Geplaatst 7 februari 20214 jr. Ik heb een vraag over het nemen van vrije trappen. Ik heb heel vaak bij een indirecte vrije trap dat als ik de bal kwijt raak aan de spits van de tegenstander deze helemaal vrij naar mijn keeper kan lopen omdat mijn spelers die achterblijven als een kip zonder kop naar voren rennen!? Is dit een trucje in het spel omdat je te goed presteert of is hier iets aan te doen?
Geplaatst 7 februari 20214 jr. Oplossing Hoe staan je instellingen bij het nemen van (indirecte) vrije trappen? 7 februari 20214 jr. bewerkt door Fantasy
Geplaatst 7 februari 20214 jr. Auteur 3 minuten geleden zei Fantasy: Hoe staan je instellingen bij het nemen van (indirecte) vrije trappen? Ik had mijn beide backs en 1 verdedigende middenvelder achterin gelaten en mijn nummer 10 wacht op de rand 16
Geplaatst 7 februari 20214 jr. Je zou voor nog wat meer zekerheid dan ook een (snelle) centrale verdediger achterin kunnen laten. Die zou zo'n counter van een rappe spits dan snel teniet kunnen doen
Geplaatst 7 februari 20214 jr. Auteur 7 minuten geleden zei Fantasy: Je zou voor nog wat meer zekerheid dan ook een (snelle) centrale verdediger achterin kunnen laten. Die zou zo'n counter van een rappe spits dan snel teniet kunnen doen Ok. Zal het eens proberen. Bedankt voor de tip!