Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Spoiler

Even een disclaimer vooraf: ik kan grafisch helemaal niks, dus de lay-out is een exacte kopie van de website van Almere City. Ik hoop dat dat mag! Anders ga ik een banner aanvragen en met screens werken, of misschien mezelf verdiepen in Photoshop en dat soort dingen:D

fbf4a4c5d1801c7f5b3e23c3f870dd95.png

• Antwoorden 191
  • Weergaven 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• RicoV1989
    RicoV1989

Wedstrijden maart   Stand na maart   Reacties  

• RicoV1989
    RicoV1989

Wedstrijden maart   Reacties  

• RicoV1989
    RicoV1989

Ik had het even erg druk, dus een tijdje geen updates geplaatst. Dan toch maar een beetje versnellen en de resterende drie wedstrijden in 1 update!     Wedstrijdoverzicht  

Geplaatst

Amper transfers dus, en zo zie ik het eigenlijk ook het liefst om te starten persoonlijk.

Geplaatst
  • Auteur

image.thumb.png.7c9f96260a03cf7593553890007a72b1.png

Wedstrijden augustus

Spoiler

a0300dc8fc87c4621d5d5a90d20ebf91.png

Stand heb ik helaas pas in de winterstop, heb mijn eerste seizoen al bijna afgerond en nu pas besloten een novelle te maken, dus standen heb ik niet bijgehouden.. Ga ik vanaf volgend seizoen wel doen uiteraard!

Spoiler

@True_Legend Het is uiteraard een titel met een kleine knipoog! En ik denk dat Man City het niet leuk vindt als je ze rood noemt:D

@komodo25 Dank!

@MNie Het bestuur verwacht een plek in de middenmoot, maar ik wil zeker de play-offs in ja!

@Marius Eens! Ik heb denk ik ook niet veel meer nodig op dit moment, de selectie is vrij breed.

@delichris Dank je!

@Fantasy @chrisje1993

Geplaatst

Ideaal om te starten met een driepunter na ook al zo'n goede voorbereiding!

Geplaatst

Heb ook regelmatig een save met Almere City, al was de laatste in FM18. Toen was ik binnen tien seizoenen de grootste club van de wereld geworden, benieuwd hoe ver jij het schopt maar de potentie is zeker aanwezig. Een prima voorseizoen gedraaid en starten met een driepunter is altijd prettig.

Geplaatst
  • Auteur

tempsnip.thumb.png.6368a6d07d32c154e4a484ce31b36dc1.png

Wedstrijden september

Spoiler

b6148db1ec4a87eaec5c6007e5d29616.png

Spoiler

@MNie Ik ben blij over hoe we begonnen zijn en dan vooral het spel

@delichris Winnen uit bij De Graafschap is altijd fijn!

@Marius Ik ben blij met de drie punten!

@komodo25 Het spel is ook gewoon prima, dus daar ben ik blij mee

@Daniell Dat is even afwachten, ik zeg altijd dat op dit forum rondhangen slecht voor m'n zelfvertrouwen is en dat ik waarschijnlijk de allerslechtste FM'er ooit ben:D Maar ik heb er plezier mee!

@Fantasy @chrisje1993 @True_Legend

bewerkt door RicoV1989

Geplaatst

Een keer een punt gewonnen in extra tijd, een andere keer er twee verloren. Al bij al een behoorlijke maand.

Geplaatst

Plezier is het allerbelangrijkste en vergelijk je eigen kunnen nooit met dat van anderen ;)

Lettertype in deze update is wel heel klein. Benieuwd wat deze serie doet met het moraal. 8 uit 15 is zeker geen slechte start! 

Geplaatst

De start van het seizoen heb je niet gemist ! Wedstrijd per wedstrijd bekijken en dat komt dat wel in order ( Almere levert me veel geld op met de weddenschappen :D ) ... Het is af en toe toch eens lastig lezen, misschien een nummertje groter qua lettertype