijde maken we weer eens winst op een tweetal spelers en vertrekken er nog enkele spelers om elders ervaring op te doen. Onze selectie is inmiddels vrij groot en ik moet continu kiezen welke spelers voor ons belangrijk kunnen zijn en welke spelers ergens anders meer kansen zouden kunnen hebben. 

Rick van Drongelen (€26M) en Tommy St. Jago (€12,5M) vertrekken beide definitief naar Beijing Guo'an. Van Drongelen haalden wij vorig seizoen binnen voor €11M en St. Jago kwam gelijktijdig voor een bedrag van €4,3M. Opnieuw dus een mooie winst voor ons die we weer kunnen investeren in de club. Verder vertrekken Romero, Gronli, Heleninho, Fernández en Wolff op huurbasis en laten we reserve speler Arnold Pijnenburg naar NAC vertrekken. 

transferout.PNG.317f91747ad4722c737b0ea755163367.PNG

Bart Storm
Het was dit jaar even wat minder voor onze hoofdpersoon. Gek dat we het eigenlijk zo kunnen noemen want aan het eind van de rit staat de teller 'gewoon' weer op 32 doelpunten. Storm had wat last van transferperikelen en was af en toe wat ontevreden. Ondanks dat hij vrij professioneel is, had dit invloed op zijn prestaties. Daarnaast werd er dit seizoen wat meer gerouleerd. Zo speelde hij slechts vijftien keer in de basis in de Eredivisie en mocht hij daar twaalf keer invallen. 

De NXGN, European Golden Boy en KOPA Trophy gingen dit jaar naar Manuel Miranda, die een uitstekend seizoen had. 

stormprofiel.PNG.42a25627d85f5aefe17ba43ad09f66c1.PNG

stormstats.PNG.f42a2fcf19cb3f630d1ef55f808198a7.PNG

Spelersstatistieken

stats.PNG.cebec9a2a1e5d2196d9ae68c2087487d.PNG

Sterkhouders

Citaat

ciortea.PNG.0df1149c988d46bf281775a980155b80.PNG

miranda.PNG.87a971a2a252630a75521d11eb2b1208.PNG

obispo.PNG.5d1fadf965ae30ada5f4412d745615ab.PNG

todorovic.PNG.70a11d8362c74036661a10e722cc317b.PNG

@Michael_RAFC @ElMarcos @MNie @Marius @RubenS2 @Fantasy @Nummerke10 @boydjoman @Glenn08 @Mordurette @JordiW. @delichris @KayDeManaager @Goatruida @xPeejay @19CH98 @kmk @Kyrill @Rob1981 @SNDR @DGremlin @Thymen @rich ruzzian @timpy00 @FlyD

Bedankt voor de mooie en vele reacties! :classic_love:

Prachtig seizoen met de kaap van de honderd punten die je weet te ronden en de CL als kers op de taart. Zeer knap ook weer hoe efficiënt je je weet te versterken zonder veel geld uit te geven.

Noot: Het werd weer hoog tijd voor een nieuwe update. Helaas duurde het door omstandigheden deze keer weer iets langer. Afgelopen week hebben wij één van onze honden moeten laten inslapen en dit had zo'n (onverwachte) impact, dat ik eigenlijk even nergens meer zin in had. De wereld blijft natuurlijk niet stilstaan waardoor ook wij weer verder moeten. Nu is FM en daarover schrijven weer een fijne afleiding voor mij.

#30 TRANSFERZOMER 2025

Welkom terug in Enschede! In deze update bespreek ik de transfers in aanloop naar het zesde seizoen. Ik ben nog steeds niet verder gegaan met de game dus na de komende twee updates sta ik weer op gelijke hoogte met het spel en kan ik weer eens andere updates gaan voorschotelen. De screenshots van de spelers zijn van juli 2026. Ik heb in het zesde seizoen helaas geen meerdere 'opslagpunten' gemaakt waardoor ik geen screens kan tonen van toen ze net bij ons aankwamen. Normaal maak ik elke drie maand een nieuwe savefile aan, waardoor ik ten alle tijden alle benodigde screenshots kan terughalen.

Enfin, we gaan kijken naar hoe we gehandeld hebben in de zomer van 2025. Met name aan uitgaande kant gebeurde er veel. Er vertrokken in totaal 17 spelers naar andere clubs. Slechts vier van hen zouden niet meer terugkeren bij FC Twente. Één van hen was de afgelopen seizoenen een sterkhouder in ons team. Aan de inkomende kant hoeven we slechts acht spelers te bespreken. Slechts twee van hen zouden meteen een impact kunnen maken, de rest krijgt tijd om zich te ontwikkelen. We beginnen dan ook met de nieuwkomers zoals ik eigenlijk steevast doe. 

We trappen af met een Australische Duitser die in het bezit is van een fenomenale naam: Tony McMaster. De - inmiddels - 21-jarige doelman komt uit de opleiding van Borussia Dortmund en liep uit zijn contract waardoor we hem gratis konden overnemen. McMaster maakte deel uit van het eerte elftal maar speelde de afgelopen seizoenen vooral voor het tweede elftal. In het seizoen voordat we hem overnamen mocht hij drie keer opdraven; één maal in de Duitse beker en tweemaal in de Bundesliga. Met Looms en Browne hadden we al twee goede doelmannen in onze selectie maar omdat McMaster gratis over te nemen was, zal ik hem komend seizoen opstellen om zo een mooie winst op hem te boeken. In zijn contract is een clausule van €60M opgenomen. 

Bij Sparta Praag halen we Petr Minarik op tegen een kleine vergoeding van €62k. De - inmiddels - 18-jarige rechtsback is puur op de gok aangetrokken doordat ik zag dat andere clubs interesse hadden in deze Tsjech. Hij krijgt de kans om zich te ontwikkelen en zal met name doormiddel van uitleenbeurten ervaring op moeten doen. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij het gaat redden maar eigenlijk verwacht ik er niet heel veel van. 

Goede linksbacks vind ik altijd lastig te vinden dus toen ik Diego Ponce op het spoor kwam, besloot ik meteen te handelen. Met zijn achttien jaar heeft hij nog tijd genoeg om zich te ontwikkelen in de schaduw van Schmeling. Toch is de Mexicaan al een meer dan behoorlijke speler. We hebben echter meerdere backs bij Twente dus het is zeer waarschijnlijk dat hij komend seizoen elders minuten gaat maken. Ik verwacht van Ponce dat hij één van de beste backs in de wereld kan worden. We betalen €5,25M aan Léon.

Je zou denken dat we genoeg goede spitsen hadden bij FC Twente. Storm, Ciortea, Miranda, Jennings en Kean kunnen die positie allemaal prima vervullen. Toch voegen we weer een aanvaller aan het toch al uitgebreide arsenaal toe. Alex Bocchietti komt over van River Plate voor een flink bedrag van €10,5M inclusief bonussen. In zijn laatste twee seizoenen in Argentinië wist hij 58 keer het net te vinden in 77 wedstrijden en dat vond ik behoorlijk. Hij stond al een tijdje op de shortlist maar toen clubs als Inter, Juve en Bayern pogingen begonnen te wagen, moest ik wel mee gaan doen. Uiteindelijk koos hij voor een avontuur in Nederland. Bocchietti heeft de potentie om een wereldspits te worden, het is voor hem te hopen dat we hem genoeg kansen kunnen bieden. 

Alsof dat nog niet genoeg is, trekken we ook nog Denis Cernea aan. De Roemeense aanvaller verruilt Dinamo Bucuresti voor De Tukkers voor een bedrag van €4,9M. Dit bedrag kan nog oplopen naar €5,75M. Hoewel de meesten denken dat hij een pure spits is, zie ik hem meer als buitenspeler. Cernea zal verhuurt worden om te zien wat hij in huis heeft. 

Met Tyrell Malacia halen we een oude bekende terug naar de Eredivisie. Malacia speelde inmiddels voor Schalke en wilde daar graag vertrekken. €2M was genoeg om zaken te kunnen doen met onze Duitse partners. Malacia zal zo spoedig mogelijk voor een hoger bedrag weer vertrekken. We hebben genoeg andere linksbacks in de selectie, die bijna allemaal een keer zo goed zullen worden als Tyrell. 

Voor Robin Hoberg betalen we €245k aan Bodo/Glimt. Ik ga aan hem niet teveel woorden vuil maken omdat ik nu denk dat hij een miskoop is geweest. Zal op termijn weer vertrekken. 

Als laatste kunnen we eindelijk Tsukasa Kodama als FC Twente speler bestempelen. Kodama zit al een gehele tijd zonder club maar mocht nog geen contract tekenen voor zijn achttiende. Deze jonge talentvolle Japanner is al twee jaar bij de club als trialist en zal dus nu ook in actie kunnen komen. Ik weet niet meer hoe ik hem heb ontdekt maar zijn nationaliteit is qua merchandise ook handig als hij eenmaal aan spelen toekomt. 

LET OP! SCREENS ZIJN VAN EEN SEIZOEN LATER!

Citaat

mcmaster.PNG.39d5d039d8c08037121871bb62d12ad2.PNG

minarik.PNG.274b2663393f85fe0466cf9fd6b7bfc5.PNG

ponce.PNG.58a888ae7d55b28fe768ccad6f410f98.PNG

bocchietti.PNG.27d5e1fec924f3508d1579d9fb1b180a.PNG

cernea.PNG.54baf388fc1eec29b8f38815fba90c06.PNG

malacia.PNG.43b812b4b6446576691fcf8feeca58cc.PNG

hoberg.PNG.465eee31cdf04a4801b0459a91b5570d.PNG

kodama.PNG.ad135dd08807a89a98957c3d93dd6e6f.PNG

Aan uitgaande kant valt er maar één naam op. Max Normann Williamsen vertrekt naar Atalanta voor een bedrag van €31,5M. Daarmee maken we een mooie winst op de Noorse verdediger, die in het eerste seizoen naar FC Twente kwam voor €2,2M. Williamsen zat inmiddels aan zijn top en was toe aan een nieuwe uitdaging. Met Riveros, Todorovic en Heleninho hadden we al één op één vervangers in huis, tevens zitten daar ook nog wat talenten achter. Williamsen kwam in totaal tot 152 wedstrijden voor De Tukkers. Naast Williamsen vertrekken ook Hasanovic, Roemeratoe en Smal uit Enschede. 

transferout.PNG.f9a39583cd3db942f399d2db3b6a4c99.PNG

Het eerste elftal bestaat inmiddels uit zo'n 55 spelers en dat is natuurlijk iets teveel van het goede. Ik heb wel graag een grote selectie zodat ik mijn spelers rust kan geven en ze genoeg kunnen blijven trainen, spelers hebben immers maar zo'n twintig wedstrijden nodig om zich goed te kunnen ontwikkelen. Vanwege de overvolle selectie vertrekken verscheidene talenten op huurbasis om elders ervaring op te doen. Tevens zitten er wat jongens tussen die zich in de kijker mogen spelen om een transfer te bewerkstelligen. De clubs zijn zorgvuldig uitgekozen en bijna iedereen speelt op een gewenst niveau.

loans1.PNG.e0a21d8c7023214daaa60eda640c2d71.PNGloans2.PNG.30cfc1b6ccd65e63ebdd0dbfd68562d4.PNG

@Michael_RAFC @ElMarcos @MNie @Marius @RubenS2 @Fantasy @Nummerke10 @boydjoman @Glenn08 @Mordurette @JordiW. @delichris @KayDeManaager @Goatruida @xPeejay @19CH98 @kmk @Kyrill @Rob1981 @SNDR @DGremlin @Thymen @rich ruzzian @timpy00 @FlyD

Bedankt voor de mooie en vele reacties! :classic_love:

In de volgende update bespreek ik het 6de en laatste seizoen, dan sta ik weer gelijk met mijn save. Daarna zal ik wat updates plaatsen over de stand van zaken. Hoe ziet de infrastructuur er inmiddels uit, hoe is de staf ingedeeld en kijken we o.a. even naar de selectie en licht ik wat spelers uit.

Je blijft toch echt de koning van de transfers hoor. Echt mooi om zien hoe je telkens weer zo'n spelers gratis of voor een prikje weet te strikken. Van zo'n overvolle kern zou ik zelf wel behoorlijk hoorndol worden maar gelukkig weet je ook daar goed mee om te gaan.

Sterkte trouwens nog met het verlies. Wij kregen eerder deze week zelf ook nog slecht nieuws over onze kat, en zoiets hakt er natuurlijk wel in.

#31 SEIZOEN 2025/26

Zo dan, ik ben blij dat ik aan dit laatste seizoensoverzicht kan beginnen. Hoewel deze opzet prima werkt en jullie een duidelijke uiteenzetting van het voetbalseizoen krijgen, kruip ik liever wat dieper in de details. Tevens wordt het presenteren van complete seizoenen een beetje saai. Maar goed, ik wist natuurlijk dat dit me te wachten stond toen ik besloot dit verhaal weer op te pakken. Het mooie is dat ik na deze update weer precies op hetzelfde punt ben als waar mijn savegame gestopt is. Ik kijk dan ook uit naar het schrijven van de volgende updates want ik kan nu de infrastructuur van de club bekijken, misschien wat spelers uitlichten of wie weet wat er in me opkomt. Mochten jullie iets specifieks willen zien, dan mag je daar natuurlijk om vragen! (Graag zelfs)

In deze post wil ik zo min mogelijk woorden gebruiken aangezien ik echt geen zin meer heb in dit soort updates. Laten we gauw gaan kijken naar hoe het seizoen verlopen is. Let op, ik heb niet alle benodigde screenshots voor handen maar zal jullie van zoveel mogelijk informatie voorzien.

Johan Cruijff Schaal & Europese Supercup
Net als de afgelopen vier seizoenen nemen we deze prijs weer mee naar Enschede. Het wordt een traditie dat één speler deze wedstrijden beslist, dit maal was het weer eens de beurt aan Bart Storm.

supercups.PNG.fd43d5796177adb16d3dc005ac2a1953.PNG

Eredivisie
Normaal schrijf ik hier een heel stuk over hoe de competitie verlopen is maar deze keer wil ik het vrij kort houden. Ik heb namelijk het idee dat de meesten gewoon de screenshots bekijken en daar genoeg aan hebben om een beeld te vormen van de gebeurtenissen. Vorig jaar hadden we een bijna perfect seizoen en dit jaar was dat niet anders. We wonnen alle wedstrijden vrij overtuigend, alleen een gelijkspel tegen SC Heerenveen stond ons in de weg. Ik ben natuurlijk trots op onze resultaten maar zo'n gelijkspel is in deze context zeer frustrerend.

Eerste seizoenshelft

Citaat

ere1.PNG.235978f96fbe59061a17f57d8aba2b26.PNG

Tweede seizoenshelft

Citaat

ere2.PNG.7a68d97fcaf357b22a7cacc4cb7be700.PNG

standere.PNG.b335b4d9c8d93c9b00d4f88d114d2b06.PNG

KNVB Beker
Dit jaar wilden we opnieuw de beker winnen, elke prijs telt in Enschede. Zoals gebruikelijk worden de bekerwedstrijden gebruikt om de reserves/talenten minuten te laten maken dus heel overtuigend was het allemaal niet. Toch kunnen we aan het eind weer een prijs bijschrijven na een 2-1 overwinning op AZ in de finale. 

Citaat

knvb.PNG.6b1234de5c1cef51fd0efbd8f34900e4.PNG

Champions League
Opnieuw weinig woorden. De Champions League is mijn favoriete toernooi, zowel in het echte leven als in FM. Vorig jaar mochten we de cup met de grote oren al in onze prijzenkast plaatsen. Voor de tweede keer overigens omdat we dit toernooi in 2023 ook al wonnen. Dit jaar wonnen we hem voor de tweede keer op rij en voor de derde keer in vier jaar. We zijn dus niet alleen dominant in eigen land maar mogen ons inmiddels met recht een Europese topclub noemen. 

Met Partizan, Dinamo Kiev en Valencia troffen we een vrij gemakkelijke groep. We wonnen dan ook al onze wedstrijden. Bayern, Man City en PSG werden op weg naar de finale over de knie gelegd. Liverpool was de tegenstander in de finale en dit werd een finale om nooit te vergeten. Met een 5-3 overwinning trokken we uiteindleijk aan het langste eind. 

Het mooiste van dit Champions League seizoen is dat Bart Storm een record van Cristiano Ronaldo brak. Met 18 doelpunten in één seizoen maakte hij er één meer dan C.Ronaldo in 2013/14 deed. 

Citaat

cl.PNG.9a2cfb3ba13084f1577eca25c23668f8.PNG

Transferperiode januari 2026
Ik werd al liefkozend de 'koning van de transfers' genoemd. Ik weet niet of ik me daar echt in kan vinden maar ik zal hem als een compliment nemen. Ik zie mezelf meer als een 'newgen hunter' maar eigenlijk doet het er totaal niet toe, haha. Er werden weer drie spelers aan de selectie toegevoegd en aan de andere kant voegden we zeven spelers toe aan ons toch al uitgebreide huurlingen leger. 

Als eerste kwam Diego Camus over van O'Higgins en betalen we ze €2,7M. Deze 18-jarige Chileen is een enorm talent en opnieuw een aanvaller. Hij speelde tot nog toe geen enkele wedstrijd maar dat is ook niet zo gek met al die concurrentie. Voor eenzelfde bedrag namen we Iván Puente over van Atletico Madrid. Deze jonge middenvelder beschikt ook over heel wat potentieel en is een aankoop voor de toekomst. Als laatste trokken we Dejan Asanovic aan van Partizan. We moesten een recordbedrag van €17M neertellen maar in de Champions League groepsfase had hij me overtuigd van zijn kunnen. Dat wij nog wel een linksbuiten konden gebruiken trok mij over de streep om zoveel te betalen. 

Citaat

camus.PNG.e579344823486e10a2d6724451aed68e.PNG

puente.PNG.3d98948d56dc962d3c0d4af45ac0e33f.PNG

asanovic.PNG.029f9d110dcce4100658d1b489e137f5.PNG

transferout.PNG.a376953c2042cf84faa310a1fe476c4f.PNG

Bart Storm

stormprofiel.PNG.532086d19c1db4eb22f875613cac9280.PNG

stormstats.PNG.052c873110e04df819e3c1c3edb290dd.PNG

@Michael_RAFC @ElMarcos @MNie @Marius @RubenS2 @Fantasy @Nummerke10 @boydjoman @Glenn08 @Mordurette @JordiW. @delichris @KayDeManaager @Goatruida @xPeejay @19CH98 @kmk @Kyrill @Rob1981 @SNDR @DGremlin @Thymen @rich ruzzian @timpy00 @FlyD @Michaelinho*

Bedankt voor de mooie en vele reacties!