Geplaatst 4 februari 20214 jr. Ik krijg de volgende melding. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al een save met Feyenoord gespeeld tot seizoen 2 niks aan de hand. Had ik veel meer competities ingeladen dan nu. Nu een nieuwe save met de nieuwste update van MU kom niet verder dan wedstrijd 10. De eerste keer kreeg ik deze melding voor aanvang wedstrijd. Toen opnieuw opgestart en kreeg ik de melding net na de 2e helft.
Geplaatst 4 februari 20214 jr. Heb je nog meer extra's toegevoegd aan de game? Een andere database of een logo- of facepack?
Geplaatst 4 februari 20214 jr. Auteur 10 minuten geleden zei Tim': Heb je nog meer extra's toegevoegd aan de game? Een andere database of een logo- of facepack? In mijn Feyenoord game had ik de DB van MU. Nu had ik de nieuwste gedownload en die aangezet en de oude DB uit.
Geplaatst 4 februari 20214 jr. En heb je een grotere database met meer spelers gekozen? Als ik zo online kijk, kan het liggen aan een grotere database in combinatie met een ouder besturingssysteem van je computer of laptop.
Geplaatst 4 februari 20214 jr. Auteur Dit is dit info van de game die de crash had. Aantal spelers afgerond 120.000 De Feyenoord save waarop ik probleemloos tot het 2e seizoen ben gekomen. Aantal spelers 119.000 heb toch 2 competities minder zie ik. Was toch een site waar je kon checken of je pc/laptop geschikt is voor een spel?
Geplaatst 4 februari 20214 jr. Auteur Heb het al gevonden. Ik heb er geen verstand van is dit nog voldoende om redelijk kunnen spelen?
Geplaatst 4 februari 20214 jr. Goeie vraag. Daar heb ik ook niet direct verstand van. In dit topic komen vaker mensen die het wellicht wel weten: Al zou het ook aan de update kunnen liggen. @Richarð. deze melding vaker gezien?
Geplaatst 4 februari 20214 jr. Auteur Laptop opnieuw opgestart en alvast 2 competities verwijderd voor volgend seizoen. Ben nu zonder problemen 2 wedstrijden verder. Blijft toch vreemd...
Geplaatst 4 februari 20214 jr. 2 uur geleden zei Tim': Goeie vraag. Daar heb ik ook niet direct verstand van. In dit topic komen vaker mensen die het wellicht wel weten: Al zou het ook aan de update kunnen liggen. @Richarð. deze melding vaker gezien? Nope, nog nooit.
Geplaatst 5 februari 20214 jr. Oplossing @cairo De melding die je krijgt heeft te maken met je laptop/pc's werkgeheugen. Er was op dat moment niet genoeg beschikbaar om FM door te laten draaien en dan knalt je besturingssysteem het spel eruit. Dit kan te maken hebben met je RAM of de RAM van je videokaart. Gebeurt dit alleen tijdens wedstrijden? Dan zou ik het probleem eerst zoeken bij de videokaart... Zijn je drivers up-to-date? Had je meerdere programma's tegelijk draaien ten tijde van de fout? Download even deze drivers; klik! (Windows 10 64-bit) en installeer die door de aanwijzingen te volgen. Ga naar je Steam bibliotheek --> rechtermuisklik op FM21 --> klik op eigenschappen --> ga naar 'lokale bestanden' --> klik vervolgens op 'integriteit controleren' Start pc/laptop opnieuw op en je zou van je problemen af moeten zijn Je specs zijn ruim voldoende om fatsoenlijk FM21 te kunnen spelen dus daar ligt het niet aan!
Geplaatst 5 februari 20214 jr. Auteur 11 uur geleden zei Daniell: @cairo De melding die je krijgt heeft te maken met je laptop/pc's werkgeheugen. Er was op dat moment niet genoeg beschikbaar om FM door te laten draaien en dan knalt je besturingssysteem het spel eruit. Dit kan te maken hebben met je RAM of de RAM van je videokaart. Gebeurt dit alleen tijdens wedstrijden? Dan zou ik het probleem eerst zoeken bij de videokaart... Zijn je drivers up-to-date? Had je meerdere programma's tegelijk draaien ten tijde van de fout? Download even deze drivers; klik! (Windows 10 64-bit) en installeer die door de aanwijzingen te volgen. Ga naar je Steam bibliotheek --> rechtermuisklik op FM21 --> klik op eigenschappen --> ga naar 'lokale bestanden' --> klik vervolgens op 'integriteit controleren' Start pc/laptop opnieuw op en je zou van je problemen af moeten zijn Je specs zijn ruim voldoende om fatsoenlijk FM21 te kunnen spelen dus daar ligt het niet aan! Het was een download van 800MB ongeveer dus het zal nodig zijn geweest. Ga nu weer spelen moet goed komen. Bedankt!