Jump to content

[FM21] Verover de wereld

Recommended Posts

609e884f989a9-veroverdewererld.png

Seizoen 2027 - 2028

Wie jarig is trakteert en daarom deze update.

We gaan beginnen aan een nieuw seizoen. Ik ga niet teveel druk bij de selectie leggen voor dit seizoen. Ik wil gewoon weer Europees voetbal halen, maar stiekem droom ik alweer van een titelstrijd. Deze spreek ik niet uit bij het bestuur omdat dan de verwachtingen te hoog zijn. We gaan ons zeker roeren op de transfermarkt. Ik ga zeven nieuwe spelers halen en er gaan genoeg spelers weg of via een transfer of via een verhuurperiode. 

We gaan maar eens eerst beginnen met de uitgaande transfers. Calero gaat definitief naar Leganes en hij levert ons 2,8 miljoen op. Casteels is ook weggegaan en zo neem ik afscheid van mijn reservekeeper. Hij gaat naar Zarya Lugansk voor 350k. Ortiz gaat ons ook definitief verlaten en vertrekt naar Dijon voor 2 miljoen. Ticic zou nooit een kans krijgen bij mij en vertrekt naar Real Valladolid en levert ons 1,5 miljoen op. Helaas kwam er een bod van Juventus van 35 miljoen voor mijn keeper Sánchez. Ik kon het tillen naar 42 miljoen en zo raak ik beide keepers kwijt. Gigot was ook overbodig geworden in de verdediging en hij gaat naar Marseille voor 3 miljoen. Suso was in mijn ogen klaar bij ons en hij vertrekt naar Villarreal voor 1 miljoen. Valerrama is de kind van de rekening geworden omtrent de buitenlanders. Hij speelde vorig seizoen helemaal niets in het eerste en zou nu ook geen kans maken. Sevilla ziet wel wat in hem en zij betalen 38 miljoen voor hem. Verder heb ik genoeg spelers verhuurd.

En waar spelers gaan daar komen ook spelers en ik moet zeggen wat ben ik tevreden over de spelers die ik gehaald heb. Zeven spelers komen naar Espanyol toe. De eerste die komt is Borja Santos. Hij is een keeper en zal gaan strijden met de tweede keeper die nog moet komen. Hij komt gratis over van Real Madrid. De tweede die komt is een Nederlander. Een centrale verdediger. Hij heet Micky van de Ven. Hij komt gratis over van PEC Zwolle. De derde speler die komt is Mathieu Meunier. Hij is een Franse linker winger en komt gratis over van PSG. Ik vond een geweldige aanvallende middenvelder bij Partizan. Hij heet Dejan Pandurevic en is nog maar 21 jaar en komt uit Servië. We betalen ook maar 8,25 miljoen voor hem. De vijfde speler die komt is mijn tweede keeper en hij heet Gabi Garrido en komt over van Cadiz en kost ons 14,5 miljoen. Hij mag met Borja uit gaan vechten wie de nummer één keeper wordt. Ik zocht hevig naar een linksback en die vond ik in Marseille. Hij heet Daniel Jeziorski en kost ons 8,75 miljoen. En op de laatste dag van de transfermarkt kreeg ik een tip van één van de scouts. Mohamed Ihattaren was bereid om naar ons te komen en normaal zou hij heel duur zijn, maar hij speelt bij Eintracht Frankfurt. En hij had een clausule in zijn contract staan dat hij voor Champions League clubs, maar 35,5 miljoen kostte. Gelukkig spelen wij Champions League voetbal en zo was de deal snel beklonken. 

Ik ben erg tevreden over de transfers. We hebben veel verkocht met dikke salarissen en spelers verhuurd waar we ook nog eens geld voor krijgen. En de inkomende transfers tja daar ben ik heel blij mee. Goede spelers zijn gekomen en we zijn er zeker sterker op geworden. Nu moeten wij er een team van maken in de voorbereiding. Ook is de Champions League loting geweest. En man wat baal ik van deze loting. We hebben Liverpool, Inter en Bayer Leverkusen getroffen. Als wij überhaupt willen overwinteren in Europa dan moeten wij een topclub achter ons zien te gaan houden.

Doelstellingen

609e9342800c4-doelstellingen.png

Transfers uit

609e93528275f-transfersuit1.png

609e936295cd6-transfersuit2.png

Transfers in

609e93716f7a5-transfersin1.png

609e938d29438-transfersin2.png

Spoiler

609e9503902f2-santos1.png

609e952a875ee-vanderven2.png

609e953be710a-meunier3.png

609e95492fa2f-pandurevic4.png

609e9568e0e0f-garrido5.png

609e9576735af-jeziorski6.png

609e9583df785-ihattaren7.png

Selectie Espanyol

609e95926e1a9-selectie.png

Loting Champions League

609e95a5e8161-clloting.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Diego was de ster van het seizoen in mijn ogen. Maar komend seizoen moet hij nog harder werken nu Dejan gekomen is.

@19CH98 Het was inderdaad een mooi overzicht van een mooi seizoen.

@MNie We hebben als team heel goed gepresteerd en dat zie je ook meteen in de statistieken terug.

@mattihamstra Ik ben ook zeer benieuwd naar het nieuwe seizoen. Vooral omdat wij ook Europees gaan spelen.

@Marius Ik ben ook zeer benieuwd hoe het team zich gaat houden met de Europese wedstrijden. 

@RicoV1989 Normaal ga je ook kampioen worden tenzij er een team net iets beter is.

@kmk Ik ben zeer tevreden over het seizoen en nu ook eens zien hoe het gaat met de Europese wedstrijden erbij.

@FMNOOB @Nummerke10 @RubenS2 @ElMarcos @Srangaman @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2025 - 2026   Nog twee maanden en dan zit dit seizoen er alweer op. Gaan we onze reeks voortzetten of komt er een hapering in de motor. Ook staat de stad Barcelona op z'n kop. Want F

Seizoen 2026 - 2027   De maand februari is er één van topwedstrijden. We treffen Real Madrid twee keer en Barcelona. In de Copa del Rey spelen wij tegen Real Madrid. In La Liga spelen wij te

2020 - 2021   Ik ga meteen verder met de maand mei. Want we zijn goed op weg. Helaas is die 8-0 nederlaag bij mij even binnen gekomen als een mokerslag. Ik had natuurlijk de game opnieuw kun

Een blik nieuwe spelers voor je verjaardag, het kan slechter! Al heb je niet getroffen met de CL loting. Maar voor nu: happy birthday!

Seizoen 2027 - 2028

Het seizoen staat nu echt op het punt van beginnen. Ik laat de voorbereiding over aan mijn assistent. We beginnen eerst in Spanje tegen wat kleinere ploegen te spelen. We spelen eerst tegen Jabac Terrassa, Luzenac, Atletico Levante. Daarna is ES Setief en Livorno aan de beurt. We gaan ook weer naar Nederland voor een trainingskamp. We gaan lekker in het Noorden van het land spelen. Eerst is mijn oude club VV LEO aan de beurt. Vervolgens zijn FC Emmen, vv Siddeburen en FC Groningen onze tegenstanders. Daarna spelen wij weer thuis tegen Europa en Hospitalet. We sluiten onze voorbereiding af tegen Mlada Boleslav en Libertad.

In La Liga spelen wij tegen Betis, Osasuna en Eibar. Een niet te moeilijke periode voor ons in La Liga. We kunnen nu dus al negen punten pakken en dat zou een mooie start zijn van het seizoen voor ons.

Voorbereiding

609f845fe8996-voorbereiding1.png

609f846cb2d3b-voorbereiding2.png

Espanyol - Osasuna La Liga

609f847d88c2e-espanyolosasuna.png

Augustus

609f8639667c9-augustus.png

Stand La Liga

609f864bc2a93-stand.png

Manager van de maand

609f865bdd290-managervandemaand.png

Overzicht manager

609f866d8aaaf-overzicht.png

Financiën

609f867d0d77c-financien.png

@FMNOOB Het is een pittige loting inderdaad.

@RubenS2 Bedankt voor je felicitatie. Ik heb goede spelers aangetrokken en die CL loting ziet er best slecht uit voor ons.

@19CH98 Bedankt voor je felicitatie. Ik ben van mening dat het een zware CL loting is. Het zijn drie topploegen die toch iets meer te besteden hebben dan ons.

@kmk Bedankt voor je felicitatie. Ik ben erg tevreden over mijn transfers. En die CL loting is pittig voor ons.

@MNie Bedankt voor je felicitatie. Ik heb leuke spelers gehaald en ik hoop dat wij weer een heel mooi seizoen gaan krijgen.

@Nummerke10 Bedankt voor je felicitatie. Ben jij ook midden mei jarig dan? Ik ben heel tevreden over mijn transfers.

@Kyrill Bedankt voor je felicitatie. Ik ben zeer tevreden over de transfers. Over de CL loting ben ik niet tevreden.

@Marius Bedankt voor je felicitatie. Ik heb echt goede jongens gehaald en die CL loting is gewoon weg balen.

@mattihamstra bedankt voor je felicitatie. De transfers zijn stuk voor stuk goede geweest voor ons. En die CL loting is gewoon balen. Ik had echt gehoopt op een betere loting.

@RicoV1989 @ElMarcos @Srangaman @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

Optimaal geprofiteerd van puntenverlies van Real en Barca. Daarnaast ben ik het met je eens dat het een zware CL loting is maar de andere ploegen zullen toch balen dat ze de nummer 2 van Spanje in hun poule hebben zitten. Ik denk dus dat het wel goedkomt.

Seizoen 2027 - 2028

De hymne van de Champions League is in Barcelona en dan niet bij de FC, want dat is normaal. Nee het is bij de trots van Barcelona. Bij Espanyol wel te verstaan. Want Espanyol is de enige club die opgericht is door Spanjaarden. Barcelona, Huesca en Athletic Bilbao zijn door buitenlanders opgericht. Vele Barcelona inwoners zijn ook voor Espanyol en niet voor de FC. De FC trekt meer buitenlandse fans dan Espanyol. Maar is Espanyol wel klaar voor de Champions League. Want zoals ik al eerder zei de poule is heel zwaar. Misschien wel de poule des doods. En ik zie ons als de kleinste van de drie. 

Deze maand spelen wij tegen Real Madrid, Levante, Las Palmas en Celta in La Liga. In de Champions League spelen wij tegen Liverpool en Bayer Leverkusen. Meteen een zware maand voor ons. Hoe gaat de selectie en de manager hier mee om? Moet ik rouleren of moet ik vasthouden aan de basis elf. Dat zijn toch vragen die ik mezelf gesteld heb. Voor als nog blijf ik vasthouden aan de basis elf. Misschien dat ik later nog ga rouleren.

Real Madrid - Espanyol La Liga

60a0dda20eb0d-realmadridespanyol.png

Inter Milan - Espanyol Champions League

60a0ddb4209e6-espanyolintercl.png

Espanyol - Bayer Leverkusen Champions League

60a0ddc2619bd-espanyolleverkusen.png

September

60a0ddd8263ad-september.png

Stand La Liga

60a0ddee71110-stand.png

Stand Champions League

60a0ddfc29f1a-standcl.png

Overzicht manager

60a0de12500eb-overzicht.png

Financiën

60a0de2535570-financien.png

@Nummerke10 Ik hoop dat wij de titel kunnen pakken, maar het wordt wel weer een zwaar seizoen. We spelen nu ook Europese wedstrijden.

@19CH98 We zijn goed gestart en ik hoop dat wij kunnen stunten in de CL. 

@MNie We zijn heel goed gestart in het begin van het seizoen. Hopelijk kunnen wij deze lijn doorzetten.

@kmk De start van het seizoen was heel goed. Nu dit doorzetten naar de rest van het seizoen.

@RubenS2 Dit is misschien wat voorbarig, maar je weet maar nooit.

@Kyrill Zover is het nog lang niet en ik ga nu nog niet praten over een titel. Eerst maar eens zien hoe alles gaat in de eerste maanden van het seizoen.

@Marius Dit is wel een droomstart voor ons. Hopelijk kunnen wij dit lang volhouden.

Wil je geen tag meer ontvangen geef het even aan

@FMNOOB @mattihamstra @RicoV1989 @ElMarcos @Srangaman @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

2 minuten geleden zei delichris:

In de Champions League spelen wij tegen Liverpool en Bayer Leverkusen

Ik denk toch dat het Inter en Leverkusen waren ;)

Mooi punt tegen Inter, maar jammer dat de nederlaag tegen Leverkusen ervoor zorgt dat je er weinig aan hebt.

In de competitie verliezen van Real Madrid is geen schande. Verder weer alleen maar overwinningen in de LIga. De CL is een ander verhaal met zeer sterke tegenstanders, maar er is nog van alles mogelijk.

Wisselvallige periode maar met Inter, Real en Leverkusen natuurlijk 3 tegenstanders waar je iig met kleine letter u tegen zegt. Zal vast snel beter gaan!

De CL is toch een tikkeltje lastiger dan ik verwacht had, in de Spaanse competitie blijf je het echter goed doen met een gedeelde eerste plaats op dit moment.

Met een zware nederlaag tegen Real en een 1 op 6 in de CL toch een paar opdoffers te verwerken gekregen deze maand. Maar gelukkig is het seizoen nog lang.