Jump to content

[FM21] Verover de wereld

delichris
 Share

Recommended Posts

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2020 - 2021

Ondanks de eerste nederlaag ben ik tevreden over hoe het gaat. Het blijft roeien met de riemen die ik heb vooral omdat ik in het tweede en de jeugdteams geen goede spelers zie die in het eerste passen. Ik heb ook geen idee hoe het gaat dit seizoen, maar één ding weet ik wel. Het moet heel snel 1 april worden dan kan ik tenminste transfers doen.

In het Premiership spelen wij tegen Golden Arrows, Baroka, TTM en Sundowns. In de MTN 8 Cup spelen wij tegen TTM. In de eerste wedstrijd van de voorronde Champions League spelen wij tegen Vital'6.

Sundowns - Kaiser Chiefs Premiership

604baa1a8b9e1-sundownschiefs.png

Vital'6 - Kaiser Chiefs Champions League

604baa24f13f9-vitalchiefs1.png

604baa334536b-vitalchiefs2.png

November

604baa41c491a-november.png

Stand Premiership

604baa5d6ef70-stand.png

Manager van de maand

604baa72b1ad4-managervandemaand.png

Overzicht manager

604baabb80bee-overzicht.png

Financiën

604baad27c23a-financien.png

Antwoorden posts van users

@Rossini' Dankje ik ga het nodig hebben,

@RubenS2 Ik baalde van die nederlaag, maar daarna is het wel aardig gaan lopen.

@MNie Hetzelfde geldt voor mij. Er zijn uiteraard wel een een aantal clubs die ik ken van naam.

@Going up Er zijn zeker een aantal grote namen en ik hoop dat ik die namen een toontje lager kan laten zingen.

@van der Water Jij ook succes.

@komodo25 Ik heb niets te klagen over onze start.

@ElMarcos Een uitdaging is het zeker.

@Marius We hebben een goede start en ik zie wel hoe het gaat lopen.

@Titan We hebben een goede start en hoe die MTN Cup precies in elkaar steekt weet ik niet. Maar een prijs is een prijs.

@RicoV1989 Het is zeker een grote club met een grote naam en het is jammer dat wij nu verloren, maar ik zie het wel ergens goed komen.

@Scoiattolo We zijn sterk begonnen aan de competitie en nu moeten wij dit verder uitbouwen.

@mattihamstra We zijn echt in opbouw met het team. Ik heb nu nog drie linksbacks en dat is eigenlijk absurpt.

@Kyrill @FMNOOB @FlyD @Mordurette @Emmerich. @Nummerke10

Heerlijke maand! Met een mooie overwinning in de voorrondes. In welke maand star het seizoen? Of met andere woorden, hoeveel maanden nog tot april? Financieel is er ook niet heel veel mogelijk denk ik?

In Burundi heb je de trekker een aantal keer goed overgehaald. Bizar, al die CL-voorrondes in Afrika, de uitslagen die je dan tegenkomt... Verder ook een uitstekende maand gehad natuurlijk met een eerste prijs die dichterbij komt.

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2020 - 2021

Ik sta net twee maanden aan het roer van de Kaiser Chiefs en ik mag al spelen om een beker. Het bestuur heeft geen verwachtingen om deze beker, maar ik vind deze beker nu wel belangrijk. Het is mijn eerste kans op een prijs en die wil ik heel graag winnen. We spelen tegen Orlando Pirates. Zij zijn ook een grote club in Zuid-Afrika. En daarom is het ook meteen een beladen wedstrijd. Ik heb er in ieder geval zin in.

Aankondiging MTN Cup 8

604c8f947f4d5-aankondiging.png

Road to the final Kaiser Chiefs

604c8f9e2e9b9-roadtothefinalchiefs.png

Road to the final Orlando Pirates

604c8fae4d08c-roadtothefinalpirates.png

Teamnieuws

604c8fb961d8f-teamnieuws.png

Finale MTN Cup 8

604c8fc811431-finale.png

604c8fd8a3ac0-winst1.png

604c8fe8cca02-winst2.png

604c8ff44f2bd-winst3.png

604c8fffeadad-winst3.png

Antwoorden posts van users

@Kyrill Die 1-9 is nog niets er komt later één voorbij die nog hoger is qua uitslag.

@RicoV1989 Het was een hele mooie maand voor ons.

@van der Water Ik weet niet of het mogelijk is qua titel, want er zijn een aantal sterke teams. Ik ben ook erg benieuwd naar de tegenstand in de CL. Tot op heden valt dat tegen.

@FMNOOB We geven wel een statement af op dit moment.

@Marius Dat wordt nog wat als dit zo doorgaat. Het was een mooie uitslag. Volgens mij is dit mijn persoonlijke record op dit moment qua hoge score.

@MNie De voorbereiding is in september en dan begint de competitie in oktober. Ik heb op dit moment een transferbudget van 500k en daar kan ik zeker twee spelers van halen. En dan zijn het ook nog eens aanwinsten.

@Mordurette Het was zeker een lekkere uitslag.

@Vis Dat was ook één van de redenen om hier te starten met de challenge.

@ElMarcos We zijn heerlijk gestart en nu moeten wij de lijn doorzetten.

@RubenS2 Het is een heerlijke overwinning en een goede maand geweest van ons.

@Scoiattolo Het was erg lekker om zo te winnen de gehele maand.

@Titan Bedankt dat je het land even doorgeeft. Ik wist niet eens waar ik heen was geweest. We moeten nog een ronde overleven om de groepsfase te gaan bereiken.

@mattihamstra We staan eerste, maar alles is nog mogelijk.

@Rossini' @Going up @komodo25 @Kyrill @FMNOOB @FlyD @Mordurette @Emmerich. @Nummerke10 @JordiW. @xPeejay