Geplaatst 5 maart 20214 jr. Oplossing Duolingo? LOI? Ik denk dat je bedoelt hoe je als manager een nieuwe taal leert? Daar zijn in FM geen aparte cursussen voor waar je je virtuele manager naartoe kunt sturen. Naar verloop van tijd - afhankelijk van de moeilijkheid van de taal - beheerst je manager de taal of talen van het land waar hij zich op dat moment bevindt. Eerst basiskennis, daarna vloeiend.
Geplaatst 5 maart 20214 jr. Ik snap de vraag, want je krijgt regelmatig te horen in een sollicitatiegesprek dat je de taal nog niet spreekt, maar daar kun je (behalve managen in een land met die taal) dus verder niks aan doen. En je komt niet altijd weg met de uitleg dat de taal van voetbal universeel is
Geplaatst 5 maart 20214 jr. Wat Abe zegt klopt. De enige manier om een taal te leren is om in een land met die taal te werken. Ook nationale elftallen tellen daar trouwens voor mee. 5 maart 20214 jr. bewerkt door PJHoutman
Geplaatst 6 maart 20214 jr. 22 uur geleden zei Titan: Duolingo? LOI? Ik denk dat je bedoelt hoe je als manager een nieuwe taal leert? Daar zijn in FM geen aparte cursussen voor waar je je virtuele manager naartoe kunt sturen. Naar verloop van tijd - afhankelijk van de moeilijkheid van de taal - beheerst je manager de taal of talen van het land waar hij zich op dat moment bevindt. Eerst basiskennis, daarna vloeiend. Ik wilde dezelfde grap maken, maar je was me al voor.