Jump to content

[FM21] Verover de wereld

delichris
 Share

Recommended Posts

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2023 - 2024

Maandenlang ben ik al aan het solliciteren. Nadat ik weg ben gegaan uit China heb ik gesolliciteerd bij Fluminese, Tigres, La Piedad, Monterrey, Vasco da Gama en River Plate. Bij alle clubs op River Plate na ben ik niet eens uitgenodigd voor gesprek. River Plate nodigde mij wel uit. Ik hoopte eigenlijk op Boca Juniors, want voor die club heb ik een zwak. Maar om aan mijn doelstellingen te doen moet ik helaas wel met River in gesprek gaan. Nu maar eens zien hoe dit gesprek afloopt.

Fluminese

6079279d9c4af-interessefluminese1.png

607927a79015e-interessefluminese2.png

Tigres

607927e05c7ed-interessetigres1.png

La Piedad

607927b98d33f-intersselapiedad1.png

607927ced05a4-intersselapiedad2.png

Monterrey

607927f276f07-interessemonterrey1.png

Vasco da Gama

6079280710253-interessevascodagama.png

60792817be8b6-interessevascodagama2.png

River Plate

6079282d6fbac-interesseRiverplate1.png

6079283d89985-interesseRiverplate2.png

6079284f1db15-interesseRiverplate3.png

Antwoorden posts van users

@19CH98 Ik kon ook niet uitvinden waar het aan lag, maar dat is nu niet meer mijn probleem.

@MNie Ik ben wel op gesprek geweest in Mexico, maar helaas geen succes.

@komodo25 Dat was wel erg fijn om met een prijs afscheid te nemen.

@ElMarcos De zoektocht duurde vrij lang moet ik zeggen.

@Marius Ik was blij dat ik weg was. Nu kan ik tenminste op zoek naar een club waar ik geen last heb van die FFP.

@Scoiattolo @Titan 

@FMNOOB @Nummerke10 @Emmerich. @komodo25 @RubenS2 @mattihamstra @Kyrill @RicoV1989 @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08

2024 - 2025

De kogel is door de kerk. Ik heb een nieuwe club gevonden. Het duurde zo'n zes a zeven maanden dat ik een nieuwe club heb. Het is ..............................................River Plate. Ik ga aan de slag in Argentinië. En ik zag meteen tot mijn schrik dat het wel eens een kort bezoekje kan worden. River zit nog in de Copa Libertadores en daarin spelen zij in de tweede ronde tegen Corinthians. Ik kan dus bijna meteen aan de bak. Maar ik zal eerst eens de selectie doorlichten. Ik merkte dat er wel wat buitenlanders waren. Ik ga dus de slechtere verkopen en dan ga ik op zoek naar buitenkansjes. Op zich ben ik wel tevreden met de spelers die er verder rond lopen.

Vorig jaar vlogen ze in de tweede ronde van de Copa Libertadores eruit. En vorig seizoen werd River dus 13e in de competitie. Daarom is de manager ontslagen en is de keus op mij gevallen. Ik moet ze de eerst titel sinds 2013-2014 bezorgen. De Copa Libertadores werd voor het laatst gewonnen in 2018 en de Copa Argentina in 2020. Zodra ik ook maar één prijs pak is men volgens mij al tevreden.

De uitgaande transfers behandel ik niet, want dat is niet de moeite waard in mijn ogen. De eerste speler die komt is Shola Shortire. Hij kan op alle aanvallende middenveld opties en dat maakt hem juist zo interessant voor mij. Hij komt over van Manchester United en kost ons maar 1,5 miljoen. Mariano Gómez is een centrale verdediger en komt over van Villarreal en kost ons 2,9 miljoen. Ik zocht nog een goed scorende spits en ik denk dat ik die gevonden heb in Nahuel Bustos. Hij wordt verhuurd van Manchester City.

Ik heb ook een legende van Argentinië toegevoegd tot mijn staf. Hij wordt assistent manager van het jeugdteam. Hij heet Lionel Messi. Ik probeerde ook nog Sergio Aguero te halen als spits en directeur voetbalzaken, maar hij weigerde helaas. 

Aanstelling bij River Plate

607982f31fcb8-aanstelling1.png

607984634b7b8-aanstelling2.png

60798480a6455-aanstelling3.png

Selectie bij aankomst

60798499e9788-selectieaankomst1.png

607984adbb035-selectieaankomst2.png

Transfers uit

607984c861888-transfersuit.png

Transfers in

607984eb842de-transfersin.png

Spoiler

607985067a7b8-shoretire1.png

60798516b05e4-gomez2.png

607985230fe40-bustos3.png

Selectie River Plate

6079852f4f35b-selectie1nieuw.png

6079853f6c8cf-selectie2nieuw.png

Messi assistent manager jeugd

6079854dd889b-messiassistentjeugd.png

@RubenS2 Het verbaasde mij best wel dat de meeste mij niet wilden als hun manager. River hapte wel toe.

@ElMarcos Ik wilde niet op één paard wedden en daarom ging ik solliciteren bij verschillende clubs.

@Kyrill De club is bekend.

@mattihamstra Ik snapte er ook niets van hoor. Maar gelukkig toch een grote club gevonden.

@MNie Boca kwam niet en Emmen is absoluut geen optie hoor. River is een grote club in Zuid-Amerika.

@Marius Ik ben ambitieus en ga altijd voor het hoogst haalbare. Dat die andere clubs het niet aandurven is voor hun een verlies. River durfde het gelukkig wel aan.

@RicoV1989 De club is bekend en ik heb er veel zin in.

@19CH98 @komodo25 @Scoiattolo @FMNOOB @Nummerke10 @Emmerich. @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08

Stiekem moet deze stap toch een beetje pijn doen aan het Boca hart, maar nu mag je het in een vol La Bombonera opnemen tegen een club waar je een zwak voor hebt. Wie weet creëer je ook wel een zwak voor River op deze manier. Ik vind dit ook een prachtige club en hoop dat je er successen beleefd. Zou wel tof zijn als je hier iets langer blijft, mooi land, mooie competitie.

De selectie ziet er goed uit. Hier kun je ver mee komen. River is een geweldige club en meteen zo'n grote prijs winnen zou prachtig zijn. Al kan ik mij ook voorstellen dat het leuk is om er misschien een jaar of twee te kunnen werken.

Meteen een topclub in Zuid-Amerika te pakken. Een mooie Uno Reverse card gespeeld door een talentvolle buitenspeler over te nemen van een Engelse topclub. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je hier prijzen weet te pakken.

2024 - 2025

Eindelijk mag ik los gaan met de wedstrijden. We spelen nog twee oefenwedstrijden, maar die laat ik over aan mijn assistent. In de Copa Argentina spelen wij tegen Estudiantes. Zoals ik al eerder aangaf in de Copa Libertadores treffen wij Corinthians en in de competitie spelen wij tegen Godoy Cruz. Kan ik al meteen mijn stempel drukken op River of gaat het nog zoeken worden?

Estudiantes - River Plate Copa Argentina

607a91bf5fd65-estudiantesriver1.png

607a91d0d52ae-estudiantesriver2.png

River Plate - Corinthians Copa Libertadores

607a91d0d52ae-estudiantesriver2.png

607a91fe5e630-rivercorinthians2.png

Corinthians - River Plate Copa Libertadores

607a920f7e1ab-corinthiansriverplate1.png

607a922599998-corinthiansriverplate2.png

Juli

607a9236f1e4c-juli.png

Stand Liga Professional

607a924966274-stand.png

Loting Copa Libertadores

607a925b1a2b5-lotingcopalibertadores.png

Loting Copa Argentina

607a926d33aac-lotingcopaargentina.png

@19CH98 Ik hoop dat Messi zich goed kan ontwikkelen en mij dan kan opvolgen op den duur.

@RubenS2 Het was inderdaad een kort verblijf en dat kan ook hier gebeuren. Hieronder je screen van Messi.

Spoiler

607a9288891d6-lionelmessi.png

@Marius Ze waren misschien wel wanhopig, maar dat vond ik niet erg. Ik heb een grote club te pakken en nu jagen op de prijzen.

@MNie Ik vond het zeker jammer, maar deze club bied mij de mogelijkheid om de prijzen te gaan pakken die ik graag wilt.

@ElMarcos Het is zeker een grote club en ik weet nog niet hoe lang ik hier aan het werk zal zijn. 

@Nummerke10 Het is een grote club en dat Shola hier heen wilde was een verrassing voor mij. Maar hij is nog een talent en wie weet kan ik hem later voor veel geld verkopen.

@FMNOOB Ik ben wel in mijn nopjes met Messi. Ik zag dat hij beschikbaar was en waagde maar de kans. En die pakt nu goed uit.

@Kyrill @mattihamstra @RicoV1989 @komodo25 @Scoiattolo @Emmerich. @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08