Jump to content

[FM21] Verover de wereld

Recommended Posts

609012a76c8b6-veroverdewererld.png

Seizoen 2026 - 2027

En we gaan verder met de maand Maart. Daarin spelen wij de return van de halve finale van de Copa del Rey tegen Barcelona. We maken gewoon kans om een finale te gaan halen. En met die 2-2 gelijkspel ligt alles in onze hand. In La Liga spelen wij tegen Celta, Alaves en Athletic Bilbao. Wat een mooi seizoen is het tot op heden. En wie weet waar het gaat eindigen.

Espanyol - FC Barcelina Copa del Rey

6097d2762b901-espanyolbarcelonabeker.png

Maart

6097d280459cf-maart.png

Stand La Liga

6097d28f74216-stand.png

Aankondiging Copa del Rey finale

6097d29d28dbe-affichecopadelreyfinale.pn

Overzicht manager

6097d2af4fd02-overzicht.png

Financiën

6097d2c120550-financien.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 Het was zeker wisselend, maar het was ook een druk programma voor ons.

@Nummerke10 Hoe het nu gaat is gewoon bizar. We gaan heel lekker en een finale zit er in en wie weet een derde plaats ook nog.

@MNie Het was een mooie maand inderdaad en wie weet kunnen wij die finale halen.

@Kyrill Het lijkt wisselend, maar als je Real treft dan is alles mogelijk.

@19CH98 CL voetbal komt wel heel dichtbij hoor. Ik hoop die finale te gaan behalen.

@Marius Ik ga niet uit van een titel, maar we doen dit seizoen mooi mee daar bovenin.

@FMNOOB CL voetbal zit er zeker in en dat zou voor de club ook goed zijn, want dan komen de miljoenen binnen.

@kmk De wisselvalligheid lijkt mee te vallen, want we treffen wel 2x Real. Maar CL voetbal komt wel dichterbij voor ons.

@mattihamstra @Emmerich. @RicoV1989 @ElMarcos @Whitewolf345 @Srangaman @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2025 - 2026   Nog twee maanden en dan zit dit seizoen er alweer op. Gaan we onze reeks voortzetten of komt er een hapering in de motor. Ook staat de stad Barcelona op z'n kop. Want F

Seizoen 2026 - 2027   De maand februari is er één van topwedstrijden. We treffen Real Madrid twee keer en Barcelona. In de Copa del Rey spelen wij tegen Real Madrid. In La Liga spelen wij te

2020 - 2021   Ik ga meteen verder met de maand mei. Want we zijn goed op weg. Helaas is die 8-0 nederlaag bij mij even binnen gekomen als een mokerslag. Ik had natuurlijk de game opnieuw kun

Een perfecte maand en opeens heb je een kleine kans op de titel. In de competitie ben je beter dan Atlético, hopelijk kan je dat doorzetten in de bekerfinale

Na deze uitstekende maand en met een wedstrijd minder dan Real nemen de titelkansen ook weer toe! En ik verwacht toch wel stiekem dat je de beker kan winnen!

Een finale om de copa en een keurige cl spot. Het is gewoon een droom seizoen voor jou als trainer. Voor de club en de supporters. Het zou natuurlijk prachtig zijn om het beloond te zien worden met iets tastbaars

60994ca7593cd-veroverdewererld.png

Seizoen 2026 - 2027

We staan in de Copa del Rey finale. Vorig seizoen was het kommer en kwel tot ik kwam en nu kunnen wij een beker pakken. Wat zou dat mooi zijn, maar daarvoor moeten wij wel Atletico Madrid verslaan. Dit is een Spaanse topclub. We hebben wel het zwaarste parcours afgelegd om in de finale te staan. Maar nu komt het erop aan. Pakken wij die beker of gaat Atletico er mee vandoor?

Aankondiging Copa del Rey

60994cc037e5b-aankondigingfinale.png

Road to the final Espanyol

60994df028798-roadtothefinalespanyol.png

Road to the final Atletico Madrid

60994e01a622f-roadtothefinalatletico.png

Teamnieuws

60994e1cd14c2-teamnieuws.png

Finale Copa del Rey

60994e2d2a49a-finale1.png

60994e43231a7-finale2.png

@19CH98 Real laat het even afweten en ineens komt er een titel kans voor ons. In de competitie speelden wij tegen Bilbao.

@kmk Het gaat nog twee spannende maanden worden in het Spaanse voetbal.

@Kyrill CL voetbal komt heel dichtbij voor ons.

@MNie Wie had dat gedacht zo aan het begin van het seizoen. 

@Srangaman Winnen van Barcelona is erg lekker. En wie weet hoe die titelrace gaat worden.

@RubenS2 Barcelona uitschakelen was erg mooi en nu kijken wat wij in de finale kunnen.

@Marius Ik had niet verwacht zover te gaan komen in de beker. We hebben de twee grootste ploegen uitgeschakeld.

@ElMarcos Ik miste je al. Hopelijk ga je ook verder met je eigen novelle.

@RicoV1989 Ik mag absoluut niet klagen.

@Kyrill Het overtreft alle verwachtingen.

@mattihamstra Het is een seizoen om niet te vergeten zo goed gaat het op dit moment.

@Nummerke10 @FMNOOB @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

Wat een wedstrijd! Je kon de beker haast aanraken. Het had wat geweest nadat je eerder al Real en Barcelona wist uit te schakelen. Heel erg knap parcours, maar dit kan je niet anders dan zuur noemen!

Ik bedoelde dat je in de competitie meer punten had gehaald dat Atlético, ik snap dat het verschil tussen Bilbao en Atlético klein is qua naam maar had het gelukkig wel door. Jammer dat je de bekerfinale verliest op zo'n zure manier. Aan de ene kant kom je in de reguliere speeltijd goed weg maar in de verlenging en de strafschoppen heb je veel pech

Altijd naar om een finale te verliezen na strafschoppen, maar tegen Atlético kan je natuurlijk altijd een keer verliezen.

Mijn novelle gaat zeker nog door, maar de  laatste weken zijn even enorm druk en chaotisch. 

60994ca7593cd-veroverdewererld.png

Seizoen 2026 - 2027

Nog twee maanden en dan zit het seizoen erop en wat voor een seizoen is het voor ons geweest. We hebben in de finale van de Copa del Rey gestaan en we doen mee om Champions League voetbal. Wat een heerlijke tijd voor Espanyol. Deze maand spelen wij tegen Almeria, Valencia, Atletico Madrid en Betis voor La Liga. De finale van de Copa del Rey heb ik al behandeld. Ook krijgen wij een nieuwe lichting talenten. Ik ga wel een aantal opnemen in het jeugdteam.

Nieuwe lichting talenten

609aa1d23440f-talenten.png

Espanyol - Atletico Madrid La Liga

609aa1e0153bb-espanyolatletico.png

609aa1fa0ce7f-plaatsingclvoetbalnadeweds

April

609aa20837d23-april.png

Stand La Liga

609aa21906615-stand.png

Manager van de maand

609aa2285cf7f-managervandemaand.png

Overzicht manager

609aa247cd438-overzicht.png

Financiën

609aa2576021b-financien.png

@Kyrill Het was zonde, maar het is helaas niet anders. 

@Marius Ik dacht serieus dat ik hem had. Totdat ik zag dat het een gelijkspel was. Dat was een baal moment. We hebben het schitterend gedaan.

@kmk We hebben laten zien dat wij mee kunnen doen om de prijzen.

@MNie We tellen mee voor de beker, maar volgend seizoen gaan we weer een poging wagen.

@19CH98 De finale zo verliezen is heel erg zonde, maar we gaan volgend jaar weer een poging wagen.

@Nummerke10 Dit was gewoon erg balen om zo te verliezen.

@RubenS2 Een loterij werd het en helaas waren wij iets minder in de strafschoppen.

@ElMarcos Ik dacht even gewonnen te hebben, maar helaas was het niet zo. 

@Srangaman @RicoV1989 @mattihamstra @FMNOOB @Emmerich. @Whitewolf345 @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.

Toch een kleine revanche tegen Atlético. En belangrijker nog, met nog vier wedstrijden op het programma zit je plots weer volop in de titelrace. Het lijkt zelfs niet uitgesloten dat je ermee vandoor zou gaan als je deze vorm en resultaten kan blijven doortrekken.