Jump to content

[FM21] Verover de wereld

delichris
 Share

Recommended Posts

608566024e2b1-veroverdewererld.png

Seizoen 2025 - 2026

Vier punten uit vier wedstrijden is niet slecht. We hebben even een wat mindere wedstrijden gespeeld, maar wat er ook gebeurd ik vermoed dat ik het seizoen wel mag afmaken. Ik ben al bezig om voor volgend seizoen betere spelers aan het halen en dan kijken wat we volgend seizoen kunnen doen. Maar nu eerst dit seizoen afmaken en een goede klassering neerzetten.

Deze maand spelen wij Villarreal, Real Madrid, Cadiz en Eibar. We spelen tegen zware tegenstanders en in mijn ogen twee makkelijke tegenstanders. Ik ga voor zes punten en wat er verder bij komt is mooi meegenomen.

Espanyol - Real Madrid La Liga

608ac6fe5f642-espanyolrealmadrid.png

Februari

608ac7092c8b6-februari.png

Stand La Liga

608ac71953ee7-stand.png

Overzicht manager

608ac754cf216-overzicht.png

Financiën

608ac7704bf8d-financien.png

Antwoorden op posts van users

@19CH98 De start was goed, maar daarna twee nipte nederlagen.

@Marius Er is maar één die het moet gaan doen en dat is een trotse Nederlander. De Belgen mogen mij helpen. Tegen Valencia en Sevilla hadden wij nipt verloren. Maar ik put er wel moed uit.

@Kyrill Ik ben dit soort gevechten niet gewend dus ik ben zelf heel benieuwd hoe ik het ga doen.

@RicoV1989 Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb hoe het gaat.

@RubenS2 Ik heb bewust maar één ingaande transfer gedaan en de uitgaande waren talenten die weg wilden en oude Chinese spits. Hieronder je screen van Kompany.

Spoiler

608ac7e434d87-komapny.png

@ElMarcos Dat komt door die twee nederlagen, maar ik heb nog genoeg wedstrijden te gaan. En dus nog genoeg punten te pakken.

@mattihamstra En die twee nederlagen waren ook nog eens nipt dus dat is helemaal zonde. Maar ik krijg nog genoeg wedstrijden.

@FMNOOB @Nummerke10 @Fantasy @Emmerich. @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW. 

Van een statement gesproken. Eerst een middenmotor een pak voor de broek gegeven en dan twee "zespuntenwedstrijden" gewonnen. Ik denk dat de kloof meteen gemaakt is met de degradatieplaatsen.

In een hele belangrijke maand laat je zien dat je niet in de onderste regionen thuis hoort. Verliezen van real dat hoort er in deze fase bij. Winnen van villareal is erg lekker maar de winst op 2 “concurrenten” geven vertrouwen in handhaving. En vanaf daar kan er dan verder gebouwd worden

Seizoen 2025 - 2026

Ik ben alweer in maart aanbeland en ik moet zeggen dat wij veel punten hebben gepakt en dat geeft het team heel veel vertrouwen. Vanwege interlands spelen wij maar drie wedstrijden. We spelen tegen Athletic Bilbao (een club waar ik interesse in had), Alaves en Celta. Ik hoop hier toch zeker vier punten zien te pakken. Vooral omdat Bilbao en Alaves boven mij staan. Wie weet kan ik nog ergens een stunt doen. 

Athletic Bilbao - Espanyol La Liga

608c1b4123a33-bilbaoespanyol.png

Maart

608c1b4f47da4-maart.png

Stand La Liga

608c1b6569ef0-stand.png

Manager van de maand

608c1b7cb253e-managervandemaand.png

Overzicht manager

608c1b9e5f681-overzicht.png

Financiën

608c1bb2002b1-financien.png

@19CH98 Ik was heel tevreden over onze vorige maand. Ik hoop dat wij die lijn lang door kunnen trekken.

@FMNOOB We zijn goed bezig op dit moment. Ik ben benieuwd hoe lang we het gaan volhouden.

@kmk We zijn heel goed bezig geweest afgelopen maand en nu kijken of wij dit vol kunnen houden.

@Marius Het waren hele mooie wedstrijden en ik denk dat ik het op de rit heb kunnen krijgen.

@RicoV1989 Dit zijn de resultaten die ik graag zie.

@RubenS2 Ik hoop dat de samenwerkingen met Kompany zijn vruchten gaat afwerpen. De resultaten zien er voor ons erg goed eruit.

@Nummerke10 Ik zag een mooie uitdaging in deze club en ik ga in de komende seizoenen mikken op plek vier.

@ElMarcos Die nederlaag tegen Real was niet erg. We moeten de punten pakken tegen de andere teams.

@mattihamstra De weg omhoog lijkt ingezet te zijn door ons. We pakken goede punten en scoren ook nog eens heerlijk.

@Kyrill @Mordurette @Fantasy @Emmerich. @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW. 

Seizoen 2025 - 2026

Nog twee maanden en dan zit dit seizoen er alweer op. Gaan we onze reeks voortzetten of komt er een hapering in de motor. Ook staat de stad Barcelona op z'n kop. Want FC Barcelona doet het erg goed bovenin en Espanyol is bezig met een opmars en wat gaat er gebeuren tijdens de derby van Barcelona? Gaat de FC Espanyol compleet wegspelen of gaat Espanyol zorgen voor een stunt in La Liga? Verder spelen wij nog tegen Betis, Real Sociedad, Levante, Atletico Madrid en Leganes. Wat ik wel weet is dat ik na de wedstrijd met FC Barcelona een lekker wijntje drink met Ronald Koeman. En we krijgen nog een lichting talenten. Helaas mogen er maar drie blijven en de rest kan naar FC Bal op het dak.

Talenten lichting

608d13b3cc4b1-talenten.png

Espanyol - FC Barcelona La Liga

608d13979762d-espanyolbarcelona1.png

608d13a172f42-espanyolbarcelona2.png

April

608d13c5b7f83-april.png

Stand La Liga

608d13db6d050-stand.png

@RubenS2 We gaan richting de middenmoot en dat is exact wat ik graag wilde bereiken.

@MNie Ik was je inderdaad ergens vergeten. We hebben de weg snel omhoog gevonden, maar Espanyol had ook geen slechte selectie.

@Kyrill Ja we gaan langzaam aan weer omhoog.

@Emmerich. Daar ben ik blij mee, want ik kijk liever omhoog dan naar beneden.

@19CH98 Het was een hele mooie maand en ik heb spelers op het oog, maar deze wilden nog niet komen omdat de club niet groot genoeg is.

@RicoV1989 We kunnen nu echt naar boven kijken en misschien nog stiekem dromen over Europees voetbal.

@Marius Ik kan niet meer stuk bij de supporters vermoed ik.

@Nummerke10 We hebben een goede basis neergelegd en nu moet ik die verder uitbouwen.

@ElMarcos Over degradatie hoef ik geen zorgen meer te maken zo lijkt het. En misschien mag ik dromen over Europees voetbal.

@mattihamstra Ik heb wel iets unieks neergezet volgens mij. De club is goed omhoog gegaan.

@kmk Ik ben lekker bezig en ik hoop dat wij nog iets hoger kunnen komen.

@FMNOOB @Mordurette @Fantasy @komodo25 @Vis @Titan @Glenn08 @Scoiattolo @Going up @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @xPeejay @JordiW.