Geplaatst 11 februari 20214 jr. Ik heb een save in 2023 bij Fc Utrecht. Ik speel veelal met 2 a 3 controleurs. Nu heb ik een 6 tal middenvelders van tussen de 18 en 22 die allemaal het niveau goed aan kunnen. Ik heb zelf veel (goede) trainers en zeer goede trainingsfaciliteiten. Nu wil ik een van die talenten verhuren maar wil wel dat ze zich daar ontwikkelen had dus op de talentenlijst gezet, en kreeg zat aanbiedingen maar dan keek ik bij trainingsstaf en was er maar 1 trainer aanwezig. Gaat die speler zich daar dan uberhaupt ontwikkelen met enkel speeltijd of kan ik hem dan beter houden met minder minuten bij mijn eigen clubbie? Wat is jullie ervaring hiermee?
Geplaatst 11 februari 20214 jr. Vanaf 18 jaar worden speelminuten belangrijker, dus zou dan proberen hem aan een laagvlieger in de Eredivisie of redelijke ploeg in de KKD te verhuren zodat hij daar gewoon 30+ duels per jaar gaat spelen en ervaring op te doen.
Geplaatst 11 februari 20214 jr. Auteur Hij zit momenteel op het niveau van sub top van de grotere competities. Clubs als Nice, Villareal en Eintracht Frankfurt zitten achter hem aan. Dus volgens jou kan hij daar beter 30+ potten gaan spelen en veel mindere trainingen dan dat die bij mij blijft?
Geplaatst 11 februari 20214 jr. Is mijn ervaring van wel ja. Ik heb met Knokke een 18-jarig talent verhuurd aan een club in Colombia, waar ze nu ook niet heel erg denderende faciliteiten hebben , maar die kwam praktisch dubbel zo goed weer terug na zijn uitleenbeurt. Als je 'm kan laten spelen bij clubs als Nice of Frankfurt terwijl hij bij jou 90% van de tijd de bank warmhoudt; zeker doen dan.
Geplaatst 11 februari 20214 jr. Oplossing Ik heb eerder vandaag al iets geplaatst over het ontwikkelen van talent, misschien heb je er iets aan? 16 minuten geleden zei Fantasy: Vanaf 18 jaar worden speelminuten belangrijker, dus zou dan proberen hem aan een laagvlieger in de Eredivisie of redelijke ploeg in de KKD te verhuren zodat hij daar gewoon 30+ duels per jaar gaat spelen en ervaring op te doen. Vind dit toch wel een vrij 'gevaarlijke' reactie altijd. Ja, het klopt dat vanaf 18 jaar speelminuten belangrijker worden maar dit betekent natuurlijk niet dat je vanaf die leeftijd het effect van trainen kunt negeren. Bovendien kan op jonge leeftijd een te groot aantal wedstrijden ook averechts werken! Ik probeer eigenlijk zo veel mogelijk leeftijd te negeren en meer te kijken naar hoe de individuele speler reageert op de huidige strategie. Zo lang een 19-jarige zich ontwikkeld in de jeugdelftallen - en ik hem nog niet nodig heb - laat ik hem lekker daar. Ik ga pas actie ondernemen wanneer de speler in kwestie stagnatie vertoond. @Jor Is het mogelijk dat je wat screentjes plaatst van de spelers die je eventueel wilt verhuren? In algemene zin houdt ik het volgend in de gaten wanneer ik een speler wil verhuren: Speler moet op juiste niveau acterenKijk in zijn scoutings- of trainingsrapport op welk niveau hij zich nu bevindt en zorg dat hij minstens op dat niveau kan acteren - op een lager of hoger niveau kan zijn ontwikkeling stagneren Speler moet passen in tactische plaatje van de manager aan wie je de speler verhuurdIn het profiel van de manager kun je zijn favoriete opstelling en speelstijl bekijken Is de speler mentaal sterk genoeg om ergens anders voor zijn kans te gaan?Een speler die je verhuurd kun je niet mentoren ofwel heeft de speler nog begeleiding nodig? Speler moet minimaal een reguliere starter zijn bij de club aan wie je verhuurd Faciliteiten moeten minimaal 'adequaat' zijn voor het na te streven niveauWe hebben het hier over het trainingscomplex (hoe hoger hoe beter off course) 11 februari 20214 jr. bewerkt door Daniell
Geplaatst 11 februari 20214 jr. Auteur Het gaat om deze twee spelers waarvan ik momenteel Bergsma als te huur heb aangeboden met daarbij de opmerking dat ik trainingsfaciliteiten op prima minimaal en voorgestelde speeltijd op reguliere starter
Geplaatst 13 februari 20214 jr. Verhuren. Zoals al is gezegd wordt vanaf 18 jaar speelminuten belangrijker dan trainen