ivago Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Voor Froukje dan: Angele (als Belg) in het Nederlands voor mij. Bij muziek in eigen taal ben ik meestal om een of ander reden dubbel kritisch. Het nummer neemt me onvoldoende mee om het echt goed te vinden, maar ik heb ook niet de neiging het af te zetten. Ik wil 'm vermijden maar hier lijkt een 0 de beste optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Het heeft wel iets, al zal ik het niet snel nog eens opzetten. Doordat het monotone begin later wel enigszins los wordt gelaten toch een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Deze krijgt van mij wel een +1 omdat ik dit nummer interessant vind. Ben wel benieuwd naar meer van haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Nee gewoon nee. Vind helemaal niks. Absoluut niet fijn. Dikke -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Vind Froukje wel tof, andere nummers zijn beter maar alsnog wel een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Nice om te zien dat hier positieve dingen worden gezegd. Ik vind dat Froukje heel talentvol is en haar muziek is heel interessant. Dikke +1 dus. Sorry Richard, was te laat met stemmen. Had wss anyway een 0 geweest. Dus zo boeiend was ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2021 Aan het begin van het nummer dacht ik het niks te vinden maar het werd steeds beter. Uiteindelijk ga ik er wel lekker op, dus een +1 van mijn kant. Ik kan nu even niet bij mijn laptop dus de nieuwe komt later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Dan kan deze stem voor Froukje misschien nog meetellen,al is het van geen belang want ik geef het een 0 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2021 Een mooie tweede plaats in de huidige tussenstand voor Froukje, zij krijgt een score van +3. Alice in Chains - Angry Chair hjs Alice in Chains is een Amerikaanse rockband die al een tijdje meegaat. In 1987 werd de band opgericht door Jerry Cantrell en Sean Kinney, die de band later nog uitbreidden. Toen leadzanger Layne Staley overleed in 2002 stopte de band ermee, maar drie jaar later maakte het een doorstart met William DuVall als nieuwe leadzanger. Het nummer Angry Chair komt uit de begintijd van de band, van het tweede album Dirt. Het werd een klein hitje in de VS, Ierland en het Verenigd Koninkrijk. Deadline: morgen 12.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Sleaford Mods - Nudge It Juca Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 beanadoobee - Care ivago Dabeull - Dr. Fonk Rogier. Arcade Fire - Windowsill Tim' SAULT - Up All Night Kyrill Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Mdou Moctar - Chismiten Richarð. Birdy - Surrender 007mark Staind - The Bottom hjs Squid - The Cleaner Juca Jorja Smith - Blue Lights ivago Karol G - Bichota chrisje 1993 Son Mieux - 1992 Tim' FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Stand: Spoiler The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Kan grungemuziek normaal wel redelijk waarderen, maar vind deze plaat wat zeurderig. Man in the Box vind ik overigens wel een goede plaat van Alice in Chains. Voor deze echter een -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Die ganse 90's grunge en nu-metal scene kan me gestolen worden. Ik vind het puberaal dramatisch gejengel. -1(miljoen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 +1 Kon ook voor ander nummer kiezen,maar wou eentje dat op het fantastische album Dirt staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Ik had het veel erger verwacht, maar ik vind het ook absoluut niet goed. Niet heel slecht ook, ik ga da voor een 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Dit doet het hem ook niet voor mij. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2021 Absoluut niet mijn stijl dit. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Niet mijn ding, sorry -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Nah, ook niet de mijne -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 -1 dit zegt toch wel genoeg erover denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Normaal geen problemen met Alice in Chains, leuke band zelfs, maar dit vind ik dan weer matig in vergelijking met andere nummers. 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Word er niet echt warm van, 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2021 De chair zal nogal angry zijn met de huidige score, namelijk -6. Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree Marianas Trench is een Canadese poprockband die in 1999 werd opgericht door broer en zus Josh en Sara Ramsay, samen met Steve Marshall. Voor de naam Marianas Trench hadden ze als naam gekozen voor Ramsay Fiction. Het nummer The Killing Kind stond op het vijfde studioalbum van de band, genaamd Phantoms, uitgebracht in 2019. Dit nummer werd niet als single uitgebracht en kwam ook niet in de hitlijsten terecht. Deadline: morgen 20.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Sleaford Mods - Nudge It Juca Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 beanadoobee - Care ivago Dabeull - Dr. Fonk Rogier. Arcade Fire - Windowsill Tim' SAULT - Up All Night Kyrill Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Mdou Moctar - Chismiten Richarð. Birdy - Surrender 007mark Staind - The Bottom hjs Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Squid - The Cleaner Juca Jorja Smith - Blue Lights ivago Karol G - Bichota chrisje 1993 Son Mieux - 1992 Tim' FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Stand: Spoiler The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Vind dit wel lekker eigenlijk, ken de band niet dus zal eens kijken of ik meer van ze kan waarderen. Absoluut een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Krijg een beetje Panic at the Disco-vibes. Dat bombastische hoeft niet zo, maar heb me wel vermaakt. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Eerste deel van het nummer vond ik het erg lijken op Shape Of You. De opbouw die volgde maakte mij nieuwgierig, maar verloor zichzelf in bombast en pathos dat begon te geuren naar een track weggelopen uit een Disney-film. Als de laatste fase van het nummer dan tot een al even bombastische en stroperige 70's Queen-esque rock ballad evolueert heb ik het echt wel gehad. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 +1 Dit nummer smaakt wel naar meer van deze band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten