Jump to content

[FM21] Verover de wereld

delichris
 Share

Recommended Posts

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2021 - 2022

Ik ben blij dat ik gestart ben met een prijs en daar kon ik even van genieten. De nederlaag tegen Beijing was niet best, maar we zullen hiervan moeten leren. We zijn als team erg sterk, maar er lopen nog sterkere teams rond. We zullen heel goed voor de dag moeten gaan komen tegen hun. In de Champions League gaat alleen de nummer één van de poule door dus ik zal alles moeten winnen om door te gaan. Deze maand spelen wij tegen Sydney FC en Yadanarbon voor de Champions League. In de CSL spelen wij tegen Tianjin, QD Huanghai, Hebei en Jiangsu. Voor de Chinese FA Cup is Guizhou onze tegenstander.

Sydney FC - Guangzhou Champions League

606f1e3976a4e-sydneyguanghzou.png

Guangzhou - Yadabarnon Champions League

606f1e434e572-guangzhouyadanarbon1.png

606f1e528791a-guangzhouyadanarbon2.png

April

606f22ddc8dff-april.png

Stand CSL

606f22f29fa55-stand.png

Stand Champions League

606f230891e61-standcl.png

Loting Chinese FA Cup

606f231589943-lotingchinesefacup.png

Overzicht manager

606f23242bf26-overzicht.png

Financiën

606f233452dd5-financien.png

Antwoorden posts van users

@MNie  We zijn één van de sterkste teams van Azië, maar dat is nog niet gegarandeerd dat we prijzen gaan pakken. 

中文课进展顺利。我已经掌握了窍门。
Zhōngwén kè jìnzhǎn shùnlì. Wǒ yǐjīng zhǎngwòle qiàomén.

@RubenS2 Ik heb geen idee hoe dit is gekomen. Ik had het ineens. Maar ik hoop gewoon dat ik de CL dit seizoen pak en dan kan ik meteen weer weg.

@Nummerke10 Qua prijs ben ik meteen goed begonnen en in de CL ook. Helaas in de competitie wat minder. En hier heb ik zeker meer concurrentie.

@19CH98 Het is altijd lekker om het seizoen te beginnen met een prijs.

@Marius Het is geen grote prijs, maar ik wilde hem graag winnen.

@Mordurette Ik had die nederlaag niet zien aankomen, maar we kunnen het nog rechttrekken in de rest van de competitie.

@ElMarcos Ik ben blij met de eerste prijs en we wonnen meteen de eerste twee CL wedstrijden. Ik denk dat je er 1 miste.

@komodo25 Het scheelt dat het maar één nederlaag was en nu kunnen wij in de achtervolging en dat is niet erg.

@Titan Ik hoop dat wij de rest makkelijk gaan winnen en dan moeten wij nog van Beijing winnen.

@Emmerich. Prijzengeld is echt slecht. 50k voor een overwinning in de poule. Dus daar hoef ik het niet voor te doen.

@mattihamstra De eerste prijs is binnen en helaas ook een nederlaag, maar nu moeten wij gaan volgen.

@FMNOOB @Kyrill @Scoiattolo @RicoV1989  @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08

De CL loopt uitstekend; afwachten welke ploeg je in de volgende gaat treffen nog. Beijing zal ongetwijfeld nog punten gaan laten liggen, dat blijft ook niet alsmaar goed gaan, denk ik.

2021 - 2022

Ik snap niet waarom wij niet aan de FFP doen. Ik heb al gesneden in de salarissen en dure spelers verkocht, maar nog steeds voldoe ik er niet aan. Ik zit er sterk aan te denken om na dit seizoen weg te gaan bij Guangzhou. Daarom moet ik de Champions League winnen. Want ik kan de vinger er niet op leggen waar het mis gaat. 

In de Champions League spelen wij tegen Frontale. Deze moeten wij winnen om door te gaan naar de volgende ronde van de Champions League. En die ronde is ook al deze maand. In de Chinese FA Cup spelen wij tegen SC Jiuniu. In de CSL spelen wij tegen Wuhan (oftewel Coronatown), Chongqing en Shanghai SIPG.

Guangzhou - Frontale Champions League

607075916519c-guangzhoufrontale.png

Loting Champions League

6070759cc3bd2-lotingcl.png

Guangzhou - Ulsan Champions League

607075b98c27c-guangzhouulsan1.png

607075c6f3939-guangzhouulsan2.png

Ulsan - Guangzhou Champions League

607075d4dd484-ulsanguanghzou1.png

607075e8835ca-ulsanguanghzou2.png

Mei

607075fe437c2-mei.png

Stand CSL

6070762d560ad-stand.png

Loting Champions League

6070763e41ccd-lotingcl2.png

Loting Chinese FA Cup

60707650a2db8-lotingchinsefacup.png

Overzicht manager

6070767252067-overzichtmanager.png

Financiën

607076827b941-financien.png

@Titan We zullen altijd sterk voor de dag moeten komen. In de CL is nog alles mogelijk.

@MNie De lessen gaan goed inderdaad. We zijn in vorm en dat is te merken.

@Marius We scoren er aardig op los.

@19CH98 Ik weet niet waar het aan ligt qua FFP. Ik heb al gezocht, maar kan niets vinden.

@RubenS2 @Nummerke10 @Mordurette @ElMarcos @komodo25 @Emmerich. @mattihamstra @FMNOOB @Kyrill @Scoiattolo @RicoV1989  @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08

Met al één prijs op zak, waarvoor gefeliciteerd, en nog altijd kanshebber op drie andere prijzen heb je het tot nu toe zeer goed gedaan. De hele situatie betreffende de FFP is raar en bovenal vervelend, maar laten we hopen dat het vooral een probleem wordt voor jouw opvolger. Nadat je de Champions League hebt gewonnen natuurlijk.

2021 - 2022

De hele maand juni werd niet gevoetbald in China. Er waren namelijk verschillende interlands. Dit kwam mooi uit. Zo konden alle spelers goed uitrusten en ik kon rustig op zoek gaan naar versterkingen. Ik was met een aantal spelers al rond, maar helaas wilden hun clubs niet dat hun spelers naar ons kwamen omdat zij ons zien als hun concurrenten. Hierdoor maar een buitenlander verkocht voor veel geld en een goedkopere maar bekende buitenlander voor terug gehaald. Ik ken deze jongen van mijn tijd in Zuid-Afrika. Maar later in deze update hier meer over. 

Ik had in april al afscheid genomen van Goulart. Hij was vertrokken naar Flamengo voor 11 miljoen. In juli verkocht ik eerst Llorente voor 36,5 miljoen aan Jiangsu. Chen Lintang verkocht ik voor 875k aan Zhejiang en de laatste die vertrok was Lun Lingyun. Hij ging naar Shanghai Shenhua voor 1,3 miljoen. Ik probeerde zo de uitgaven naar beneden te trekken, maar helaas lukte dat ook niet. 

Ik heb wel één speler gekocht en dat is Liam Bern. Hij komt over van mijn vorige werkgever Kaizer Chiefs. Hij kostte ons maar 600k. Hij is een talent en ik hoop hem altijd mee te kunnen nemen naar mijn nieuwe club. Het is toch een speler die ik zelf heb ontdekt.

Deze maand spelen wij tegen Changchun, Shenzhen, Shanghai Shenhua, Guanghzou R&F, DL Pro, Shandong en Beijing Guo'an voor de CSL. In de Chinese FA Cup spelen wij tegen Shanghai SIPG.

Transfers uit

607175d90e44c-transfersuit.png

Transfers in

607175e31509f-transfersin.png

Spoiler

607175ef2fc17-bern1.png

Guangzhou - Beijing Guo'an CSL

607175ffdef8e-guangzhoubeijing.png

Juli

607176120e5e8-juli.png

Stand CSL

6071762919e59-stand.png

Loting Chinese FA Cup

6071763627508-lotingchinesefacup.png

Overzicht manager

607176452435a-overzicht.png

Financiën

60717652ccf54-financien.png

@MNie Ik hoop het. Want die regels omtrent de buitenlanders is best wel ingewikkeld.

@Nummerke10 Ik kan echt de hand er niet opleggen wat er nou aan schort omtrent de uitgaven.

@FMNOOB Eerst de kwartfinale maar overleven en dan zien wie onze tegenstander gaat worden.

@Marius Die wil ik echt gaan winnen dit seizoen zodat ik dan ontslag kan nemen en op zoek kan gaan naar een nieuwe uitdaging.

@19CH98 Dat gaat nu wel de uitdaging worden om die CL te winnen.

@Scoiattolo Het is mooi om alvast een prijs te winnen en dan kan ik nu hopen dat wij de andere prijzen ook gaan pakken. Want dan kan ik weg uit China.

@Titan Ik leg inderdaad erg veel druk op mezelf, maar ik denk echt dat wij de CL kunnen winnen.

@RubenS2 @Mordurette @ElMarcos @komodo25 @Emmerich. @mattihamstra @Kyrill  @RicoV1989  @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08

2021 - 2022

Ik ben ruim over de helft van het seizoen en we naderen langzaam aan de ontknoping van dit seizoen. In Augustus spelen wij tegen Suwon voor de Champions League. Het gaat om de eerste heenwedstrijd. We spelen ook in de halve finale van de Chinese FA Cup tegen Beijing Guo'an. In de CSL spelen wij tegen Tianjin, Henan, QD Huanghai en Jiangsu. Een topmaand voor ons dus alles kan ook misgaan deze maand.

Suwon - Guangzhou Champions League

6071ca9886594-suwonguangzhou1.png

6071caa24d9fb-suwonguangzhou.png

Augustus

6071caaf78046-augustus.png

Stand CSL

6071cabb4008e-standcsl.png

Affiche Chinese FA Cup finale

6071cac5216b5-affichechinesefacup.png

Overzicht manager

6071cad5ee835-overzicht.png

Financiën

6071caedc24f4-financien.png

@Nummerke10 Ik ga het wel proberen, want hij ontwikkeld zich erg goed.

@MNie Ik wist dat het een talent was en daarom heb ik hem gehaald. 

@RubenS2 Ik heb goed gehandeld, maar ik ben niet blij dat de FPP nog steeds niet goed gaat.

@ElMarcos Je mist snel wat bij mij en we doen het erg goed en ik had het ook niet verwacht dat ik zo snel alles op de rit zou hebben qua resultaten.

@Marius Ik ben erg blij met Bern. En hij had een clausule in zijn contract staan. Daarom was hij zo goedkoop.

@FMNOOB @19CH98 @Scoiattolo @Mordurette @komodo25 @Emmerich. @mattihamstra @Kyrill  @RicoV1989  @Going up  @FlyD @van der Water @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW. @Glenn08