Jump to content

[FM21] Verover de wereld

Recommended Posts

Gewoonweg goed begonnen in eigen land hoor, verliezen van Real kan als je ziet hoe sterk ze vorig seizoen ook waren. Champions League is een wat stroevere start, maar niet per se gek met deze tegenstander... Al hoop je van Leverkusen als "zwakke broeder" in de poule toch wel te winnen thuis als je plek 3 wilt hebben denk ik..

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2025 - 2026   Nog twee maanden en dan zit dit seizoen er alweer op. Gaan we onze reeks voortzetten of komt er een hapering in de motor. Ook staat de stad Barcelona op z'n kop. Want F

Seizoen 2026 - 2027   De maand februari is er één van topwedstrijden. We treffen Real Madrid twee keer en Barcelona. In de Copa del Rey spelen wij tegen Real Madrid. In La Liga spelen wij te

2020 - 2021   Ik ga meteen verder met de maand mei. Want we zijn goed op weg. Helaas is die 8-0 nederlaag bij mij even binnen gekomen als een mokerslag. Ik had natuurlijk de game opnieuw kun

609e884f989a9-veroverdewererld.png

Seizoen 2027 - 2028

We hebben in de Champions League niet de start die ik graag wilde, maar we moeten nu toch punten gaan sprokkelen. Hier zal ik mee moeten gaan beginnen tegen Liverpool. In La Liga spelen wij tegen Malaga, Villarreal, Sevilla, FC Barcelona en Valencia. Wat een wedstrijden deze maand. Hopelijk kunnen wij het goed blijven doen en zo lekker bovenin mee draaien.

Liverpool - Espanyol Champions League

60a27f7bee42b-liverpoolespanyol.png

FC Barcelona - Espanyol La Liga

60a27f89db25f-barcelonaespanyol1.png

60a27fb61ae28-barcelonaespanyol2.png

Oktober

60a27fc20c0ba-oktober.png

Stand La Liga

60a27fd1e52ff-stand.png

Stand Champions League

60a27fe1cade5-standcl.png

Manager van de maand

60a27ff461307-managervandemaand.png

Overzicht manager

60a2800724499-overzicht.png

Financiën

60a280161fdcb-financien.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 Ik was even in de war met de tegenstander. We gaan het moeilijk krijgen vermoed ik zo.

@MNie Ik had al gezegd dat ik het zwaar zo krijgen in de CL. 

@kmk Er is nog van alles mogelijk inderdaad, maar we moeten wel beter gaan spelen.

@Kyrill Het was een pittige maand voor ons en ik hoop dat wij het tij kunnen keren in de CL.

@19CH98 Ik had het al gezegd dat wij het zwaar zouden krijgen. We werden vorig jaar tweede, maar deze clubs kunnen makkelijk zo spelers bij ons wegkopen.

@Marius Het was geen beste maand en ik hoop dat wij snel het tij kunnen keren.

@RicoV1989 Het was niet wat ik er van hoopte, maar er komen nog wel wat wedstrijden.

@mattihamstra Ik had het al eerder gezegd dat wij de zwakkere zijn van de vier.

@Nummerke10 @FMNOOB @ElMarcos @Srangaman @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

Gedeeld koploper is erg sterk, helaas gaat het in de CL iets moeilijker. Desondanks heb je doordat de andere 3 teams constant punten van elkaar afsnoepen nog een goede kans om iets te bereiken in de laatste 3 wedstrijden.

Seizoen 2027 - 2028

Ik ga overwintering in de Champions League uit mijn hoofd zetten. Ik moet nu kijken of wij derde kunnen worden in deze poule. Daar zie ik nog wel mogelijkheden in. We spelen namelijk deze maand tegen Liverpool en Inter. Als wij daar punten kunnen gaan pakken dan is het nog mogelijk om derde te worden in de poule. In La Liga is het heel erg spannend qua strijd met Real Madrid. Wij spelen deze maand tegen Real Sociedad, Atletico Madrid en Almeria voor de competitie.

Espanyol - Liverpool Champions League

60a3e09261ddc-espanyolliverpool.png

Inter - Espanyol Champions League

60a3e0af68c21-interespanyol.png

Espanyol - Atletico Madrid La Liga

60a3e0c5e32c6-espanyolatleticomadrid.png

November

60a3e0d80c12d-november.png

Stand La Liga

60a3e1028e43b-standlaliga.png

Stand Champions League

60a3e1164c8ff-standcl.png

Overzicht manager

60a3e14766d05-overzicht.png

Financiën

60a3e16763d0a-financien.png

@19CH98 In de competitie doen wij het heel goed. Helaas niet in de CL, maar wie weet kan er nog iets gebeuren.

@Marius CL is echt zonde dit seizoen, maar in de competitie kan er nog van alles gebeuren.

@MNie Ik had ook niet verwacht dat wij grote stappen zouden maken in de CL. Wie weet kan er nog iets gebeuren in de laatste wedstrijden.

@RubenS2 Het is een groot verschil met de competitie en de CL is heel groot te noemen.

@Kyrill In de competitie doen wij het heel goed inderdaad en nu CL spelen is gewoon mooi voor ons. 

@kmk CL zet ik nu uit mijn hoofd en richt ik op de competitie en eventueel de EL.

@ElMarcos Mooi dat je weer terug bent.

@RicoV1989 Dit gaat inderdaad een strijd worden tussen ons en Real als dit zo doorgaat.

@mattihamstra @Nummerke10 @FMNOOB @Srangaman @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

Een erg goede maand waarin je tegen veel topploegen hebt gespeeld. De kans op EL is nog aanwezig en heb je volledig in eigen hand. In de competitie gaat het ook uitstekend.

Erg goede maand zeg! Knap je nog door bent in de EL! Maar wat is Leverkusen goed zeg bij jou, dat is hier bij mijn Dortmund wel anders....

Mooi dat je nu ook in Europa laat zien waar je toe in staat bent. Hopelijk kan je de EL nog bereiken en zodoende Europees succes boeken. In de Spaanse competitie ontwikkelt zich een tweestrijd tussen een ploeg uit Madrid en een uit Barcelona, "verrassend" genoeg is het Espanyol dus dat is leuk om te zien.

De resultaten blijven goed en je doet volop mee om de landstitel. Benieuwd of je hem ook weet te pakken! Mooi ook dat je na de winter nog altijd Europees speelt. 

Seizoen 2027 - 2028

Er is maar één wedstrijd die belangrijk is en dat is de Champions League wedstrijd tegen Bayer Leverkusen. We moeten winnen om zeker te zijn om door te gaan naar de Europa League. In La Liga spelen wij tegen Getafe, Athletic Bilbao en Granada. Mijn spits krijgt deze maand ook een hele mooie prijs. Hier ben ik wel blij mee, want zijn waarde schiet er ook mee omhoog.

Espanyol - Athletic Bilbao La Liga

60a52642279c5-espanyolbilbao.png

Bayer Leverkusen - Espanyol Champions League

60a5265049c01-leverkusenespanyol.png

December

60a526646af05-december.png

Stand La Liga

60a5267e397e0-standlaliga.png

Stand Champions League

60a5269d19ce0-standcl.png

Loting Europa League

60a526aaac35b-lotingel.png

Prijs Golden Boy

60a526bda3725-europesegoldenboy.png

Manager van de maand

60a526e7b008f-managervandemaand.png

Overzicht manager

60a526feefbe2-overzicht.png

Financiën

60a5270f5a01a-financien.png

@kmk Het was een mooie maand en we moeten winnen in de laatste wedstrijd.

@RubenS2 We hebben alles in eigen hand. We moeten gewoon winnen.

@Kyrill Het valt mij ook op dat ze het goed doen dit seizoen.

@19CH98 Als wij EL halen zijn we misschien wel één der favorieten om te winnen. Ik zou het wel mooi vinden om eerst zo Europees succes te gaan hebben. En met Real hebben wij weer een mooie strijd.

@MNie Overwintering is nog niet binnen hoor. Ik moet nog één poulewedstrijd winnen.

@ElMarcos Overwintering is nog niet helemaal binnen. We moeten die laatste wedstrijd zien te winnen.

@Marius Het zou mooi zijn als we overwintering gaan pakken. 

@RicoV1989 Real is heel goed, maar wij halen goed aan.

@mattihamstra @Nummerke10 @FMNOOB @Srangaman @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

Dankzij de treffer in blessuretijd door naar de EL. Zoals je zelf al zegt ben je daar topfavoriet dus ben ik zeer benieuwd naar het Europese vervolg. Nationaal sta je bovenaan en dat is een enorm knappe prestatie