Jump to content

[FM21] Verover de wereld

delichris
 Share

Recommended Posts

Een welkome klus erbij in Algerije; een leuke en interessante ook nog eens! Zo'n Africa Cup hoort er op den duur wel bij in een game als deze, toch? Normaliter schiet een reputatie wel omhoog als je met een middelgroot land aan de slag gaat als bondscoach, dus laat de interesse uit het buitenland maar komen.

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2021 - 2022

Dit wordt een drukke maand voor mij. Ik heb wedstrijden met de Chiefs en ook nog eens twee wedstrijden met Algerije. Een puzzel die ik in elkaar moet zien te krijgen. Ik zal eerst alles van de Chiefs laten zien en dan wat ik met Algerije heb gedaan. 

Met de Chiefs spelen wij tegen Petro voor de Champions League. In het Premiership spelen wij tegen Cape Town City, Maritzburg United, Bloem Celtic, Amazulu, Stellenbosch en Orlando Pirates. In de NedBank Cup spelen wij tegen SuperSport United.

Met Algerije moeten wij tegen Duitsland en Zimbabwe. Ik heb geen idee waar we staan en ik zal deze wedstrijden bekijken welke spelers ik nodig heb,

Petro Atletico - Kaizer Chiefs Champions League

6061ef471c45b-petrochiefs.png

Maart

6061ef51d85a0-maart.png

Stand Premiership

6061ef659c9df-stand.png

Stand Champions League

6061ef7b11b33-clstand.png

Loting Champions League

6061ef9786a11-lotingcl.png

Loting NedBank Cup

6061efa6627a1-lotingnedbankcup.png

Selectie Algerije

6061efbe15c0a-selectiealgerije.png

6061efe3d00d0-eerstewedstrijdalgerije.pn

Duitsland - Algerije Oefenwedstrijd

6061f05dd5749-duitslandalgerije.png

Zimbabwe - Algerije Oefenwedstrijd

6061f07249661-zimbabwealgerije.png

Loting Kwalificatie Africa Cup

6061f08b2c868-lotingkwaliafricacup.png

Antwoorden posts van users

@19CH98 Het is weer eens iets anders. Met de Chiefs doen we het heel goed op dit moment.

@FMNOOB Het is zeker een mooie uitdaging voor mij.

@Marius Het zou wel mooi zijn als dat gaat lukken.

@MNie Ik kan dit er mooi bij doen en als ik klaar ben bij de Chiefs kan ik dit mooi op afstand doen.

@RubenS2 Het is zeker een mooie uitdaging en ik kan hopelijk de Chiefs een waardig afscheid geven.

@ElMarcos Dit lijkt de uitdaging te zijn die ik nodig had. Met de Chiefs doen wij het heel goed op dit moment.

@RicoV1989 Algerije heeft hele goede spelers en ik hoop ze succes te gaan brengen in de toekomst. 

@Titan Algerije is een leuk land met goede spelers. Eens zien hoe goed ik werkelijk ben als het om continentaal voetbal gaat.

@Kyrill @FlyD @Emmerich. @mattihamstra @Nummerke10 @Mordurette @Scoiattolo @van der Water  @komodo25  @Rossini' @Niejo101 @Vis  @Going up @xPeejay @JordiW.

Ook nu met je dubbelbaan blijft het goed draaien. Met een wedstrijd tegoed ruim bovenaan met de club, zonder tegendoelpunt naar 1/4 finale CL. En winnen van Duitsland bij je debuut is ook goed voor de CV. Ben nu zeer benieuwd naar het WK

Je blijft uitstekend presteren met de Kaizer Chiefs, met onder meer de eindwinst in de Telkom Knockout Cup, waarvoor gefeliciteerd, tot gevolg. Ik ben benieuwd of er iemand in staat is om jouw team te stoppen in de Champions League. Ik denk (en hoop) van niet.

Met Algerije heb je een mooie uitdaging gekozen; ik wens je veel succes toe. Het bondscoachschap van Zuid-Afrika zou natuurlijk nog mooier zijn geweest, maar het WK met de Algerijnen is te interessant om nee tegen te zeggen.  De start als bondscoach is in ieder geval veelbelovend, met een erg knappe zege tegen de Duitsers.

604651191a7ad-veroverdewererld.png

2021 - 2022

Met de Chiefs ben ik zeer tevreden over hoe het tot op heden loopt. En met Algerije ben ik meer dan tevreden over mijn start bij hun. Twee gespeeld en twee gewonnen. De komende maanden ga ik mij volledig concentreren op de Kaizer Chiefs. Want we zijn nog in de race voor drie prijzen. Deze maand zit ik voor de 100ste keer op de bank bij de Chiefs.

We spelen deze maand de kwartfinale van de Champions League tegen Etoile du Sahel. Mochten wij winnen dan gaan we ook meteen deze maand de halve finale spelen. In het Premiership spelen wij tegen SuperSport United, TTM en TS Galaxy. In de NedBank Cup is Chippa United onze tegenstander.

100 wedstrijden

606343c797fd8-100wedstrijden.png

Etoile dus Sahel - Kaizer Chiefs Champions League

606343e513ce7-esschiefs.png

Kaizer Chiefs - Etoile du Sahel Champions League

60634408886df-chiefsess1.png

606348e3d24eb-chiefsess2.png

Loting Champions League

606348fc203db-lotingcl.png

Zamalek - Kaizer Chiefs Champions League

606349225d02e-zamalekchiefs.png

Kaizer Chiefs - Zamalek Champions League

6063493243ca8-chiefszamalek1.png

6063495cc6cf9-chiefszamalek2.png

April

6063496eb3d46-april.png

Stand Premiership

Vergeten een stand te maken.

Affiche finale Champions League

606349c75b19f-aankondigingclfinale.png

Loting NedBank Cup

606349a80cb24-lotingnedbankcup.png

Overzicht manager

606349dc503bd-overzicht.png

Financiën

606349ef3251b-financien.png

Antwoorden posts van users

@FMNOOB Helaas is het geen WK kwalificatie, maar kwalificatie voor de Africa Cup. We moeten het WK nog spelen.

@RubenS2 We zijn lekker gestart hoor.

@Going up Het is een goede verdediger voor Algerije. 

@Titan We zijn heel goed bezig met de Chiefs en met Algerije heb ik een hele goede start gemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij het niet kan herinneren of Algerije ooit Duitsland dwars zat.

@MNie Ik had niet verwacht te gaan winnen van de Duitsers.

@Marius Die nederlaag is zuur, maar we hebben nog een voorsprong. Het was een droomdebuut inderdaad.

@ElMarcos We kunnen nog drie prijzen pakken en met Algerije ben ik goed gestart.

@19CH98 We doen het heel goed met de club en met Algerije ben ik lekker gestart.

@Scoiattolo Op clubniveau zijn wij heel sterk bezig en ik heb een goed debuut gemaakt.

@mattihamstra We blijven het goed doen en ik hoop dat wij het seizoen goed gaan afmaken.

@RicoV1989 @Kyrill @FlyD @Emmerich. @Nummerke10 @Mordurette @van der Water  @komodo25  @Rossini' @Niejo101 @Vis @xPeejay @JordiW.