Jump to content

[FM21] Club Brugge: Blauw-zwart zal altijd overwinnen!

Emmerich.
 Share

Recommended Posts

1114474830_Blauw-zwartzalaltijdoverwinnen!.png.d6c43976bccddc49d74a234d81cdaa37.png.f88113d6d583f4b5e481e1872d9dd7e9.png.3c065511f3d1e4049394931174d0b73b.png

Deel 44: Club Brugge blijft winnen.. en scoren!

Wij blijven winnen en scoren en dat stemt mij als manager van Club Brugge natuurlijk erg vrolijk. Wij begonnen met een enorme klapper (7-1, winst) tegen RSC Anderlecht en verloren enkel wat puntjes tegen Royal Antwerp op de Bosuil. Wat volgde was winst op winst en met name het aantal doelpunten dat wij weten te scoren valt erg op. Grote man is hierbij Niklas Simon die het ene naar het andere doelpunt weet te scoren. Wij rouleren veel spelers en daardoor beginnen spelers fit aan de wedstrijden. Vooralsnog blijkt deze strategie goed uit te pakken.

image.thumb.png.7d332e4361172ed01805f5be3a5a8845.png

Door de vele overwinningen staan wij halverwege het seizoen al enkele punten los. Royal Antwerp hijgt in onze nek, gevolgd door KRC Genk en Standard Luik. Ik verwacht dat wij onze reeks ook na de winterstop kunnen hervatten en wij snel afstand kunnen nemen van de overige ploegen. Onderin is het KAS Eupen dat weinig hoge ogen kan gooien. De ploeg uit het oosten van het land heeft slechts één keer gewonnen en bungelt met vier puntjes onderaan de ranglijst.

image.png.081c95eb52e2937710f6909f8fda834a.png

In de Champions League troffen wij in groep E Ajax, Celtic en FC Porto. Hoewel ik niet geheel blij ben met de resultaten gaan wij alsnog door in de Champions League. Het spel hield echter niet over en dit biedt stof tot nadenken. In de 1e K.O. ronde van de Champions League treffen wij Chelsea FC. Ik zie kansen tegen de Engelsen. Wij hebben eerder ook andere grotere ploegen uit weten te schakelen en ik zie Chelsea niet als de Europese top. Genoeg kansen dus. Saillant detail: ook Standard Luik is heel stiekem meegeslopen in de Champions League. De ploeg uit Luik zal het in haar 1e K.O. ronde opnemen tegen Bayern München. Goed voor coëfficiënten dus! 

image.thumb.png.dbd2e84cf4a61d31ac1080fbd90507d4.png

image.thumb.png.ff48ca00fb21143f109828e9a87e2fe6.png

Ook in de Croky Cup gaat het vooralsnog erg goed, echter was de tegenstand  - eerlijk gezegd - ook heel erg minimaal. Doordat wij enkele zwakkere broeders troffen konden wij lekker rouleren en wat wisselspelers wedstrijdritme op laten doen. In de halve finale treffen wij een tegenstander van formaat: KRC Genk. 

image.thumb.png.0ad3de09a5c6a81092b50a981c1e5b9e.png

Géén Gouden Bal winnaar voor Club Brugge dit jaar. De prijs komt Timo Bühl toe, de ex-linksbuiten van KAA Gent. Niklas Simon weet zijn prijs niet te prolongeren en moet het doen met 'slechts' de Zilveren Schoen. Ramon Schet eindigt op de derde plaats en pakt de Bronzen schoen.

image.thumb.png.ecd91506ff51332da3b62eb0368b7bf9.png

Tags

@Nummerke10 @RubenS2 @Titan

Reacties

@MNie @19CH98 @komodo25 @delichris: Bedankt voor de reacties! Inderdaad, de loting pakte erg goed uit. Genoeg kansen om lekker in het toernooi te groeien!

Ook de andere Belgische ploegen laten weinig punten liggen waardoor het spannender is dan normaal. In de CL doorgestoten naar de laatste 16 waar het toernooi eigenlijk pas begint voor een ploeg als deze

Je bent wederom bezig aan een uitstekend seizoen, zowel nationaal als Europees. Dat twee Belgische clubs kunnen overwinteren in de Champions League, is mooi om te zien. Ik ben benieuwd of je Club Brugge naar de Europese eindwinst kunnen leiden; dat zou zéér knap zijn. Dat De Ketelaere een nieuwe uitdaging wou, is jammer. Ik had gehoopt dat hij het voorbeeld van Paolo Maldini zou volgen.

Met Frankrijk heb je zoals verwacht makkelijk het WK bereikt. Ik ga ervan uit dat je met hetzelfde gemak door de groepsfase zal gaan.

Edited by Scoiattolo

Beste volgers,

Even een kleine update: ik heb even een 'time-out' met mijn Club Brugge game. Ik ben het spelplezier wat verloren en hoop in een andere game het spelplezier weer terug te vinden. Hier komt geen novelle van maar via de andere topics blijven jullie hopelijk op de hoogte. Wie weet stoffen wij deze game ooit wel weer eens af! Thanks voor het volgen en de reacties :D,