Jump to content

[FM21] Verover de wereld

delichris
 Share

Recommended Posts

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2024 - 2025

In de maand November spelen wij maar drie wedstrijden. Een halve finale wedstrijd om de Copa Libertadores tegen Sao Paulo. Een halve finale wedstrijd tegen Newell's Old Boys om de Copa Argentina en een competitiewedstrijd tegen Racing. We krijgen een zware domper te verwerken met een blessure van Torres.

Bedankt voor de adviezen. Ik ben er nog niet over uit wat ik ga doen.

Blessure Torres

607eee70adac4-blessuretorres.png

Sao Paulo- River Plate Copa Libertadores

607eee7b0bb55-saopauloriver.png

River Plate - Newell's Old Boys Copa Argentinal

607eee957f5f5-rivernewellcopa.png

November

607eeea557691-november.png

Stand Liga Professional

607eeecb6c727-stand.png

Affiche Copa Libertadores

607eeee106686-aankondigingfinale.png

Affiche Copa Argentina

607eeef3c5f1e-aankondigingcopaargentinaf

Financiën

607eef1287339-financien.png

Antwoorden posts van users

@Marius Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik zit er wel aan te denken om na dit seizoen weg te gaan, maar dan moet er wel een leuke club langs komen.

@19CH98 Ik denk er over om weg te gaan na het seizoen. Eerst nog de titel pakken en dan kijken of er een leuke club langs komt.

@RubenS2 Ik denk dat ik niet nog een jaar blijf, maar je weet het nooit natuurlijk.

@Nummerke10 Ik hoop een leuke club te vinden en als die er niet komt dan blijf ik.

@Emmerich. Ik denk niet dat ik nog een jaar blijf, maar als er niets komt dan blijf ik wel.

@MNie Inderdaad het is geen Boca en daarom twijfel ik ook om weg te gaan. Bij Boca had ik zeker nog een jaar willen blijven.

@ElMarcos Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik ga alleen weg als er echt een leuke club voorbij komt.

@RicoV1989 We doen het erg goed en ik denk er over om weg te gaan, maar alleen bij een goede club ga ik weg.

@mattihamstra @FMNOOB @Titan @Kyrill @komodo25 @Scoiattolo @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2024 - 2025

En zo sta ik in mijn vierde Champions League finale. Ditmaal de Copa Libertadores. Ik had niet verwacht zo snel in een finale te komen. En uiteraard wil ik hem ook winnen en dan vooral voor mijzelf en het Argentijnse voetbal. Aangezien wij weer tegen een Braziliaanse club moeten. Nu is Palmeiras onze tegenstander. River is al terug in de top, maar met winst zijn we beter dan wie dan ook. En ik wil uiteraard deze finale graag winnen.

Aankondiging finale Copa Libertadores

60803ef1146c2-aankondingcopalibertadores

Road to the final River Plate

60803efea8777-roadtothefinalriver1.png

60803f188c82a-roadtothefinalriver2.png

Road to the final Palmeiras

60803f266ca9e-roadtothefinalpalmeiras.pn

Team nieuws

60803f39e6ddc-teamnieuws.png

Finale Copa Libertadoresl

60803f4e61f1f-finale.png

60803f5c1ef2d-winst1.png

60803f682fb2f-winst2.png

60803f76b91f3-winst3.png

Antwoorden posts van users

@MNie Voor als nog blijf ik. Er zijn nog geen leuke banen vrij.

@FMNOOB Succes kan ik zeker gebruiken.

@Nummerke10 Het zou mooi zijn als we beiden prijzen konden winnen.

@Kyrill Succes heb ik zeker nodig om in die finales te gaan spelen.

@Marius Dat zijn ze zeker.

@ElMarcos Ik ga er alles aan doen om ze te winnen, maar het worden zware finales.

@19CH98 Voor als nog heeft het me altijd meegezeten. Dus ik hoop dat we ze gaan pakken.

@Emmerich. Die Copa Argentina finale is echt een klapper voor heel Argentinië.

@mattihamstra Het gaan hele zware wedstrijden voor River, want we moeten gewoon scherp zijn.

@RubenS2 @RicoV1989 @Titan @Kyrill @komodo25 @Scoiattolo @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08

En de volgende CL is binnen, gefeliciteerd!

Daarnaast nog even terugkomen op je antwoord op mijn reactie: Als het zo vaak meezit is het geen geluk meer hoor. Dan mag je gewoon zeggen dat je een uitstekende manager bent!

60819ae4836a9-veroverdewererld.png

Seizoen 2023-2024

Ik sta weer in een finale en wat voor een finale. We spelen namelijk de finale om de Copa Argentina en onze tegenstander is Boca Juniors. De twee aartsrivalen staan in een finale en van beide kanten wil men dat ze de beker gaan winnen. Wij kunnen ons seizoen nog meer glans geven en Boca kan hun seizoen redden.

Aankondiging Copa Argentina

60819cf1e542d-aankondigingcopaargentinaf

Road to the final River Plate

60819d0549104-roadtothefinalriver.png

Road to the final Boca Juniors

60819d1c8b7b7-roadtothefinalboca.png

Finale Boca Juniors

60819d2ec580f-finale1.png

60819d3eb7a7a-finale2.png

60819d49b61c5-winst1.png

60819d58b3707-winst2.png

60819d64e7a89-winst3.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Nummer drie is afgevinkt en ik blijf nog even in Argentinië.

@Kyrill Dankje.

@FMNOOB Ik kan hem afvinken op dit moment.

@MNie Ik ben blij dat ik hem heb kunnen winnen. Voor als nog blijf ik, maar als er een toffe uitdaging langs komt dan sta ik er zeker voor open.

@19CH98 Nummer drie is binnen en ik ben misschien inderdaad een goede manager.

@Nummerke10 Voor als nog blijf ik, maar als er een mooie uitdaging langs komt dan sta ik er zeker voor open.

@RubenS2 Ik kan verder kijken naar een nieuwe club.

@Vis Dankje. Ik ben blij met de winst.

@ElMarcos Hij is binnen en nu kan ik verder kijken wat ik wil.

@Emmerich. Ik heb alleen maar Braziliaanse clubs gehad en kan dus zeggen dat ik ze eigenhandig kapot heb gemaakt.

@RicoV1989 Dankje. Het is een mooie prijs om te winne.

@mattihamstra Ik ben blij met de prijs en ik probeer zeker de rest te gaan pakken.

@Titan  @komodo25 @Scoiattolo @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 

@xPeejay @JordiW. @Glenn08