ivago Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 @007mark welcome back. Hopelijk ervan genoten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2021 MU Worldvision #33 Stemronde 17/20: Schotland Het einde nadert, waarbij Schotland een mooie voorsprong heeft opgebouwd op de naaste achtervolgers, Nederland en Australië. Deze stemronde is daarom van groot belang, want gaat de concurrentie inlopen op de koploper? Grote Ree zal daar vast niet over nagedacht hebben en vooraf wellicht ook niet gedacht hebben bovenaan te staan. Laten we er niet te lang over praten, en snel het nummer beluisteren en de punten bekijken. De punten van Schotland Worldvision #33 - Stemronde 17 @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 juni 2021 Share Geplaatst 5 juni 2021 Inderdaad nooit verwacht bovenaan te staan. Vond mijn inzending van vorige editie persoonlijk sterker. Desondanks komt deze puntentoekenning me uiteraard niet slecht uit en da's ook niet de eerste keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juni 2021 Share Geplaatst 5 juni 2021 Thanks! We zijn met een behoorlijke eindsprint bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2021 Share Geplaatst 5 juni 2021 Zowaar een puntje. Helaas de concurrentie onderin ook punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juni 2021 Share Geplaatst 5 juni 2021 Juichen om de acht punten en de twee plaatsen omhoog. Al direct een blik Schultenbrau opengetrokken, en dan zie je jezelf direct weer ingehaald worden door die twee landen die je net voorbij ging... Dank voor het mooie puntenaantal! Lange Frans vindt hier wel weer iets van, maar dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 juni 2021 Share Geplaatst 5 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 6 juni 2021 Share Geplaatst 6 juni 2021 Dank voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 juni 2021 Share Geplaatst 6 juni 2021 Niks gewonnen,niks verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Begint er nu toch wel triest uit te zien voor de Italianen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Een zeer welkome 12 punter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2021 MU Worldvision #33 Stemronde 18/20: Slowakije En door naar wat onverstaanbare Oost-Europese hiphop(?). Geen idee in welk genre we dit exact moeten plaatsen, maar Stefanos wist dit toch in te schrijven. Gezien de laatste plaats blijkt dit een flinke mispeer te zijn. Eens kijken of zijn puntenverdeling dat ook is...? De punten van Slowakije Worldivision #33 - Stemronde 18 @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Hm, top 3 neemt afstand. Top 5 lijkt het maximaal haalbare. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Ik zak langzaam weer af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 15 punten voorsprong met twee stemronden te gaan is een ruime marge. Maar ik heb gekkere dingen gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Blijf toch nog (voorlopig) in het linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Toch weer wat puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Ik heb hier slechter gescoord met betere nummers naar mijn idee. Niet ontevreden natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Zo dan, 10 puntjes. Grazie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Niks verwacht, niks gekregen. No surprises there Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 8 uur geleden zei Christian.: Zo dan, 10 puntjes. Grazie. geen dank @007mark tipje misschien voor de volgende editie. De namen van de landen in het Engels neerzetten als de punten worden gegeven? Loopt net wat fijner. Nu staat er, x points are going to België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 juni 2021 Share Geplaatst 9 juni 2021 4 puntjes zijn mooi, maar de landen rondom mij in de stand kregen er nog meer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2021 MU Worldvision #33 Stemronde 19/20: Verenigde Staten Met nog 2 rondes te gaan, staat Schotland 15 punten voor op naaste belager Australië. Dat betekent dat Schotland de overwinning pakt wanneer er na deze ronde 12 punten voorsprong overblijft. Hiervoor gaan we naar de VS, waarbij Platina32 de punten gaat verdelen. De punten van Verenigde Staten Worldvision #33 - Stemronde 19 @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Doel van de laatste ronde is om plek 5 te behouden, prima plekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Gefeliciteerd @Grote Ree! Verdiende overwinning wat mij betreft (duh, ik gaf je 12 punten). Hopelijk kan ik zelf nog wat puntjes sprokkelen in de laatste ronde, maar al met al geen slechte editie voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten