Jump to content

[IDS] [FM21] Hertha BSC | Die Zukunft Gehört Berlin

Nummerke10
 Share

Recommended Posts

Je blijft buitengewoon goed presteren. Het lijkt me inderdaad aangewezen zo veel mogelijk rekening te houden met de Parijzenaars. Als je kan draaien met acht punten voorsprong denk ik dat je zeker een unieke kans op de titel hebt.

1928955148_BannerReims.png.0996c14fdecddc11e62cba3f5a0eb9c2.png

1657984332_Ligue1.png.27d20ad4f12e2d8805cb12695b49ac72.png

Ook deze maand was goed gevuld met 6 wedstrijden in de Ligue 1. Nog gevuld met blessures namen we het op tegen Bordeaux. Na een vroege achterstand wist Dia de score gelijk te brengen. We verdienden meer maar de spelers misten net de scherpte in de afwerking. Die scherpte was er wel tegen Strasbourg. Via twee keer Chong pakten we een mooie overwinning. Ook tegen Angers SCO waren onze aanvallers scherp. Na een 2-0 achterstand bogen invaller Dia (hattrick) en spits Touré (2 goals en 2 assists) de wedstrijd om.

De goede reeks werd voortgezet tegen Amiens SCTouré scoorde vanaf de penaltystip waarna invaller Herrero een kwartier voor tijd de winnende binnenschoot. Drie dagen later mochten we weer aantreden, nu tegen EA Guingamp. De 16-jarige Bjone mocht in de basis starten en scoorde meteen. Ook Dia en Matheus Fernandes kwamen op het scorebord terecht. Na een reeks wedstrijden waarin we de bovenhand hadden werd het tegen Stade Rennais opeens een heel andere strijd. We waren de minderen maar dankzij Chong pakten we toch nog een punt.

image.png.75fddcabade196acac2f0e1943ed1d1b.png

We staan er nog steeds geweldig voor op de ranglijst. PSG is nu qua verliespunten ook echt de nummer 2, zij zijn 2 punten op ons ingelopen in februari wat betekent dat we nog 6 punten voorsprong hebben. Toch staan ook MarseilleStade Rennais en Lille OSC nog relatief dichtbij. Ik ben niet echt bang voor hen omdat ik verwacht dat zij nog wel wat punten zullen laten liggen. Wat dat betreft denk ik dat het een strijd wordt tussen Paris Saint-Germain en Stade de Reims!

image.png.6c9e27631642aaa88947cbc746482fb0.png

997315521_ChampionsLeague.png.52e570b5bb2a6f9e7a31b12a7393b918.png

Wat een prestatie was dat voor de winterstop. We werden tweede in de poule en mochten dus overwinteren in het miljoenenbal. Dit gaf ons ook meteen de mogelijkheid om in de winter onze selectie te versterken want overwinteren betekent niet alleen sportief maar ook financieel succes. Door onze tweede plaats lootten we een team dat groepswinnaar werd. Dit rijtje was niet misselijk met Juventus, Chelsea, Inter Milan, Barcelona, Manchester City, Liverpool, Manchester United en AC Milan. Die laatste was op papier de zwakste en ook meteen het team dat wij lootten.

Why AC Milan desperately need Champions League qualification this season | AC  Milan News

Zevenvoudig Champions League-winnaar AC Milan is onze tegenstander

Wat geluk dus maar het blijft een topteam met spelers als KessiéDonnarumma en Romagnoli. In februari stond de thuiswedstrijd op het programma. We begonnen met iets teveel ontzag voor de Milanezen en na 25 minuten mocht Kessié aanleggen vanaf de penaltystip. Hij faalde niet en zette ons op een 0-1 achterstand. Dit bleef lang de stand maar we voelden steeds meer dat er iets meer inzat. In de 86e minuut zette Dia de verdiende gelijkmaker op het scorebord, waardoor we nog niet kansloos zijn voor de return in Milan komende maand.

image.png.d5a99916c3d725fae3e28b9c564ab7a0.png

211066961_CoupedeFrance.png.682b34fdcb74042a0f3e3609f88b16b5.png

We strijden mee op drie fronten, waarbij de Coupe de France wat mij betreft het minst tot de verbeelding spreekt. Toch zijn we nu al tot de kwartfinale gereikt waarin we het opnemen tegen Dijon FCO, de nummer 7 van de Ligue 2. Een op papier gemakkelijk tegenstander en we vluchten ook niet voor onze favorietenstatus. We rouleerden er flink op los en Bjone bekroonde een basisplaats met een doelpunt. Ook Cafaro en Cognat scoorden in een regelmatige 3-1 winst. In de halve finale nemen we het op tegen Lille OSC. 

image.png.049b3ee8af36eb63ef420dc97c075ac1.png

Teamnieuws.png.3b304197c884ac97967f25406b7d5e42.png

1764884574_Maciasmiljoenen.png.6a19cd553e525c79f1788c2a423a729e.png

Wederom een miljoenenbod uit China voor een van onze beste spelers, wederom werd het geweigerd. Mooi om te zien en fijn voor onze ontwikkeling. Zelf waren we wel nog actief op de transfermarkt. Voor het komende seizoen wisten we namelijk het verdedigende talent Leon King transfervrij vast te leggen. De 19-jarige centrale verdediger van Glasgow Rangers komt aan het eind van het seizoen naar Reims.  Aangezien King een non-EU speler is zal hij waarschijnlijk volgend seizoen verhuurd worden aangezien onze 4 non-EU spelers op dit moment een belangrijke rol innemen.

Screen Leon King

Spoiler

232854728_LeonKing.thumb.png.989f14f2814b39991ff145d8bd705718.png

Reacties

Spoiler

@RubenS2 @Marius Het is gewoon nog onwerkelijk dat PSG met deze uitgaven zo slecht presteerde. Ze zijn nu wel op volle toeren maar we hebben nog een marge.

@Kyrill  @komodo25  @roeliho Gelukkig zijn het steeds maar kleine blessures maar in deze periode verspeelden we wel meteen 5 punten tegen Nice en Bordeaux.

@MNie @glennix @ElMarcos Ik ben blij met de verdedigende versterkingen, beide aanwinsten kunnen in geval van nood ook als links- en rechtsback uit de voeten, ideaal.

Weer een ongeslagen periode dus dat is alleen maar positief te noemen. Je voelt wel dat PSG steeds meer op toerental komt en waarschijnlijk ook op een bepaald moment in je nek zal gaan hijgen. Het zou maar eens uitermate spannend kunnen gaan worden op die manier want voor hetzelfde geld laten de Parijzenaars geen enkel punt meer liggen dit seizoen. In Europa kan alles nog, maar persoonlijk zou ik al mijn geld zetten op de Ligue 1.

• Nummerke10 changed the title to [IDS] [FM21] Hertha BSC | Die Zukunft Gehört Berlin
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic