007mark Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Een kleine 4 minuten van mijn leven verpest. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Wilde eigenlijk een 0 geven, maar omdat ik het nog best oke vind (oke misschien is dat het feit dat ik net wakker ben), verdient het in ieder geval een plusje van iemand die niet de inzender is +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Ik hou hier ook wel van. Al ken ik wel betere van ze. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Ik weet het oprecht niet wat ik hiervan moet vinden. Dus het wordt een 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 GENIAAL !!! +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2021 De meningen lopen flink uiteen, maar onder de streep net geen positieve score, namelijk -1. Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 Michael Kiwanuka is een Engelse singer-songwriter. Zijn ouders komen uit Oeganda en hij was eerst gitarist voor andere muzikanten voor zijn solocarrière. Zijn eerste album kwam uit in 2012 en deze werd in 2016 gevolgd door het album Love & Hate. Dit album wordt geopend met het nummer Cold Little Heart. De volledige versie op het album begint de eerste vijf minuten instrumentaal voor Kiwanuka begint te zingen. Volgens de zanger is dit geïnspireerd op soulmuziek uit de jaren '70, bijvoorbeeld van Isaac Hayes. Deadline: morgen 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler beanadoobee - Care ivago Dabeull - Dr. Fonk Rogier. Arcade Fire - Windowsill Tim' SAULT - Up All Night Kyrill Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Mdou Moctar - Chismiten Richarð. Birdy - Surrender 007mark AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Karol G - Bichota chrisje 1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Staind - The Bottom hjs Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill Stand: Spoiler Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Fijn nummer. Heb hem ook live gezien, geweldig. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2021 Helaas niet de volledige versie van 10 minuten maar alsnog een magistraal nummer. Een van de beste nummers ooit gemaakt, zonder enige twijfel. Dikke vette +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 No brainer, geen seconde over getwijfeld dikke vette +1 heb zelfs flink gehuild. Heb hem ook wel eens live gezien, erg goed. Ga en moet hem echt vaker gaan luisteren en opzetten. Subliem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 +1 lijkt me van mijn kant toch vanzelfsprekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Een van de beste nummers allertijden, flink gehuild... Tsja, het zal aan mij liggen. Hoewel, bij geïnspireerd op soulmuziek had ik zo al mijn twijfels of ik het wat ging vinden. -1. Vind het ronduit saai en dood geproduceerd met de piano en strijkers. Laatste stuk met enkel gitaar is nog het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 +1 Duurde ff voordat ik hem echt kon waarderen, maar fenomenaal nummer. Vind Love & Hate nog net wat beter, maar sowieso uitstekend album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Uiteraard een +1, no-brainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 0 Ik vind dit zeker en vast niet slecht maar laat ook geen onvergetelijke indruk op mij achter,lange intro. Als ik naar het album zou moeten luisteren met zo'n 5 minuten intro is de kans groot dat ik dat nummer al skip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Zonder te luisteren al +1 Stiekem te groot voor dit concept Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 BOOORINGGGG Ik sluit me volledig aan bij de woorden van @MetalMichael, overgeproduced snorfest -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Ik vind er ook he-le-maal niks aan. Doet me echt niksnadanoppes. Heb Kiwanuka best vaak een kansje gegeven, omdat 'ie zo gehypt wordt. Het komt gewoon niet binnen. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 (bewerkt) Kan je ook nog voor anderen stemmen @Tim'? Dat het tempo goed ligt is top natuurlijk, maar dan wel sterk afhankelijk van wie er dan toevallig reageren. In elk geval -1 hiervoor, ik vind zijn stemgeluid niet fijn en de muzikale compositie is weinig uniek. Vind het dan ook bijzonder dat er een aantal hier spreken over 'één van de beste nummers ooit'. Dan heb je nog veel te luisteren. 20 februari 2021 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2021 Eens, dat valt mij ook op. Daarom gaan we lekker over naar een ronde van twee dagen. Deze deadline verschuift daardoor naar morgen 19.00 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Niet mijn ding, -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Had ook wat spectaculairders verwacht na al die plusjes, maar vond het niet zo bijzonder. Hij heeft een beter repertoire. Was ook weer niet niks iig. 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2021 Een hoop minnetjes, maar alsnog genoeg plusjes voor een positieve score: +2. beanadoobee - Care ivago beabadoobee is de artiestennaam van Beatrice Laus, een Filipijns-Britse singer-songwriter. Ze werd bekend door haar debuutsingle Coffee uit 2017. Na een aantal ep's kwam ze vorig jaar met haar eerste album, genaamd Fake It Flowers. Dit album begint met het nummer Care, wat tevens als eerste single werd uitgebracht. De stijl van het album werd omschreven als 'bubblegrunge' en beabadoobee zou de jaren 90 goed hebben verweven met haar 'sterke pop-punknummers'. Deadline: dinsdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Dabeull - Dr. Fonk Rogier. Arcade Fire - Windowsill Tim' SAULT - Up All Night Kyrill Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Mdou Moctar - Chismiten Richarð. Birdy - Surrender 007mark AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Karol G - Bichota chrisje 1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Staind - The Bottom hjs Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Stand: Spoiler Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik ben dol op beabadoobee. Ontdekte vorig jaar haar Space Cadet EP, met allemaal geniale nummers. Haar debuutalbum vorig jaar was wel een stukje minder consistent, maar toch wel een aantal parels erop. Duidelijke 90s Indie sound heeft ze als inspiratie, bands als Pavement (kan ook niet anders als een van haar nummers letterlijk Malkmus in de titel vernoemt), maar toch een beetje een sausje van de huidige generatie erover. Vind dit nummer niet de kwaliteit hebben van alles op Space Cadet en Sorry van hetzelfde album, maar nog steeds zeer prima, sowieso behoor ik wel tot de groep mensen die allerlei revivals in de muziek zeer goed kan waarderen. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Dit kan mij echt niet pakken, zonder dat het echt slecht is. Maargoed, niks voor mij dit: -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten