Geplaatst 11 februari 20214 jr. Goedenavond mannen! Ik open vanavond FM en zie gelijk een ander startscherm dan ik doorgaans gewend ben. Normaal zie ik namelijk de kleedkamer met Salford City shirtjes aangezien dat mijn save is. Deze stond echter ook al niet bij 'Laatste spel laden'. Wanneer ik via 'Spel laden' mijn Salford save wil openen krijg ik onderstaande screen: Heeft iemand enig idee hoe dit ineens kan? Gisteravond was er namelijk niks aan de hand... Ik had enkel de laatste update van Sortitousi geladen voor deze game.. Hopelijk kan iemand mij helpen! Alvast dank. EDIT: Ik kwam onderstaand via Google tegen. Was echter wel een artikel over FM20. Mijn ouwe macbookie gaf FM wel een force closed gisteren toen ik in alle ijver ook Google Chrome er bij open had staan.. Zou dat het probleem kunnen zijn dat hij nu niet wil openen met enkel en alleen FM open? If your system shut down or crashed mid-save then the file will be corrupted and cannot be fixed. Likewise if you game has been force closed for any reason there is a chance of save game corruption. 11 februari 20214 jr. bewerkt door Jotew
Geplaatst 11 februari 20214 jr. Ja ik vrees met grote vreze. Heb je een roterende save met (02) en (03) erin staan? Anders je computer terugzetten naar voor de crash van gisteren?
Geplaatst 12 februari 20214 jr. Auteur 7 uur geleden zei Abe: Ja ik vrees met grote vreze. Heb je een roterende save met (02) en (03) erin staan? Anders je computer terugzetten naar voor de crash van gisteren? Ik sla mijn save altijd handmatig op na elke gespeelde wedstrijd in-game. Ik speel op een oude Macbook dus wil daarmee het zekere voor het onzekere nemen.. Zoals het er nu naar uit ziet is dus mijn hele save naar de haaien?
Geplaatst 12 februari 20214 jr. Ik ben bang van wel. Misschien heeft iemand anders nog een idee? @Fantasy @Tim' @Richarð. 12 februari 20214 jr. bewerkt door Abe
Geplaatst 12 februari 20214 jr. Auteur @Abe Had in het FM Cafe ook gevraagd, de dingen die daar geopperd worden heb ik al geprobeerd... Man man zat zo'n beetje in maart in-game. Eindelijk een save deze FM waar ik echt veel plezier in had. Denk dat ik met dezelfde club dan ook opnieuw ga starten als het echt niet te herstellen is.
Geplaatst 12 februari 20214 jr. Oplossing Het probleem is dan dat hij zichzelf afsluit op een kwetsbaar moment (simulatie van wedstrijden, opslaan, etc.). Kan zo funest zijn voor spelplezier. Hoop dat het een beetje lukt om een nieuwe mooie save op te bouwen en niet dat je constant blijft vergelijken met hoe veel plezier je aan deze had.
Geplaatst 12 februari 20214 jr. Auteur 11 minuten geleden zei Abe: Het probleem is dan dat hij zichzelf afsluit op een kwetsbaar moment (simulatie van wedstrijden, opslaan, etc.). Kan zo funest zijn voor spelplezier. Hoop dat het een beetje lukt om een nieuwe mooie save op te bouwen en niet dat je constant blijft vergelijken met hoe veel plezier je aan deze had. Jep, het gebeurde halverwege de 2e helft.. Kwam het welbekende 'strandballetje van Apple' in beeld, muis bewoog niet meer, dan zeg je in jezelf al: "nee nee nee neeeeee", en ja hoor: foetsie! In ieder geval bedankt voor je reacties!
Geplaatst 12 februari 20214 jr. Ik heb dit een paar FM's geleden een keer meegemaakt en voor mij was het destijds echt einde verhaal. Gebeurt volgens mij inderdaad als de game op een kritiek moment wordt afgesloten. Dus als je geen oude autosave of tweede savefile hebt, ben ik bang dat deze game verloren is...
Geplaatst 13 februari 20214 jr. Auteur 5 minuten geleden zei delichris: Ik save altijd voor elke wedstrijd. Dan val ik nooit ver terug. Deed ik ook, alleen wel telkens hetzelfde bestand, en die is dus nu corrupt... Beetje naief ook van mezelf. In het vervolg inderdaad maar meerdere opgeslagen bestanden creeren @Lazy! Dank voor de antwoorden heren.