Jump to content

[FM 2021] Flying Emirates

chrisje1993
 Share

Recommended Posts

7IWXxVs.png

Emirates: Emirates is een luchtvaartmaatschappij uit Dubia. De maatschappij werd in mei 1985 opgericht door de regering van de Verenigde Arabische Emiraten. Emirates heeft een zeer snelle groei laten zien. De maatschappij heeft vluchten naar vele bestemmingen in het Midden-Oosten, Azië, Europa, Afrika, Oceanië en Noord-Amerika. 

Financieel mag de maatschappij totaal niet klagen. Over het boekjaar 2017-2018 werd voor de 30e achtereenvolgende keer winst gerapporteerd. Deze winst bedroeg 1,1 miljard euro, een stijging van 67% ten opzichte van het vorig boekjaar.

Emirates sponsort enkele voetbalclubs, waaronder Real Madrid, Arsenal, Hamburger SV, AC Milan, Benfica en Olympique Lyonnais. Tevens is het ook de naamgever van het stadion van Arsenal. Tijdens het wereldkampioenschap voetbal 2010 in Zuid-Afrika en het wereldkampioenschap voetbal 2014 in Brazilië was Emirates een van de officiële FIFA-partners. In verband met het WK in Brazilië presenteerde Emirates in Dubai diverse in WK-stijl uitgevoerde vliegtuigen.

Project:

In dit project zal ik de leiding nemen bij alle zes de hierboven genoemde clubs die door Emirates gesponsord worden. Dit is een groot idee. Dit betekent dan ook dat dit niet snel zal gaan in de game. Ik vraag dan ook nu al aan de volgers om hier begrip voor te hebben. Verwacht niet dagelijks updates, want die zullen er niet komen. Ik zal na een periode elke club apart hier presenteren met de updates. Ik hoop jullie mee te kunnen nemen in een geslaagd en mooi project!

QbSBDlX.png

Als eerste gaan we de voorbereiding en de transfers van Hamburger SV bekijken.

Uitgaande Transfers:

Er is maar een speler die Hamburger SV definitief achter zich gelaten heeft. Khaled Narey vertrekt voor het schamele bedrag van €275.000 naar VFL Wolfsburg. Dit is geaccepteerd omdat hij per se weg wilt en ik alleen spelers bij de club wil die gemotiveerd zijn en graag voor de club willen spelen. Naast Narey zijn er ook 3 jeugdspelers de tijdelijk verhuurd zijn om zo meer speeltijd te krijgen. Elijah Krahn gaat op huurbasis naar Erfurt, Dennis Duah gaat op huurbasis naar Weiche en Luka Bozickovic gaat op huurbasis naar Norderstedt.

Inkomende Transfers:

Hier zijn iets meer dingen gebeurt. Als eerste werd Ansgar Knauff gehuurd van Borussia Dortmund. Deze speler is gehaald voor zowel de LAM als de RAM positie. Hier zochten we nog wat extra optie's. De tweede speler die gehaald werd was ook voor deze positie's. Aiden Barlow komt transfervrij naar Hamburger SV. Doelman Mike van de Meulenhof komt eveneens transfervrij naar de club toe. Ben Thompson is de enige speler waar een geldbedrag voor neergelegd is. €625.000 moesten we uiteindelijk betalen om de middenvelder los te weken bij Millwall.

Oefenwedstrijden:

We speelden vijf oefenwedstrijden ivm eerste ronde DFB Pokal. WSC Hertha was onze eerste tegenstander. Door doelpunten van Manuel Wintzheimer, Amadou Onana en Bobby Wood werd deze vrij eenvoudig met 0-3 gewonnen. Uit bij Amstetten wonnen we met 1-4 door doelpunten van Bakery Jatta, Aaron Hunt, Stephan Ambrosius en Tim Leibold. De derde wedstrijd was tegen Het tweede XI van Hamburger SV. Bakery Jatta, Khaled Narey en Manuel Wintzheimer zorgde voor een eenvoudige 3-0 overwinning. Uit bij SC Concordia bereikte we net niet de dubbele cijfers. Manuel Wintzheimer, Aiden Barlow 2x, Ansgar Knauff, Tim Leibold, David Kinsombi, Amadou Onana en Simon Terodde 2x zorgde voor een 0-9 overwinning. Als laatste kregen we Valencia op bezoek. Door doelpunten van Patrick Cutrone en Fran Navarro werd deze helaas met 0-2 verloren.

@MNie @RubenS2 @delichris @Titan @komodo25 Ambitieus is het zeker en pittig ook. Dit zal dan ook op een rustig tempo gaan verlopen.

@Marius Ik heb dit inderdaad eens eerder voorbij zien komen!

@RicoV1989 Als ik er met beide ploegen op vooruit kan gaan dan zal dit wel gebeuren. Toch hoop ik hier zo min mogelijk gebruik van hoeven te maken.

Interessante invalshoek. Wat is precies je doel/idee erachter? Als je puur 6 ploegen tegelijk gaat managen lijkt me dat eerlijk gezegd niet veel toegevoegde waarde hebben, eerder verwarrend...

Ben benieuwd naar het vervolg!

bXWbRd3.png

Na eerder Hamburger besproken te hebben is het dit keer de voorbereiding van het Franse Olympique Lyon.

Uitgaande transfers:

Ook hier zijn er geen noemenswaardige spelers die vertrokken zijn. Marley Felix gaat op huurbasis spelen voor GFA Rumilly-Vallières komend seizoen. Bradley Barcola is de tweede en tevens ook de laatste speler die (tijdelijk) vertrekt. Jura-Sud Football huurt de aanvaller komend seizoen.

Inkomende transfers:

De eerste speler die de club is komen versterken is Kristoffer Ajer. De verdediger/middenvelder komt over voor een bedrag van €18,25 mil van Celtic. Hij zal samen met Denayer het centrale duo achterin moeten gaan vormen. Cristian Pavón is de tweede speler die naar Frankrijk komt. Een bedrag van €7,5 mil was voor Boca Juniors genoeg om de flankspeler over te nemen. Pavón zal samen met Aouar de flanken moeten gaan bestrijken. De laatste speler die Lyon komt versterken is Braziliaan Alex Texeira. De aanvallende middenvelder zal voornamelijk als back-up gaan fungeren. Toch zal hij de nodige minuten gaan maken.

Voorbereiding:

De eerste wedstrijd was uit bij Standard Luik. Helaas werd hier ondanks een doelpunt van Bruno Guimareas met 2-1 verloren. Het Russische Lokomotiv Moskou was de tweede tegenstander. Memphis Depay en Karl Toko Ekambi zorgde voor de doelpunten aan onze kant. Helaas scoorde Lokomotiv ook 2x waardoor na 90 minuten er een 2-2 eindstand op het scorebord stond. Uit bij AA Gent gingen we op zoek naar de eerste overwinning. Door doelpunten van Houssem Aouar, Karl Toko Ekambi en Mattia de Sciglio lukte dit ook. 0-3 winnen we en gaan we terug naar Frankrijk. Uit bij US Concarneau winnen we met 3-0 door doelpunten van Melvin Bard, Karl Toko Ekambi en Rayan Cherki. De voorlaatste wedstrijd was tegen het B-Elftal van Lyon. Karl Toko Ekambi was de grote man met 3 doelpunten. Rayan Cherki scoorde ook nog en zorgde voor een 4-1 overwinning. De laatste was Shakhtar Donetsk. Deze werd helaas verloren met 0-1.

@MNie @RicoV1989 @Marius @Kyrill @delichris @komodo25 Dankjewel voor jullie reactie's

@Titan Ik ben van mening dat bij HSV ook de grootste uitdaging gaat liggen. 

@Bessel87 Een doel/idee heb ik niet echt. Ik wil natuurlijk met alle 6 de clubs de grootste club van het land worden/blijven. Daarnaast wil ik ook Europees met alle clubs domineren. Deze doelstellingen heb ik eigenlijk altijd met elke club uiteindelijk waarmee ik op fm speel.

Wat een heerlijke transfers zeg. Ajer een verdediger die echt heel goed kan worden. Pavon moet zijn talent waarmaken en met Texeira een ervaren en goede speler gehaald. Wisselvallige voorbereiding.

eaQ2Osf.png

We gaan snel door naar club 3/6. Bij Real Madrid staat natuurlijk al een prima selectie. Toch vond ik het nodig om hier wat veranderingen in te brengen.

Uitgaande transfers:

Er is niemand die de club definitief verlaten heeft. Wel zijn er 6 jeugdspelers verhuurd en 1tje van het eerste. Mario Camero gaat voor Mutilvera spelen komend seizoen. Lucas Cañizares is verhuurd aan Ebro, Victor aan Talavera, Bruno aan Salamanca B, Sala aan Laredo en Pipi aan Arandina. De speler van het eerste is Vinicius Jr. Hij gaat komend seizoen spelen voor SL Benfica.

Inkomende transfers:

Er zijn twee spelers gehaald om de selectie te versterken. De eerste is een speler voor de toekomst. Wilfried Gnonto komt over voor een bedrag van €1.300.000 van FC Zürich. Oleksandr Zinchenko is een speler die op meerdere positie's kan spelen. €28.500.000 is wel wat aan de hoge kant voor een back-up speler, maar ben hier wel erg blij mee.

Voorbereiding:

Maar vier oefenwedstrijden moesten er voor zorgen dat het team aan de tactiek kon wennen. Ook moesten ze hier zorgen dat ze fit werden voor de start van de competitie. Tweede XI van Real Madrid was de eerste tegenstander. Eden Hazard 2x, Alvaro Odriozola, Vinicius Jr. en Karim Benzema zorgde voor een eenvoudige 5-1 overwinning. Uit bij FC Zürich wonnen we met 3-0 door 2x Karim Benzema en Sergio Ramos. Uit bij FC Sion waren weer Karim Benzema en Sergio Ramos trefzeker. Een eigen goal van David Escher zorgde voor een 1-3 overwinning. De laatste was de uitwedstrijd tegen FC Bayern. Ook hier wist Karim Benzema, dit keer 2x, het net te vinden. Ook Bayern wist twee keer te scoren waardoor er een 2-2 eindstand op het scorebord stond.

@MNie @delichris @Titan @Marius @RicoV1989 Bedankt voor jullie reactie's

@Niejo101 Ik zal elke keer bij elk team vol voor de winst gaan. Zo ben ik als persoon nu eenmaal. Moge het beste team winnen op dat moment.