Jump to content

[IDS] [FM20] SSD Palermo | De roze feniks

RubenS2
 Share

Recommended Posts

Jammer van die typische FM-nederlaag tegen Ronde zo vroeg in het seizoen, anders had je nu nog de mogelijkheid om ongeslagen kampioen te worden... Heerlijk resultaten natuurlijk, maar met Palermo in de Pro Girone C moet dat natuurlijk ook. De uitdaging gaat later komen.

1868657170_Derozefeniks.png.64b293afa8148b970617871a67d346e6.png

1 januari betekent voor sommigen een nieuw jaar, maar bij mij draait deze dag (en de hele daarop volgende maand) om één ding: Bosmantransfers. Zo komt Brignani aan het eind van het seizoen transfervrij over van Bologna, terwijl Touati P$G de rug toekeert om op Sicilië te gaan voetballen. De laatste Bosmantransfer van deze maand was die van Zanon: een linksachter van Pordenone, die de al wat ouder wordende Kis moet opvolgen.

Citaat

image.thumb.png.fd032c66705a39b6c36d39c70f8e5d7c.png

image.thumb.png.19ce14d176dfee24842cc3816942b81c.png

image.thumb.png.0a2e52edf3f8337c4415ec95841a84fb.png

Uiteraard werd er ook in januari nog gevoetbald: en hoe! Na een oefenwedstrijd om na een korte winterbreak weer in vorm te raken, gingen de ballen er vlot in. Behalve in de laatste wedstrijd van de maand: toen bleef de brilscore op het bord staan.

image.thumb.png.eddbf4f880fb0323dec23aec91bc4fb3.png

Ik ben er zonet achter gekomen dat ik ben vergeten een screenshot van de stand te nemen tot het einde van het seizoen. Laat het ons positief bekijken: zo is er toch nog wat spanning!

Spoiler

@xPeejay @komodo25 @delichris @Rossini'@MNie @Mordurette @Marius @ElMarcos @chrisje1993 @TeamWesil @RicoV1989 @Fantasy @Jotew @Kyrill @Niejo101 @Nummerke10 @Bingbangboem @Titan

Allemaal bedankt voor de reacties en de likes! Het gaat vlot, dus kijken we al uit naar volgend seizoen. Voor de duidelijkheid: de beker is niet de Italiaanse beker, maar iets van alle Serie C-ploegen onderling. De winst hiervan levert enkel een ticketje op voor de promotieplay-off.

Wil je niet meer elke update een tag krijgen? Stuur me gerust een pm!

1868657170_Derozefeniks.png.64b293afa8148b970617871a67d346e6.png

De maand februari beginnen we met nieuws dat niet gerelateerd is aan wedstrijden. Waar het bestuur geen moederclub kon vinden eerder in het seizoen, is het haar wel gelukt om een satellietclub te vinden. Het Belgische Dender, aartsrivaal van Eendracht Aalst, is de gelukkige. Later heb ik de overeenkomst heronderhandeld, waardoor er vanaf komend seizoen potentieel Belgische spelers uit onze jeugdopleiding zullen voortkomen.

image.thumb.png.f138f4929fa774f761ed012c4c7054cd.png

Maar er werd dus ook gewoon nog gevoetbald in de kortste maand van het jaar. Thuis tegen Teramo dachten we even dat we tennis speelden, maar tegen Viterbese waren we gewoon enorm dominant. In de beker wisten we de nummer vier uit groep A van de Serie C uit te schakelen en ook Sambenedettese en Foggia gingen over de knie, weliswaar in de competitie. Enkel Vibonese wist ons op een gelijkspel te houden.

image.thumb.png.af67d1dcd842cd77a348a584337fff4c.png

Spoiler

@xPeejay @komodo25 @delichris @Rossini'@MNie @Mordurette @Marius @ElMarcos @chrisje1993 @TeamWesil @RicoV1989 @Fantasy @Jotew @Kyrill @Niejo101 @Nummerke10 @Bingbangboem @Titan

Allemaal bedankt voor de reacties! Hopelijk zal het samenwerkingsverband met Dender komend seizoen haar vruchten afwerpen en mogen we de nieuwe De Bruyne verwelkomen in Palermo. In de competitie gaat het nog steeds prima. Volgens geruchten worden er al schepen Champagne verscheept naar Sicilië.

Wil je niet meer elke update een tag krijgen? Stuur me gerust een pm!

• Marius changed the title to [IDS] [FM20] SSD Palermo | De roze feniks
  • Marius unpinned this topic