Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Lang leve de liefde

delichris

Aanbevolen berichten

Ik moet zeggen dat ik toch wel een guilty pleasure heb met Lang leve de liefde. Wat een types daarin voorbij komen. Van de week een Ilse die een gast op de app dom noemde omdat hij VMBO gedaan heeft en vrachtwagenchauffeur is. Tja als je dat soort zaken op een app zet en ook nog dingen zegt tijdens een telefoongesprek doet dan weet je dat het op tv komt. Dus wie is er nou dom. Maar het hele programma kijkt zo lekker weg. 

Wie kijkt dit nog meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Dit is nu al de mooiste aflevering van afgelopen periode.

Wat een held van uit het Oosten. Aan de andere kant een creep.

@Socrateskijk jij ook weer? 

Ja, moesten wel lachen. Maar ik vind het geen held. Stoor mij mateloos aan hoe die vent praat met z'n boerenaccent. Maar goed, dat wijf was wel heel doods ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-12-2021 om 20:09 zei Socrates:

Ja, moesten wel lachen. Maar ik vind het geen held. Stoor mij mateloos aan hoe die vent praat met z'n boerenaccent. Maar goed, dat wijf was wel heel doods ja.

Ik zit er weer naar te kijken hoor, jij ook Zeussie? 

Dit is een tamme aflevering. Heb je 2 afleveringen geleden gekeken met die vrouw en die scheet? Waar haalde ze die vandaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-12-2021 om 20:09 zei Socrates:

Zo dat had ik niet verwacht dit programma past bij de tokkie feesboek waar je zo'n afkeur tegen hebt. Blijkbaar zit er toch een stukje menselijkheid in jou. Niet verwacht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Socrates:

Mwah, dat zijn eerder de types die meedoen. Beetje domme en simpele zielen uitlachen is best aardig leedvermaak. Maar kijk het wel vooral samen met m'n vriendin, zet het als ik alleen ben niet zo snel op.

Wat jij met dat programma hebt heb ik met bepaalde users hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei komodo25:

Dat jij naar dit programma kijkt zegt mij al genoeg. Kun je 100x je vriendin de schuld geven maar al met al ben je net zo simpel als de rest van dit forum. 

Geef niemand de schuld. Leg net de reden erachter uit. Iets met leedvermaak. Maar begrijpelijk dat jij het niet snapt, jij bent precies het type dat je veelal ziet in dat programma. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites