Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo mensen! Welkom op mijn allereerste forum! Ik ga een save beginnen met Gibraltar Lions FC, en ik mag alleen gebruik maken van mijn eigen jeugdspelers! Het doel is om de Champions League te winnen! Een moeilijk maar uitdagende doelstelling! De opzet van de competitie ziet er als volgt uit: d'r zijn 12 teams, eerst speel je tegen alle teams 1 keer. Vervolgens wordt het in 2 groepen opgedeeld de bovenste 6 en de onderste 6, en dan speel je nog 2 keer tegen alle clubs in je groep! 

Ik ben ook bondscoach van Gibraltar en mijn doel daarmee is om als eerst het EK/WK te halen.

Als jullie nog op en/of aanmerkingen hierop hebben dan hoor ik het graag. Ik hoop dat jullie het wat gaan vinden! Ik ben van plan om ieder seizoenshelft een update te plaatsen! 

Geplaatst

Was aan het denken om hetzelfde te doen. Veel succes met deze challenge. Wil je ook Europees en of Wereld kampioen worden?

Geplaatst
  • Auteur

INTERLANDVOETBAL 2020

SEPTEMBER 2020

Onze allereerste interland periode moesten we tegen San Marino in de Nations League D en een oefenwedstrijd tegen Djibouti. Tegen San Marino waren we de favoriet. We waren inderdaad ook een stuk sterker dan San Marino en we kwamen in de 2de minuut al op voorsprong. Uiteindelijk sloten we de wedstrijd af met een mooie 3-0 overwinning. Zo pakken we de eerste 3 punten in onze groep samen met San Marino en Liechtenstein.

De tweede wedstrijd was een oefenwedstrijd tegen Djibouti en we waren absoluut de betere en wonnen uiteindelijk ook netjes met 4-0. Daarmee sluiten we onze allereerste interland periode met Gibraltar af en ben ik zeer tevreden over de resultaten en het spel.

OKTOBER 2020

De volgende interland periode moeten we twee wedstrijden spelen in de Nations League D tegen San Marino en Liechtenstein.

We moeten als eerste tegen Liechtenstein die hebben de vorige interland tegen San Marion gewonnen, dus dit wordt een belangrijke wedstrijd om te winnen! En de winst tegen Liechtenstein is binnen. We weten uiteindelijk met 2-0 te winnen en hebben nu 6 punten uit 2 wedstrijden, dus een zeer lekker begin.

Nu staat de wedstrijd tegen San Marino op de planning. Als we deze weten te winnen zetten we een mooie stap richting promotie naar de Nations League C. We waren oppermachtig, San Marino had niks in te brengen tegen ons. Het resulteerde in een 5-0 overwinning! We zijn nu dicht bij een promotie naar de Nations League C. 3 Wedstrijden 9 punten.

NOVEMBER 2020

Een nieuwe interland periode breekt aan. We hebben 2 wedstrijden op het programma staan, namelijk een oefenwedstrijd tegen India en in de Nations League D de afsluitende wedstrijd tegen Liechtenstein. Om te beginnen de oefenwedstrijd tegen India. Die verliep vrij soepel, we wisten uiteindelijk met 4-0 te winnen!

De volgende wedstrijd is in de Nations League D, het is voor ons de afsluitende wedstrijd tegen Liechtenstein. Liechtenstein heeft momenteel 1 wedstrijd minder gespeeld nog, maar als we 1 punten pakken dan zijn we zeker van promotie naar de Nations League C. We kwamen in de 3 minuut al snel achter tegen Liechtenstein. In de 39ste minuut kwamen we weer op gelijke hoogte door Tjay de Barr. In de 57ste minuut scoren wij dik verdiend de 1-2. Dan de 65ste minuut weten wij wederom te scoren en staat het 1-3. We komen nu steeds dichter bij de promotie! In de 79ste minuut scoren we ook nog even de 1-4, wat kan er nu nog mis gaan? De 86ste zet Gibraltar ook nog even een 1-5 op het score bord. Het wordt uiteindelijk toch wel een erg makkelijke wedstrijd, in de 89ste minuut weten we ook nog de 1-6 te scoren! Vlak daarna wordt er afgefloten en we winnen met 1-6 tegen Liechtenstein! Dat betekent dat we PROMOVEREN naar de Nations League C, door 4 van de 4 wedstrijden te winnen en ik ben zeer tevreden over deze Nations League D Campagne! 

We zijn ook op de wereldranglijst opgeklommen naar een 180ste plek! Nog nooit heeft Gibraltar zo hoog gestaan. 

De volgende update wordt de 1ste seizoenshelft van Gibraltar Lions F.C.! 

806189019_Uitslagen2020.thumb.PNG.5d4bfbe3d17e10b1536e0b3c3147797f.PNG

827946718_NationsLeagueD2020.thumb.PNG.26b9fa0e20cef29c807801918fa80b71.PNG

@Going up Ja het doel is zeker weten om Europees en Wereld kampioen te worden, maar het eerste doel is om Gibraltar voor het eerst in de geschiedenis naar een groot eindtoernooi te brengen!

Geplaatst

Wow, dit zijn dadelijk grote cijfers voor het kleine Gibraltar. Welke tactiek gebruik je hiervoor?

Geplaatst

Mooie start met Gibraltar!

Benieuwd hoe je het er met je club vanaf brengt!

Geplaatst
  • Auteur

Hier even een kleine update! Met de voorbeschouwing van de Jeugdinstroom en met welke tactiek ik speel!

Ik ben heel benieuwd wat deze jeugdinstroom zal brengen, ik verwacht er inderdaad niet al te veel van. Maar ik hoop op 2/3 bruikbare spelers! 

@Going up Dit is de tactiek die ik gebruik. Ik heb gewoon een tactiek van het internet afgehaald en die heb ik met al wat meerdere teams uitgeprobeerd en hij werkt wel erg goed! Ik gebruik deze tactiek voor zowel Club als Land!

1676123828_Jeugdlichting2021.PNG.04876303266642b3bf493be7706d55fc.PNGTactiek.PNG.79eddf0c56bada9ca4633e187dba47d4.PNG

bewerkt door EmmavD2000

Geplaatst

Hele goede uitslagen met Gibraltar. Nu zijn de tegenstanders natuurlijk ook geen hoogvliegers maar blijven knappe uitslagen voor zo'n klein land.

Tactiek ziet er ingewikkeld uit met zoveel opties en eisen. Maar als het werkt ?

Geplaatst
  • Auteur

1ste SEIZOENHELFT SEIZOEN 2020/21

We beginnen ons seizoen tegen College ’75. We waren heer en meester deze wedstrijd, alleen het scoren lukte maar niet tot in de 80ste minuut. Toen viel de verdiende 1-0 en daar bleef het ook bij.

Wedstrijd 2: Bruno’s Magpies. Op voorhand waren we de underdog, maar we waren wederom sterker dan de tegenstander. Scoren lukte dit maal wel, alleen we kregen ook wat goals tegen en uiteindelijk kwam Burno’s Magpies in de 90ste minuut onverdiend 3-2 voor, maar wij scoorden diep in blessuretijd nog de 3-3. Dat was uiteindelijk ook de eindstand.

Wedstrijd 3: ST Joseph’s. We waren gelijkwaardig aan de tegenstander alleen we verloren uiteindelijk met 4-2 en daarmee lopen we tegen onze allereerste nederlaag van het seizoen aan.

Wedstrijd 4: Europa Point. We waren de betere deze wedstrijd en uiteindelijk wonnen we deze wedstrijd met toch de nodige moeite. De uitslag was 3-2.

Wedstrijd 5: Europa FC. Deze wedstrijd zou een lastige worden tegen de regerend kampioen. We boden zeker goede tegenstand deze wedstrijd alleen het was uiteindelijk niet genoeg en verloren we helaas met 1-0.  

Wedstrijd 6: Manchester 62 (7e). Dit was een belangrijke wedstrijd voor ons, want wij staan 6e op de ranglijst en Manchester 62 staat 7e op de ranglijst. We hebben de wedstrijd volledig gedomineerd en uiteindelijk ook heel mooi met een 3-0 zege afgesloten!

Wedstrijd 7: Lynx (12e). Deze wedstrijd waren we weer veel beter dan de tegenstander, totdat Verjaque in de 76ste minuut een tweede gele kaart pakte en moest dus van het veld af. Gelukkig stonden we al met 4-0 voor, en uiteindelijk wonnen we gemakkelijk met 5-1. Dus weer 3 punten erbij!

Wedstrijd 8: Glacis United (5e). We weten de wedstrijd met 3-1 te winnen! Het was een gelijkwaardige wedstrijd, alleen wij wisten onze kansen beter te benutten. We komen nu wel weer een stapje dichterbij plaatsing voor de 1e groep! We staan na de 8ste speelronde op een 4e plaats.

Wedstrijd 9: Lincoln Red Imps (1e). Het was een vrij saaie wedstrijd met weinig kansen vanuit beide teams. Uiteindelijk wist Lincoln Red Imps in de 86ste minuut het enige doelpunt te maken en zo verloren we helaas met 0-1. Maar toch ondanks dit verlies hebben we ons geplaatst voor de 1ste groep! We hebben nu de winterstop en over 40 dagen staat ons volgende wedstrijd op het programma. Nog 2 wedstrijden te gaan in de reguliere competitie voordat het wordt opgedeeld in 2 groepen.

We komen nu aan in de winterstop, ik heb 4 oefenwedstrijden gepland om het wedstrijdritme een beetje hoog te houden. We verliezen deze winterstop 1 speler namelijk Abri Pomares. We kregen zijn werkvergunning niet voor elkaar en heb ik besloten om hem weg te doen en hij verlaat de club op 1/7/2021. We kregen ook geen werkvergunning voor de 17 jarige spanjaard Pedro Rosa. Dus moeten we nog 120 dagen wachten voordat hij weer een werkvergunning kan aanvragen. Als het goed is is de naturalisatie naar Gibraltar over 50 dagen voltooid, dus dan heb ik geen werkvergunning meer voor hem nodig. Het wil met de financiën ook nog niet echt lukken, we maken iedere maand verlies en het vooruitzicht ziet er ook niet al te best uit. We hebben inmiddels al 2 financiële injecties gehad van de club, nu maar hopen dat het een beetje gaat helpen.

Nog even wat informatie over de competitie, we mogen maximaal 17 buitenlanders in onze selectie hebben en er moeten 5 spelers in de basis staan die opgeleid zijn bij een club uit Gibraltar. Nu moet dat voor ons geen probleem vormen met de jeugdspelers natuurlijk.  

Wedstrijd 10: Boca Juniors (GIB) (9e). Het was een vrij makkelijke wedstrijd, we lieten weer goed spel zien en het resulteerde in een mooie 0-3 overwinning!

Wedstrijd 11: Monse Calpe (6e) De laatste wedstrijd in de reguliere competitie. We krijgen in de 3de minuut een penalty. Narvaez gaat achter de bal staan en jawel hij schiet NAAST! Paar minuten later is het dan toch raak voor ons! Cintas schiet hem erin van buiten de 16. De 0-1 voorsprong is er. De 0-2 die valt ook nog in de eerste helft, namelijk Caravaca weet in de 27ste minuut de rebound te scoren. In de Tweede helft weten we nog uit te lopen naar 0-4 mede door weer 2 goals van Caravaca. Hiermee sluiten we de reguliere competitie goed af en hebben we ons geplaatst voor Groep 1!

We maken dus nog steeds kans op de titel! Alleen realistische gezien wordt het toch wel een vrij moeilijke opgave. We staan namelijk 9 punten achter de topfavoriet Lincoln, en die hebben de 1ste seizoenshelft maar 1 keer gelijk gespeeld en de andere wedstrijden allemaal gewonnen. We hebben ook een gat van 5 punten naar de nummer 3 te dichten. We kunnen Europees halen, als we 3de worden zijn we zeker van Conference League en bij de 4de plek zijn we afhankelijk van de beker winnaar. Dus we gaan vol voor Europees voetbal, al moet ik wel zeggen dat ik zeer tevreden ben met het plaatsen voor groep 1. De verwachting was dat we 9de zouden eindigen, en nu staan we toch gewoon 4de en hebben we ons geplaatst voor groep 1! Ik ben benieuwd wat de 2de seizoenshelft ons gaat brengen!

Als jullie voortaan getagd willen worden moeten jullie het maar even laten weten!

Dit is een aardig lange update, ik ga ze de volgende keer wat korter maken!

Dit is de selectie voor dit seizoen:

944279306_Selectie2020_2021.thumb.PNG.2b034c68a1b712865b44e9b7821f2f2a.PNG

Dit is de uitslag van de reguliere competitie en nu moet iedereen in elkaars groep nog 2 keer tegen elkaar!

1309272670_CompetitieRanglijst1steSeizoenshelft2020_2021.thumb.PNG.7884cf7cedfbf1b417f471f1bc9ed40a.PNG

Dit is de loting voor de WK Kwalificatie van 2022, ik moet wel zeggen het is voor het kleine Gibraltar een pittige en zware loting we zijn ook het laagst geplaatste land op de wereldranglijst. Ik verwacht van deze kwalificatie nog helemaal niks en ik hoop gewoon hier en daar wat punten te pakken en we zullen wel zien waar het schip uiteindelijk strandt.

1215225678_WKKwalificatie2022.thumb.PNG.72e367a3219d5ce999b77d8aed609d29.PNG

@MNie

bewerkt door EmmavD2000