Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #33

007mark

Aanbevolen berichten

MU Worldvision #33

Australia Display Banner (SB2450) - SparkleBox

Stemronde 1/20: Australië

What the fuck are we doing in Brisbane?, stelt Nick Kyrgios zich vragend af. De toon is direct gezet wanneer hij de show opent met deze woorden. De tennisser vind het maar onzin dat er voor deze stad is gekozen en niet voor zijn home town Canberra. Na de ATP, blijkt dus nu ook Worldvision corrupt en vooral tegen Nick te zijn. Ach, gelukkig heeft hij net de schone wangen van Iggy Azalea mogen make-uppen voor de show. Daarnaast kan er ook nog een klein bedankje af richting Chimpa, die toch maar mooi wat statistiekjes de wereld inslingerde. Oh en de banner hierboven? Je denkt toch niet dat onze Nick deze zelf ging maken? Te veel werk, terwijl je er genoeg op Google kan vinden. Deze voldoet dus prima. Nu, geen gezeik en op naar de eerste inzending.

Het gastland, en tevens titelverdediger en dus host, mag vandaag als titelverdediger de stemmingen openen. Zij hebben onder leiding van Roprop gekozen voor The Avalanches. Een niet onbekende of nieuwe band, want deze is al in 1997 opgericht. Vorig jaar tijdens corona kwamen ze met een nieuw album, waar ook deze inzending op staat. Het album werd met een recensie ook opgepikt door De Volkskrant

De punten van Australië

Worldvision #33 - Stemronde 1

@Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Laki:

Gohja, rare smaak toch weer. Had toch een betere start verwacht, zeker omdat dit hetzelfde genre is als mijn inzending... Een beetje vreemd.

Dat iets in hetzelfde genre valt hoeft natuurlijk geen garantie te zijn op punten. 

Als ik bijvoorbeeld zelf een soulnummer inzend, hoeft dat niet te betekenen dat alle soulinzendingen automatisch punten krijgen. Kwaliteit hoort altijd voorop te staan. Sterker nog, mijn top 10 bestaat vaker wel dan niet uit een wirwar van verschillende genres. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Grote Ree:

Dat iets in hetzelfde genre valt hoeft natuurlijk geen garantie te zijn op punten. 

Als ik bijvoorbeeld zelf een soulnummer inzend, hoeft dat niet te betekenen dat alle soulinzendingen automatisch punten krijgen. Kwaliteit hoort altijd voorop te staan. Sterker nog, mijn top 10 bestaat vaker wel dan niet uit een wirwar van verschillende genres. 

Ik begrijp dat wel, maar wat dan kwaliteit is voor die persoon stel ik me toch vraagtekens bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites