Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

De Grote MU F1 Competitie #3

Fantasy

Aanbevolen berichten

Mensen mensen wat een openingsronde was dit. Niet alleen op de baan was het een groots spektakel met Mazespin, de battle tussen Hamilton en Verstappen en de strijd in het midfield tussen McLaren, Ferrari en de rookie Tsunoda die Stroll en Raikkonen van zich af wist te houden. Ook hier in De Grote MU F1 Competitie editie 3 is het nú al spannend. Na de openingsronde positioneert @007mark zich als het Mercedes van de afgelopen jaren, want de volledige top-7 (!) wist hij correct te voorspellen. Daarachter is het echter retespannend. Dus op naar Imola op 18 april. 

@delichris @Michaelinho* @Satyr @KayDeManaager @rich ruzzian @007mark @The Saint @Chiemel @Keko @Mordurette @19CH98 @neva @Rogier. 

Wellicht dat er nog wat deelnemers van vorig jaar deze nieuwe editie ontschoten is. Met slechts één gemiste ronde kun je nog prima aansluiten. Dus hierbij nog even een mention voor @Elano @Richarð. @komodo25 @Lazy en @Justin (y)

image.thumb.png.6f9704bba3e7fa80ab8eeb78d853e0e9.png

image.thumb.png.204f9c66cd31590a0b4b71da13bf65a5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het laten liggen op Maze(s)pin, je verwacht het niet

EDIT: @Fantasy, heb ik niet een puntje te weinig gekregen? Verstappen, Hamilton, Bottas en Norris is 4x 1 punt. Leclerc, Ricciardo, Tsunoda en  Stroll is 4x 3 punten. Verstappen pole en Bottas snelste ronde is 2x2 bonus. 4 + 12 + 4 = 20. Waar ga ik fout?

btw, Perez is Oranje gekleurd bij mij maar daar zit ik 2 plaatsen naast.

bewerkt door 19CH98
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei 19CH98:

Het laten liggen op Maze(s)pin, je verwacht het niet

EDIT: @Fantasy, heb ik niet een puntje te weinig gekregen? Verstappen, Hamilton, Bottas en Norris is 4x 1 punt. Leclerc, Ricciardo, Tsunoda en  Stroll is 4x 3 punten. Verstappen pole en Bottas snelste ronde is 2x2 bonus. 4 + 12 + 4 = 20. Waar ga ik fout?

btw, Perez is Oranje gekleurd bij mij maar daar zit ik 2 plaatsen naast.

Ga ik eens even nacontroleren allemaal. Ik ben ook maar een mens, dus roep inderdaad gerust als er ergens iets niet klopt (y) 

edit; Verstappen, Hamilton, Bottas & Norris bijna goed = 4 punten, Leclerc, Ricciardo, Tsunoda & Stroll goed = 12 punten en Verstappen en Bottas als bonus = 4 punten. Dus 20 in totaal. Heb het in mijn Excelletje aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Fantasy:

Ga ik eens even nacontroleren allemaal. Ik ben ook maar een mens, dus roep inderdaad gerust als er ergens iets niet klopt (y) 

edit; Verstappen, Hamilton, Bottas & Norris bijna goed = 4 punten, Leclerc, Ricciardo, Tsunoda & Stroll goed = 12 punten en Verstappen en Bottas als bonus = 4 punten. Dus 20 in totaal. Heb het in mijn Excelletje aangepast.

Dankjewel voor het snelle aanpassen. Zo zie je maar dat protesten bij de stewards af en toe toch succes opleveren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had dat ook, een foutje is zo gemaakt met die ene positie die je rnaast mag zitten.

@Fantasy, wat doe jij met P10? Ik keek nooit wie er 11e werd, maar eigenlijk zou dat ook moeten, voor dat ene puntje. Stel je hebt Vettel 10 en hij wordt 11e, dan zou je een punt moeten hebben. Maar ik heb dat nooit gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Satyr:

Ik had dat ook, een foutje is zo gemaakt met die ene positie die je rnaast mag zitten.

@Fantasy, wat doe jij met P10? Ik keek nooit wie er 11e werd, maar eigenlijk zou dat ook moeten, voor dat ene puntje. Stel je hebt Vettel 10 en hij wordt 11e, dan zou je een punt moeten hebben. Maar ik heb dat nooit gedaan.

Meer dan terechte opmerking en eigenlijk had ik daar nog helemaal niet over nagedacht. Ga ik wel meenemen en pas het aan in m'n overzicht. Althans, bij de volgende ronde dan. Want niemand had Raikkonen op 10 gezet en daar hij als 11e eindigde, krijgt niemand daar deze ronde een punt voor (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Fantasy:

Potdorie hé. De volgende keer ga ik alles driedubbel checken :classic_ninja:

Herkenbaar, daarom doe ik het ook niet meer. Deze formule is tijdrovend en klote qua telling. Maar ik heb ook geen ander idee verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fantasy:

Gelukkig ben ik zo'n Excel goeroe dat ik dat wel eventjes in elkaar flans ;c Nee, niet dus. Heb wel een handigheidje nu voor mijzelf ingesteld, dus komt goed de volgende keer (y) 

Ik heb voor de race na de volgende vast wel een gaatje gevonden om dit te doen, dus als je dat wil kan je me best even het Excel-bestand dat je nu gebruikt sturen, dan kan ik misschien wat voor je klaarzetten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites