Jump to content

[FM21] Verover de wereld

Recommended Posts

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2025 - 2026   Nog twee maanden en dan zit dit seizoen er alweer op. Gaan we onze reeks voortzetten of komt er een hapering in de motor. Ook staat de stad Barcelona op z'n kop. Want F

Seizoen 2026 - 2027   De maand februari is er één van topwedstrijden. We treffen Real Madrid twee keer en Barcelona. In de Copa del Rey spelen wij tegen Real Madrid. In La Liga spelen wij te

2020 - 2021   Ik ga meteen verder met de maand mei. Want we zijn goed op weg. Helaas is die 8-0 nederlaag bij mij even binnen gekomen als een mokerslag. Ik had natuurlijk de game opnieuw kun

Titelstrijd van drie teams die in de laatste weken van het seizoen wordt beslecht. Zoiets zie je in het echt niet vaak meer in Spanje ;c Je hebt nog titelkansen maar zo te zien wel Barça en Real nog voor je in de pikorde.

60994ca7593cd-veroverdewererld.png

Seizoen 2026 - 2027

De laatste maand gaat beginnen. En het gaat heel spannend worden dat kan ik al vertellen. De strijd om de titel wordt op de allerlaatste speeldag beslist. We spelen tegen FC Barcelona, Real Sociedad, Huesca en Leganes. Gaan wij de titel pakken of wordt het toch FC Barcelona of Real Madrid? Tegen FC Barcelona zal ik voor de 300ste keer op de bank zetten. Een mooie mijlpaal met een mooie wedstrijd.

300 wedstrijden

609bebe094a07-300wedstrijden.png

Espanyol - FC Barcelona Madrid La Liga

609bebf4931fd-espanyolbarcelona.png

Stand na 37 wedstrijden

609bec0f89288-standna37wedstrijden.png

Leganes - Espanyol La Liga

609bec25a53f8-leganesespanyol.png

Mei

609bec5b063c8-mei.png

Stand La Liga

609bec3ed1b87-eindstand.png

Manager van de maand

609bec7091e5b-managervandemaand.png

Overzicht manager

609bec82986df-overzicht.png

Financiën

609becc7043fe-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Ik was blij dat wij in de competitie wel wonnen, maar stiekem had ik het andersom gehad. De titelrace gaat heel spannend worden.

@RubenS2 Er komen leuke talenten bij en hopen dat zij zich goed ontwikkelen. En volgend seizoen CL is voor ons al hele mooi.

@MNie Ik denk dat ik hem laat omtrainen tot winger. Wie weet komt er meer voor ons dit seizoen.

@FMNOOB Hij gaat nog spannender worden.

@Nummerke10 Helaas zie je dit nooit in Spanje voorkomen. En hopelijk kunnen wij stiekem stunten.

@kmk Als ik volgend seizoen dit wilt herhalen dan moeten wij ons goed gaan versterken.

@mattihamstra Het is al een heel mooi seizoen geworden voor ons. Een bekerfinale en meedoen om de titel is al prachtig voor de club.

@19CH98 Het seizoen gaat echt een apotheose krijgen van jewelste.

@ElMarcos Die gaan heel spannend worden.

@Kyrill Wie had dat gedacht toen ik kwam. Nu al CL te pakken en ik hoop op een mooi einde van het seizoen.

@RicoV1989 De titel pakken zou heel mooi zijn, maar Barcelona en Real zijn ook heel sterk hoor.

@Srangaman @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

Jammer dat Real geen foutje meer maakte maar een tweede plaats is heel netjes. Daarnaast bied dit ook perspectief om de CL te gaan winnen binnenkort. De nummer 2 van Spanje is namelijk altijd een kandidaat voor de eindzege in de CL.

Wat helden prestatie!!! Is net als paar jaar geleden Liverpool in echt 2e werd met 97 punten achter City. niet normaal , wat een seizoen. 30 zeges met Espanyol als jij zo doorgaat heb je FM 21 uitgespeeld:mrgy::classic_love:

Pfoe jammer dat je het net niet haalt maar ik denk dat je met enkele transfers de grote favoriet bent voor volgend jaar, eventueel ook in de CL. Het prijzengeld komt precies op het goede moment gezien je saldo.

Wat een manier om het seizoen te eindigen! Nog even haasje-over spelen met de grote broer na ze onderling te kloppen! Het enige jammer nadien is dat je met zo'n puntenaantal de titel niet ontvangt, maar je hebt een ongelofelijk sterk seizoen gespeeld!

60994ca7593cd-veroverdewererld.png

Seizoen 2026 - 2027

Wat een seizoen hebben wij gespeeld. We eindigen tweede met 97 punten. In de meeste competities ben je dan gewoon kampioen en we haalden de finale van de Copa del Rey. Maar wat misschien voor de club het belangrijkste is dat wij volgend seizoen Champions League voetbal hebben. Dat betekent miljoenen vangen. En dat is broodnodig ook. Maar nu eerst de laatste update van dit seizoen met feiten en statistieken. Geniet van deze laatste update.

Ranglijst competities en clubs

609cd5fc9cfff-ranglijstcompetitie.png

609cd60932295-ranglijstclubs.png

Terugblik

609cd6196f0f8-terugblik.png

Commercieel overzicht

609cd62d848d6-commercieel.png

Statistieken

609cd6409b0f7-statistieken.png

Individuele prijzen

609cd650bfc84-spelersprijzen1.png

609cd66d053ad-spelersprijzen2.png

609cd67c910ff-managervanhetjaar.png

Financiën

609cd69266ec5-financien.png

Antwoorden op posts van users

@19CH98 We waren heel dichtbij, maar helaas net niet. En volgend CL en dat is wel erg lekker voor ons.

@FMNOOB We waren zo dichtbij, maar helaas was Real net iets beter.

@MNie Het was een uitzonderlijk seizoen. We waren heel dichtbij, maar toch net niet.

@Kyrill En samen met Barcelona schoten wij er beiden 100 in. Het was een geweldig seizoen, maar alles was uiteindelijk net niet.

@Nummerke10 Ik zal goed moeten kijken wat we aan versterkingen gaan halen. Want mijn eerste keeper is in trek bij Juventus. 

@Marius Boven Barcelona eindigen is voor Espanyol al een feest. Maar dat wij alles net niet hadden is nu wel erg zuur.

@RubenS2 Dat is het zeker.

@kmk @mattihamstra @ElMarcos @RicoV1989 @Srangaman @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

Mooi statistieken, maar dat mag ook wel na zo'n seizoen! Wat een klasbakken zeg. Bijna gelijk kampioen nadat je tegen degradatie moest strijden vorig seizoen. Zeer knappe prestatie.  Nu het elftal iets op de schop nemen om die laatste stap te zetten.

Volgend seizoen nog een niveau'tje omhoog met de CL erbij. Benieuwd of je dan ook voor alle prijzen kan blijven strijden, want uiteindelijk ben je wel op zoek naar een CL-zege.

Prachtig seizoen waarin de titel net niet gehaald is. Maar plaatsing voor de CL is natuurlijk ook meer dan welkom in dit geslaagde seizoen.