Geplaatst 22 februari 20214 jr. Na het verwijderen van deze gegevens kan ik geen spel meer starten en staat de taal in Engels en kan dit niet aanpassen. Hoe kan ik dit oplossen?
Geplaatst 24 februari 20214 jr. Het verwijderen van deze files kan er niet voor zorgen dat je het spel niet meer kunt starten. Het zijn toevoegingen, geen essentiële files (daarom kun je ze ook verwijderen). Ik zou als ik jou was even FM opnieuw installeren. Na de 21.3 patch zijn er meer mensen die last hebben van een game die volledig van slag is.
Geplaatst 26 februari 20214 jr. Auteur Heb hem opnieuw opgestart en het spel doet het inmiddels. Heb de files nog niet verwijderd maar ga het zo nog eens proberen en hoop dat hij het dan wel doet.
Geplaatst 27 februari 20214 jr. 13 uur geleden zei NickyB32: Heb hem opnieuw opgestart en het spel doet het inmiddels. Heb de files nog niet verwijderd maar ga het zo nog eens proberen en hoop dat hij het dan wel doet. Je moet die files niet verwijderen, maar vervangen. Dan doet het spel het gewoon.
Geplaatst 10 maart 20214 jr. Oplossing https://manutd.nl/duitsland-japan-speelbaar-maken/ Mocht je er niet uitkomen, dan biedt bovenstaand artikel nog wat hulp eventueel Staat precies in welke stappen je moet volgen en wat je wel en niet moet verwijderen.