Geplaatst 27 februari 20214 jr. Hallo Managers, Heb niet de beste laptop maar ook geen slechte. Nu begint het wel steeds erger te worden dat het laden steeds langer duurt. Ook hapert het spel soms als je een wedstrijd speelt. Alle grafische instellingen staan al op laag, kan ik nog iets doen zodat het wat soepeler loopt?
Geplaatst 27 februari 20214 jr. Heb zelf ook niet meer de snelste laptop, maar ik merk wel een groot verschil met wel of niet draaiende achtergrondprogramma´s. Weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit, maar de snelheid gaat bij mij wel een stuk omhoog wanneer ik zo min mogelijk andere programma´s (bv. Spotify) aan heb staan.
Geplaatst 27 februari 20214 jr. Auteur 40 minuten geleden zei JordiW.: Heb zelf ook niet meer de snelste laptop, maar ik merk wel een groot verschil met wel of niet draaiende achtergrondprogramma´s. Weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit, maar de snelheid gaat bij mij wel een stuk omhoog wanneer ik zo min mogelijk andere programma´s (bv. Spotify) aan heb staan. Heb niks op de achtergrond draaien alleen steam staat open
Geplaatst 27 februari 20214 jr. Heb je misschien teveel competities geladen? Dat kan ook lang duren ivm veel data.
Geplaatst 27 februari 20214 jr. Auteur 4 uur geleden zei delichris: Heb je misschien teveel competities geladen? Dat kan ook lang duren ivm veel data. Zoals te zien is op foto 1, 7 competities Inc Nederland, misschien toch maar eens wat verwijderen. Zit nu in seizoen 4
Geplaatst 28 februari 20214 jr. 13 uur geleden zei FR-Ralph: Zoals te zien is op foto 1, 7 competities Inc Nederland, misschien toch maar eens wat verwijderen. Zit nu in seizoen 4 Je kan ze ook op alleen kijken zetten. Dat scheelt namelijk tijd.
Geplaatst 28 februari 20214 jr. Auteur 3 uur geleden zei delichris: Je kan ze ook op alleen kijken zetten. Dat scheelt namelijk tijd. Oké ga ik dat eens proberen.. ?
Geplaatst 3 maart 20214 jr. Misschien een rare vraag, maar heb je in je laptop een SSD schijf zitten? Stel dat je dit niet hebt, zou je nog kunnen overwegen om deze aan te schaffen. Dat zal zeker helpen. RAM geheugen kan ook helpen.
Geplaatst 4 maart 20214 jr. Als laatste redmiddel zou je onderstaande tool kunnen gebruiken; https://www.fmscout.com/a-fm-speed-2021.html
Geplaatst 4 maart 20214 jr. Ik heb nu een logopack gedownload en het duurt oprecht 4 minuten voordat Fm geladen is vanaf dat hij op is gestart. Ook een prima laptop hier
Geplaatst 5 maart 20214 jr. 15 uur geleden zei joostmakaay: Als laatste redmiddel zou je onderstaande tool kunnen gebruiken; https://www.fmscout.com/a-fm-speed-2021.html Dit kende ik niet, hoezo als laatste redmiddel? Dat klinkt alsof het niet ideaal is? Zitten er nadelen aan?
Geplaatst 5 maart 20214 jr. 1 minuut geleden zei Abe: Dit kende ik niet, hoezo als laatste redmiddel? Dat klinkt alsof het niet ideaal is? Zitten er nadelen aan? Sommige mensen ervaren crash dumps als ze zoiets gebruiken, ik zelf heb daar geen last van. Vind het zelf vooral handig om die nutteloze competitie potten snel door te spelen.