Jump to content

[SIGN-UP] La Generación Dorada

Recommended Posts

• Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wedstrijden November Na de spectaculaire overwinning was het voor de Baskische ploeg zaak om het goede resultaat een vervolg te geven. Met de thuiswedstrijd tegen SD Eibar op het programma is dit

Zoals beloofd ook nog van mijn kant een nieuwe sign-up in deze sign-up is het de bedoeling dat jullie Bilbao naar een hoger level gaan tillen. Bilbao is een club uit Baskenland in Spanje die er om bek

Oké inmiddels heb ik iedereen ingevuld en staat er voor iedereen een screentje online... echter heeft @nasje92 zijn stats nog niet ingevuld en wil ik hem vandaag nog de tijd geven om dit alsnog te doe

Posted Images

Wat een beest daar centraal in de verdediging, 17 jaar en €71 miljoen waard. :<

Hopelijk kan ik d.m.v. wat strafschoppen en afstandsschoten her en der wat doelpuntjes meepikken in het seizoen. :D

Oké inmiddels heb ik iedereen ingevuld en staat er voor iedereen een screentje online... echter heeft @nasje92 zijn stats nog niet ingevuld en wil ik hem vandaag nog de tijd geven om dit alsnog te doen zodat we morgen direct kunnen beginnen. 

@chrisje1993 @ElMarcos @Copywriter @RubenS2 @Going up @komodo25 @Kowet @FlyD @Nummerke10 @JordiW. @Nummerke10 @Geppiej @Kyrill @xPeejay @Mordurette @neva @Lupus. @nasje92

3 uur geleden zei van der Water:

Oké inmiddels heb ik iedereen ingevuld en staat er voor iedereen een screentje online... echter heeft @nasje92 zijn stats nog niet ingevuld en wil ik hem vandaag nog de tijd geven om dit alsnog te doen zodat we morgen direct kunnen beginnen. 

@chrisje1993 @ElMarcos @Copywriter @RubenS2 @Going up @komodo25 @Kowet @FlyD @Nummerke10 @JordiW. @Nummerke10 @Geppiej @Kyrill @xPeejay @Mordurette @neva @Lupus. @nasje92

Sorry! Dit gaat me niet lukken vandaag, is me helemaal ontschoten. Morgen lukt wel, maar ik snap het ook als je wil starten 

16 minuten geleden zei nasje92:

Sorry! Dit gaat me niet lukken vandaag, is me helemaal ontschoten. Morgen lukt wel, maar ik snap het ook als je wil starten 

Morgen is ook nog prima! lukt dat om dat in de loop van de middag te doen, dan kan ik in de avond wellicht al een eerste update online gooien

Voornaam: Iñaki 
Achternaam: Iñaki
Geboortedatum (leeftijd moet max. 18 zijn): 18-11-2005
Geboortestad: Bilbao 
Etniciteit: blank
Huidskleur – keuze uit 1 t/m 20:  4
Nationaliteit: Spaans - Baskisch

Positie:  rechtsback

Lengte: 1.93

Gewicht: 85kg

Favoriet been: rechts

Fysiek (maximaal 125 punten):
Versnelling: 16
Behendigheid: 16
Evenwicht: 16
Blessuregevoeligheid: 1
Sprongkracht: 18
Natuurlijke fitheid: 12
Snelheid: 17
Uithoudingsvermogen: 13
Kracht: 16

Mentaal(maximaal 200 punten):

Anticiperen: 15

Beslissingen: 15

Concentratie: 15

Felheid: 13

Flair: 13

Inzet: 13

Inzicht: 13 

Kalmte: 13

Lef: 15

Leiderschap: 15

Positie kiezen: 15

Teamgeest: 15

Vastberadenheid: 15

Zonder bal: 15

Technische eigenschappen (maximaal 200 punten):
Hoekschoppen: 11
Voorzetten: 15
Dribbelen: 15
Afwerken: 12
Eerste balcontact: 12
Vrije trappen: 10
Koppen: 18
Afstandsschoten: 18
Verre inworpen: 12
Mandekking: 15
Passing: 15
Strafschoppen: 10
Tackelen: 16
Techniek: 13
Multifunctionaliteit: 10

Gewenste acties (kies maximaal vijf uit onderstaande lijst):
Rent met bal langs rechterflank
Schiet van afstand
Krult schoten
Probeert altijd de voetballende oplossing te zoeken
Probeert trucjes

Zo toch nog ff tijd gevonden. Heb t uit mijn hoofd moeten doen dus hopelijk kloppen de aantallen

Edited by nasje92

image.png.27870ed27185b753916e4e635930e591.png

Alle spelers zijn ingevoerd en ondertussen is er een start gemaakt met de save game, in deze eerste update blikken we vast terug op de voorbereiding van jullie eerste seizoen, uiteraard zijn veel spelers al direct betrokken bij het eerste elftal van Bilbao, maar er is echter ook stevige concurrentie door de komst van de gouden generatie, veel oudgedienden mochten vertrekken omdat de concurrentie nu eenmaal te groot is. Ook zijn er door de talenten ook posities waar om gestreden moet worden, zo zal het een heuse strijd worden wie de vaste linksback gaat zijn. De Keeperpositie lijkt een van de weinigen posities waar het een uitgemaakte zaak zal zijn. 

(voorlopige) transfers

Als eerste gaan we kijken wat voor een impact de lichting heeft op de huidige selectie. Er is niemand verkocht, maar er zijn wel andere deals gemaakt. Als eerste besloot Oscar de Marcos zijn spullen te pakken, hij liet zich verhuren aan Villareal, hij is hiermee de enige speler die in Spanje bleef. de tweede naam die vertrekt is Mikel Balenziaga, de linksback zag de bui al hangen met de grote hoeveelheid talent dat is binnen komen stromen op zijn positie en hij besloot dan ook om op huurbasis te vertrekken naar Brighton. Tenslotte besloot ook Unai Núñez nog naar Engeland te vertrekken, de centrale verdediger met één interland achter zijn naam gaat op huurbasis spelen voor Aston Villa. 

Spoiler

image.png.0e92fbc77c9f5aed2c503bf824233ecb.png

De Voorbereiding

Uiteindelijk zijn de prestaties nu eenmaal waar het om draait en de selectie van Bilbao wist zich al goed warm te draaien en hebben de voorbereiding weten te overleven zonder te verliezen, er werden in totaal vier wedstrijden gespeeld, en al wat jonkies wisten zich al eens op het scorebord te zetten. 

Spoiler

image.png.f267c2d138ee938e132bb134c7fce986.png

image.png.02f8834f1dd3e9f070fde7be68a995e7.png

image.png.7b1e7517575ace2207c2ec6f6873514f.png

image.png.4542dff49764d5d67181a6f48354c1e5.png

Natuurlijk zullen we in de screens nog niet echt verschil zien tov van jullie start, ik zal jullie aan het eind van ieder seizoen een screentje van je speler geven, inclusief zijn statistieken. Met deze update zijn we nu echt begonnen en van mij mogen jullie van iedere maand een update verwachten. Zelf ben ik geen manager van Bilbao dus zal ik geen invloed hebben over de opstelling en eventuele transfers, natuurlijk hou ik jullie wel op de hoogte van alles wat er gebeurd, ook als er een speler beslist om een transfer te maken zal hij maandelijks gevolgd worden bij zijn nieuwe club!

Spoiler

@Fantasy ook voor jou als volger een tag, als je niet meer getagd wil worden, kan je het me laten weten.