Jump to content

Antibarbari

Bessel87
 Share

Recommended Posts

image.png.cd5123900fcd9c3a68fa1e3eb16e0e20.png

We starten op nieuwjaarsdag met een oefenpotje tegen Wilhelmus. Op 15-1 spelen we een wedstrijd tegen Helmond 1889. Beide wedstrijden winnen we vrij eenvoudig. Daarna begint het echte werk weer, met af en toe een oefenwedstrijd tussendoor:

image.png.b9fb06381139726f95c3fc59f17dd788.png

Eigenlijk zijn we elke wedstrijd de betere partij, maar we domineren niet meer zoals voor de winterstop. De titel komt echter nooit in gevaar. Wel vind ik het ontzettend zonde dat we op de slotdag door een offday de eerste partij van het seizoen verliezen. Ik was erg graag ongeslagen kampioen geworden.

image.png.9371e619b592448be2f4a2205e5830b5.png

Dat is dus niet gelukt, wel zijn we afgetekend eerste geworden. Volgend jaar mogen we aantreden in de Hoofdklasse!

Ik heb helaas geen screen gemaakt van de spelersstatistieken.

Wellicht is het verlies in de laatste wedstrijd deels te verklaren door de aangepaste tactiek die ik hanteerde. Dat deed ik in de laatste 3 wedstrijden, omdat ik toch al kampioen was, en ik graag een ander systeem met toch weer twee spitsen wil gebruiken.

Die tactiek lijkt een beetje "topzwaar" met de nadruk op de aanvallende posities. Maar omdat het de eerste twee wedstrijden goed ging, durfde ik het wel aan. 

image.png.4442e7c0de8d71f37a3bfb1be601101e.png

Wat is jullie eerste gedachte bij deze tactiek?

In de volgende update de voorbereiding op het nieuwe seizoen en de transfers.

@MNie @Marius @Emmerich. @RicoV1989

Bedankt voor de reacties!

@RubenS2 @True_Legend @V-Traxx

@van der Water  @Stefanos @Kyrill 

Tips en vragen hoor ik graag!

3 minuten geleden zei Bessel87:

@RicoV1989 @MNie

Dat zou ook mijn voorkeur hebben als ik deze tactiek doorzet. Maar Ruhindwa en Massar zijn niet gewend op rechtshalf te spelen, vandaar dat ik het nu zo geprobeerd heb.

Als ik De Bruin ook nog een linie naar voren zet, wordt het nog aanvallender...

En Hartman naast Effendi?

19 minuten geleden zei Bessel87:

@RicoV1989 @MNie

Dat zou ook mijn voorkeur hebben als ik deze tactiek doorzet. Maar Ruhindwa en Massar zijn niet gewend op rechtshalf te spelen, vandaar dat ik het nu zo geprobeerd heb.

Als ik De Bruin ook nog een linie naar voren zet, wordt het nog aanvallender...

Omtrainen naar die positie of versterken op die positie? Gezien het krachtverschil met de rest is daar wel tijd voor

image.png.d7df01c8d302843e6462ac824a2d0588.png

Nu we volgend jaar weer een niveautje hoger - in de hoofdklasse - onze kunsten mogen vertonen, vind ik dat we wat versterking nodig hebben, al is de basis ok. Ik ben daarom maar weer eens op zoek gegaan naar een goede rechtsback, en die vonden we in Lars Teuben:

image.png.251552595e324151aaa3ef1bcf5e8687.png

Lars is geen wereldtopper, maar voor ons toch een goede speler, net wat beter dan Kitoko en De Beer.

Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op een andere speler, namelijk Dylan er Arkel. En hoewel ik op die positie misschien niet persé een versterking nodig heb, kon ik deze topspeler voor ons niveau niet laten lopen.

image.png.8ee60c37124f2fefcaf7b68e48334f6b.png

Er zijn geen spelers vertrokken, waardoor we nu een mooie brede selectie hebben vind ik zelf. Ik heb niet echt een idee hoe sterk de hoofdklasse is, maar omdat we de eerste klasse echt gedomineerd hebben afgelopen seizoen, verwacht ik toch de play-offs om degradatie te kunnen ontlopen en ergens in de middenmoot te kunnen eindigen.

image.png.6920828dcb3f4e29fbb64d8834309a87.png

Verder heb ik de staf flink onder handen genomen. De meeste trainers waren al in dienst sinds het eerste seizoen. Ik kon op alle plekken ondertussen mensen aantrekken die een paar punten hoger scoren op alle vlakken. Om te laten zien hoe geweldig het niveau is hier, een screentje van mijn nieuwe assistent:

image.png.31e4611595ec9f03d1eca794bb9ad529.png

image.png.a001069476746ee50e3e601ff44ba6b1.png

We hebben verschillende oefenwedstrijden gespeeld, op allerlei niveaus, en ik ben zeker tevreden. Tegen Boshuizen hadden we een mindere dag, verder waren we overal de betere.

image.png.d7fbdeeeeb9f4ddaf6f6811da57467da.png

Tegen Helmond Sport waren we niet opgewassen, maar dat had ik ook zeker niet verwacht. Helmond is vorig voor de 2e keer in 3 jaar gedegradeerd uit de keukenkampioen divisie naar de 2e divisie, maar dat is altijd nog 2 niveaus hoger dan wij. Ook RKC en Roda spelen in de tweede divisie tegenwoordig trouwens!

Noordwijk, Spakenburg en SteDoCo spelen nu in de eerste divisie.

We hebben intussen ook onze eerste competitiewedstrijd gespeeld, tegen USV Hercules, een ploeg die 2 jaar geleden gedegradeerd is uit de derde divisie naar de hoofdklasse. Ik verwachtte een zware wedstrijd, en hoewel we in de wedstrijd ongeveer gelijkwaardig waren, wisten we de partij dankzij Attobra met duidelijke cijfers te winnen!

image.png.1c7120d6514504b4f35ecee73e210be1.png

Ik ben benieuwd wat de competitie verder brengen zal!

@Kyrill  @Marius @RicoV1989 @MNie

Bedankt voor de reacties!

Ik heb besloten om toch weer verder te gaan met 1 spits, ook omdat de tegenstand dit jaar wat groter zal zijn verwacht ik.

Ik houd het wel in mijn achterhoofd, en zal dan de spelers omtrainen naar de juiste positie.

@van der Water  @Stefanos 

Tips en vragen hoor ik graag!

Ik heb een probleem met de game. Hij loopt telkens vast bij dezelfde wedstrijd.

Ik heb al een paar keer opnieuw geprobeerd, maar dat helpt niet. Ook al een save eerder gepakt, en "alleen uitslag" geprobeerd.

Heeft één van jullie een idee? Kan het misschien iets met de database te maken hebben?

De nieuwe update heeft geen invloed op bestaande games toch? 

2 minuten geleden zei Bessel87:

Ik heb een probleem met de game. Hij loopt telkens vast bij dezelfde wedstrijd.

Ik heb al een paar keer opnieuw geprobeerd, maar dat helpt niet. Ook al een save eerder gepakt, en "alleen uitslag" geprobeerd.

Heeft één van jullie een idee? Kan het misschien iets met de database te maken hebben?

De nieuwe update heeft geen invloed op bestaande games toch? 

Das zonde zeg.... Ik heb zelf totaal geen verstand van waaraan dit zou kunnen liggen... Het enige wat ik kan bedenken is proberen op vakantie te gaan tot een dag na de wedstrijd?

Dat werkt wel, maar loopt steeds vast op de volgende wedstrijd... Dus dan zou ik heel het seizoen op vakantie moeten? :(

Zou er misschien een fout in de hoofdklasse kunnen zitten in de database? Alhoewel de eerste 3 wedstrijden wel goed gingen...

Ik heb wel ff gezocht, maar geen foutmeldingen kunnen vinden. Ik gebruik de database van Xavier Lukhas...