Jump to content

[FM21] Verover de wereld

delichris
 Share

Recommended Posts

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2020 - 2021

Ik ga meteen verder met de maand mei. Want we zijn goed op weg. Helaas is die 8-0 nederlaag bij mij even binnen gekomen als een mokerslag. Ik had natuurlijk de game opnieuw kunnen laden en dan weer opnieuw kunnen spelen, maar dan lieg ik. Ik wist niet wat ik zag toen de 90 minuten om waren. Ik dacht eerst dat ik won, maar helaas dat was niet het geval. Het was dus een domper. 

We spelen deze maand de kwartfinale van de Champions League tegen Al-Ahly. In het Premiership spelen wij tegen Maritzburg United, Swallows FC, SuperSport United, TS Galaxy en Black Leopards. Om de NedBank Cup spelen wij tegen Amazulu en die winnen we waardoor wij de finale gaan spelen tegen Cape Town City.

Al-Ahly- Kaiser Chiefs Champions League

605380c1b1a20-alahlychiefs.png

Kaiser Chiefs - Al-Ahly Champions League

605380caa7a4d-chiefsalahly.png

TS Galaxy - Kaiser Chiefs Premiership

605380d984c5f-galaxychiefskampioenswedst

605380e962a47-galaxychiefskampioenswedst

6053810724608-winst1.png

6053812784d9f-winst2.png

6053813eeb9ed-winst3.png

6053816d3ea7b-zaeregalerij.png

Mei

6053818029959-mei.png

Stand Premiership

6053818feb79d-stand.png

Loting Champions League

605381a1e63f8-lotingcl.png

Affiche NedBank Cup finale/b]

605381ba7ef35-affichenedbankcup.png

Antwoorden posts van users

@van der Water Ik heb geen idee wat het niveau is van Al-Ahly. Keet moet mijn nieuwe nummer één keeper worden volgend seizoen. De andere twee zijn gewoon te oud. Chauke komt binnen twee jaar denk ik in de selectie terecht.

@FMNOOB De titel ligt wel voor het grijpen en hoe de tegenstanders zijn in de CL weet ik echt niet.

@MNie Tactisch staat alles als een huis en nu moeten wij het seizoen goed afsluiten. Ik ben tevreden over de nieuwe keeper en de jeugdlichting kan misschien goed uitpakken.

@Nummerke10 Ik had zo'n nederlaag niet verwacht eigenlijk. Deze kwam wel even aan.

@RubenS2 Die nederlaag was een harde voor ons.

@ElMarcos Die nederlaag zag ik totaal niet aankomen. Over sommige talenten ben ik tevreden en ik heb een goede nieuwe keeper voor volgend seizoen.

@Titan Een behoorlijke off day kan je wel zeggen. Keet wordt mijn nieuwe doelman voor volgend seizoen.

@Marius Ik kende Keet niet. Maar zag dat hij wel ervaren was. Die nederlaag was een behoorlijke voor ons. Ik zag hem niet aankomen. 

@RicoV1989 Het gaat erg lekker en ik heb geen idee hoe Al-Ahly is qua niveau.

@Kyrill @Mordurette @Nummerke10 @komodo25 @mattihamstra @Going up @Scoiattolo @Emmerich.  @Vis @Rossini' @FlyD @JordiW. @xPeejay

18 uur geleden zei delichris:

Ik dacht eerst dat ik won, maar helaas dat was niet het geval

Zat je het verkeerde team aan te moedigen vanaf je bureaustoel? :D 

Proficiat met het kampioenschap! In de CL zijn er nu vier heel sterke teams overgebleven.

2020 - 2021

We staan weer in een finale. We kunnen alle Zuid-Afrikaanse prijzen waar we voor in de race waren winnen. En dat is een mooie prestatie van ons. We spelen tegen Cape Town City en we deden het dit seizoen beter dan hun en daardoor zijn wij ook de favoriet en zij de underdog. Laat de finale beginnen.

Aankondiging NedBank Cup finale

6054cf24e63c6-aankondigingfinale.png

Road to the final Kaiser Chiefs

6054cf3624f94-roadtothefinalchiefs.png

Road to the final Cape Town City

6054cf490d3d5-roadtothefinalcapetownspur

Teamnieuws

6054cf56edca6-teamnieuws.png

Finale NedBank Cup

6054cf8f3641b-finale.png

6054cfa86ada6-winst1.png

6054cfbeafabb-winst2.png

6054cfcb83a04-winst3.png

@FMNOOB We hebben nu al een geweldig seizoen achter de rug.

@van der Water  Het is een topclub dat weet ik en ik hoop dat wij ze kunnen pakken.

@MNie Het zou heel mooi zijn als dat zou gaan gebeuren.

@Marius We wisten ons heel goed te herstellen. De titel is in ieder geval binnen.

@Kyrill We hebben ons heel goed hersteld en de halve finale CL is heel mooi voor ons.

@Mordurette Alles is nog mogelijk voor ons en we hebben ons heel goed hersteld.

@ElMarcos Ik blijf me ook verbazen hoe goed we het blijven doen.

@mattihamstra Het kan zijn dat wij inderdaad de eerste gaan pakken, maar daarvoor moeten wij wel nog de halve finale zien te overleven.

@Titan Ik speel meestal de wedstrijd en ben dan ben wat met anders bezig. Maar nu dacht ik dat wij het goed deden. Niet dus.  Ik ben blij met de titel winst, maar nu wordt het spannend.

@Nummerke10 @RubenS2 @RicoV1989 @komodo25 @Going up @Scoiattolo @Emmerich. @Vis @Rossini' @FlyD @JordiW. @xPeejay

Het eerste seizoen is tot nu toe uitstekend verlopen, met reeds drie mooie prijzen op zak. Toen je zei dat je een offday had, dacht ik aan een 0-4 of een 0-5, maar niet aan een 0-8. Dat is, in zoverre ik mij kan herinneren, zeer uitzonderlijk voor een door Oostema geleid team. Ik ben benieuwd of je ook in de Champions League de eindwinst kunt pakken.

PS: Naast het verbergen van de uitslag had je beter ook de screen over de treble niet gepost in de voorlaatste update, lijkt mij.

Edited by Scoiattolo

2020 - 2021

In juni spelen we maar twee wedstrijden, maar wel twee belangrijke wedstrijden. We spelen in de halve finale van de Champions League tegen ES Tunis. We treffen nu de grootste club uit Tunesië. Gaan we stunten en halen wij de finale? Dat ga je nu zien.

Ik heb ook jullie hulp nodig. Kan ik nog competities toevoegen als ik ze niet ingeladen heb? Bijvoorbeeld Oceanië? Ik weet dat ik wel de standaard competities kan inladen.

Kaiser Chiefs - ES Tunis Champions League

6055cd2db7308-chiefstunis.png

ES Tunis - Kaiser Chiefs Champions League

6055cd4529489-tunischiefs.png

Affiche Champions League finale

6055cd5e93716-aankondigingfinale.png

@RubenS2 Het is een prijs die ik wel graag wilde winnen. Zodat de druk er af is.

@MNie Er moet wel een club vrij komen die mij wilt hebben. Eerder zal ik de club niet snel verlaten.

@van der Water Dankje. Bijna alle prijzen zijn al binnen. En dat had ik niet verwacht.

@Kyrill En hopelijk komen er nog meer bij.

@Mordurette Dankje. En de grootste prijs zijn we nog voor in de running.

@Marius We zijn een grote club aan het worden en dat merk je meteen aan de prijzen.

@ElMarcos Het is wel een mooie prijs om te winnen.

@Scoiattolo Die 0-8 was echt een uitslag waar ik eigenlijk nog steeds van baal. Want ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo dik verloor. Normaal doe ik ook de finale voor de maand afsluiting, maar omdat de halve finale ook nog gespeeld moest gaan worden heb ik voor dit scenario gekozen.

@FMNOOB @Nummerke10 @mattihamstra @RicoV1989 @komodo25 @Going up @Emmerich. @Vis @Rossini' @FlyD @JordiW. @xPeejay