Kelvin Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Wat een waardeloos einde. Zeker als je dan nog leest, dat de drie dames off-camera de pot door drieeen hebben gedeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Volledig met je eens. Dit heeft niks meer te maken met zoeken naar verraders. Die hebben namelijk geen enkel nut. Paar simpele regelveranderingen zouden het spel al veel beter maken: 1. Het spel eindigt als de meerderheid verrader is of alle verraders weggestemt zijn. Het zilver wordt dan verdeeld over alle verraders of als de getrouwen winnen degene die nog over zijn. 2. Verraders hebben een tegengesteld belang bij opdrachten, desnoods 2 aparte stapels zilver, dat mislukkingen zilver voor de verraders betekenen. Regel 2 is niet eens nodig maar dit einde slaat nergens op. Als ze het zo laten wordt seizoen 2 alleen maar vriendjespolitiek omdat dat veel belangrijker is dan het zoeken naar verraders. Is ook precies de reden waarom ik Robinson niet kijk, ik wil dat de beste winnen, niet degene met de meeste connecties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Lekker volgende keer met 18 niet BN’ers. Loiza te dom om te poepen. Francis verdiende niet om weggestemd te worden. Alles was bekokstoofd tijdens 1 van de vele theekransjes. Dat Loek eruit gemikt zou worden zag je ook van 10 km aankomen. Leuk programma, uitvoering dramatisch. Chantilla had op het einde nog geen idee wie de verrader was. Loiza praatte veel, zei 0,0. Nee jammer, best teleurgesteld. Zit echt zo veel meer potentie in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Hoe deed Abbey Hoes het? Wat gruwelijke kont heeft zij zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 december 2021 Auteur Share Geplaatst 20 december 2021 Mensen weer aan het kijken? Is wel weer vermakelijk, ook al blijf ik erbij dst er nog steeds veel meer uit te halen valt. Lijkt weinig veranderd te zijn tov vorig seizoen, vooralsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 (bewerkt) Ik kijk het en vind het wel een verbetering ten opzichte van vorig seizoen. Paar kleine veranderingen (verbeteringen) die het spel iets meer diepte geven. Die opdrachten tussendoor blijf ik wel matig vinden, ik zie daar de toegevoegde waarde (voor de 'entertainment waarde' van het programma) niet echt. Van mij mogen ze gewoon 40 minuten lang full pull elkaar kapot maken aan die tafel 21 december 2021 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Komt het op TV? Want was toch alleen op Videoland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Nu inderdaad een Videoland editie, maar volgens mij komt er daarna ook nog een TV editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 1 uur geleden zei Petterson: Paar kleine veranderingen (verbeteringen) die het spel iets meer diepte geven. Wat zijn die veranderingen? Personen (Shelly) die het spel beter begrijpen? Kijk het doordat mijn vriendin hier veel te goed op gaat, en kan er zelf wel om grinniken hoe slecht het eigenlijk is (al die beschuldigingen gebaseerd op helemaal niks, hilarisch), maar het blijft niet echt een geweldig programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2021 Auteur Share Geplaatst 21 december 2021 4 uur geleden zei Rogier.: Wat zijn die veranderingen? Personen (Shelly) die het spel beter begrijpen? Kijk het doordat mijn vriendin hier veel te goed op gaat, en kan er zelf wel om grinniken hoe slecht het eigenlijk is (al die beschuldigingen gebaseerd op helemaal niks, hilarisch), maar het blijft niet echt een geweldig programma. Toch zitten er een paar meteen heel goed. @Petterson heb ook niet helemaal duidelijk wat de veranderingen zijn. Schild winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 (bewerkt) Paar dingetjes: Pas na de nacht bekend maken wie het schild heeft ipv dat het al tijdens de ronde tafel bekend was Winnen van de opdracht heeft consequentie naast het zilver -> je mag naar de wapenkamer voor het schild Als verrrader kan je alleen het zilver winnen in de finale als 2/3 van de spelers in de finale verrader is (en vice versa geldt het ook). Dit voorkomt iig (zoals vorig jaar) dat verraders en getrouwen samen gaan werken (Samantha vorig jaar). Ik kijk touwens ook vooraal mee met de vrouw, inderdaad geen fantastisch programma maar sommige componenten hebben wel potentie. Vind het wel mooi hoe intens sommige kdd het beleven haha. Die kerel van Streetlab die in janken uitbarstte was vrij hilarisch. 21 december 2021 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 58 minuten geleden zei Petterson: Die kerel van Streetlab die in janken uitbarstte was vrij hilarisch. Ik heb hier ook zo hard om gelachen hè. "Het is zo erg dat ze mij niet geloofden" Ga toch weg man, dat is het spel. 1 uur geleden zei Chiemel: Toch zitten er een paar meteen heel goed. Ook wel simpele kansberekening natuurlijk dat er een paar goed zitten. Ik denk dat ze het net zo goed doen als dat iedereen letterlijk willekeurig 3 letters op zou schrijven die willekeurig bij een persoon horen. Daarnaast helpt het ook niet als je een type Britt hebt die het én mentaal totaal niet aankan én zo ontzettend aan het acteren is, dat het knap is dat zij er nog in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Jezus christus wat een zaadseizoen is dit, constant elkaar volgen in verbanningen met flut argumentatie. Volgend seizoen gewoon lekker weer met BNers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Dit is wel een lekker seizoentje tot nu toe hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 oktober Auteur Share Geplaatst 17 oktober 23 uur geleden zei nasje92: Dit is wel een lekker seizoentje tot nu toe hoor Zekers. Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering (kijken via Videoland, dus lopen geloof 1 voor op TV). Maar einde van laatste aflevering is heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 1 uur geleden zei Chiemel: Zekers. Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering (kijken via Videoland, dus lopen geloof 1 voor op TV). Maar einde van laatste aflevering is heerlijk Eens, ik kijk op dezelfde manier! Heel benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Top seizoen tot nu toe inderdaad, spoiler over de laatste aflevering; Spoiler Zonde dat onze engelbewaarder Marco eruit is gegaan, in mijn ogen misschien wel de slimste van het hele stel. Vraag me vooral af wat de volgende persoon (Sander vgm.) gaat doen die door Niels gekozen zal worden als verrader. Als je ziet hoe Niels/Olcay en Cherry-ann elkaar zonder pardon onder de bus gooien, wil je hen toch zo snel mogelijk weg hebben als mede-verrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober Iedereen alweer gekeken of moeten we spoileren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 14 uur geleden zei Chiemel: Iedereen alweer gekeken of moeten we spoileren? Denk dat iedereen die het kijkt, hem ondertussen wel gezien heeft. Zal toch maar een spoilertje plaatsen mocht het toch niet zo zijn. Spoiler Einde voelde wel een beetje als een anti-climax in mijn ogen, heel gehaast ofzo. Ook te absurd voor woorden eigenlijk dat de Getrouwe niet doorpakte op die leugen van Niels over dat hij gevraagd was als Verrader terwijl dat dus helemaal niet kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten