Geplaatst 16 februari 20214 jr. Hallo managers, ben nu aan het eind van mijn 3e seizoen bij Feyenoord. Heb inmiddels 3 titels op zak + 2 bekers & 1 JC schaal. Sta dit seizoen ook nog in finale Champions League. Nu heb ik al meerdere aanbiedingen gekregen van clubs, maar telkens valt de keuze niet op mij?! Geef ik dan zo'n verkeerde antwoorden Heeft iemand misschien tips met wat voor antwoorden jullie vaak geven?
Geplaatst 17 februari 20214 jr. Lastig te zeggen, heb zelf al jaren geen sollicitatie meer gedaan omdat ik altijd bij één club blijf. @FR-Ralph Kunt kijken wie er wel aan zijn gesteld in plaats van jou; zijn het managers met een (veel) hogere reputatie? Dan heeft het waarschijnlijk daarmee te maken.
Geplaatst 17 februari 20214 jr. Oplossing Van belang bij solliciteren is de clubvisie. Kijk of je de juiste antwoorden geeft die aansluiten bij de clubvisie.
Geplaatst 17 februari 20214 jr. Auteur 8 uur geleden zei Copywriter: Van belang bij solliciteren is de clubvisie. Kijk of je de juiste antwoorden geeft die aansluiten bij de clubvisie. Oké dankjewel, en die visie kan ik vinden als ik op de club klik?
Geplaatst 17 februari 20214 jr. 29 minuten geleden zei FR-Ralph: Oké dankjewel, en die visie kan ik vinden als ik op de club klik? Nee worden weergeven zodra je de sollicitatie voert.