Jump to content

[FM21] Loyaal aan UNA

Recommended Posts

• Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2 - November 2021 tot Mei 2022 In de resterende tijdsperiode hebben we van november tot januari uitermate goed gespeeld, maar daarna zakte we compleet in elkaar. Dit kwam mede doordat Jon

Seizoen 3 - Mei & Juni 2023 Het derde seizoen is ten einde, en wat was het spannend geworden uiteindelijk. Allereerst gingen we naar Ermelo, op bezoek bij DVS'33 met de insteek dat alles gewo

Seizoen 3 - november 2022 tot februari 2023 Dan gaan we de herfst- en winterperiode in. De ze tijd is traditioneel voor de jeugdinstroom. Die belooft op dit moment niks goeds, aangezien we alleen

Posted Images

Loyaal aan UNA.png

Seizoen 1 - Maart/April 2020

Laten we gaan beginnen met de Jeugdinlichting, of zoals we in Brabant zeggen: De kleine mennekes. Iets zegt mij dat dit een hele slechte lichting is, maar mijn assistent zei toch dat ik ze allemaal moest aannemen, dus dat heb ik dan maar gedaan. Resultaat is wel dat ik 16*500 P/M is meteen al 4.000 meer loon heb. Dat kan ik wel bekoren want we hadden nog 10K over. Ik hoop dat Paridaans gelijk heeft...

image.thumb.png.6cf3069bb5b5b94a829023adc54adf4d.png

Eerste scout is binnen!

Dan hebben we nog meer goed nieuws. Een oud speler: Randy van Heijnsbergen is gestopt en is scout geworden! Randy heeft van 2010 tot 2012 bij UNA gespeeld. Hij sluit per direct aan om de tegenstanders te scouten...

image.thumb.png.0178fa6ec43f55621c2eb1bad1b100dc.png

Dan wat slechter nieuws. In Maart weten we wederom niet te winnen door 0-0 en 1-1 te spelen tegen ADO'20 en Dongen. Daardoor hebben we alweer 5 wedstijden niet kunnen winnen en de zenuwen beginnen toch wel op mij te slaan. Maar we mogen van geluk spreken dat de nummer 2 ADO '20 een net zo slechte reeks heeft, waardoor we zelfs op 4 punten voorsprong blijven!

image.thumb.png.b0636b4559f2f5252f8f1f3193e280d9.png

Dan komt de verlossing. In April winnen we thuis van het stugge EVV, maar Blauw Geel won ook, en dus gaan we de laatste 4 wedstrijden in met 4 punten voorsprong, en.... de volgende wedstijd is tegen Blauw Geel!

image.thumb.png.8fe19ff6cfe1119b080b04508b263c68.png

Gelukkig winnen we die wedstrijd, waardoor het verschil al 8 punten is. Die is dus gezien. Met nog 3 wedstrijden te gaan en 5 punten voorsprong op nummer 2 Quick, hoeven we nog maar 2 keer te winnen en de titel is binnen! Maar waarom spelen we zoveel oefenwedstrijden? Simpel: Centjes! En we spelen nog maar 1 keer in de 2 weken dus voor wedstrijdfitheid te behouden spelen we om de week een oefenpotje...

image.thumb.png.beb0dd547da684d4c280d4f141e7141c.png

image.png.cb73a72bdb1b75ebf5edd855ca90283b.png

Bedankt voor de reacties!

@delichris @Jotew @xPeejay @Titan @Going up @FlyD @Marius @Bingbangboem @Fantasy @komodo25

Damn, das nogal een uitdaging! Veel succes in Zilst, Vooralsnog lijkt je goed op koers voor het kampioenschap!

Ik heb vruuger met 't tiende van SV Valkenswaard meer dan eens een balletje getrapt op jullie -overigens prima onderhouden- kunstgrasveld ;)

Loyaal aan UNA.png

Seizoen 1 - Mei/Juni 2021

Ik zal meteen beginnen met de screen van de wedstrijden. In mei speelde we namelijk weer behoorlijk slecht. Van de 3 wedstrijden die er nog gespeeld hoefde te worden, verloren we namelijk beide thuiswedstrijden (van HSC '21 en OFC). We wonnen de uitwedstrijd tegen Hollandia

image.png.9ceeb456d5375a8eb2916db39051aef1.png

De vraag is, is deze 3 uit 3 genoeg? We hadden een voorsprong van 5 punten, dus als nummer 2 Quick alle 3 de wedstrijden wint is het afgelopen. Máár dat doen ze niet, en dus gaat de titel naar Zeelst! Dit gebeurde al tegen Hollandia, waardoor we de laatste wedstrijd met een jeugdelftal speelde. Jeugdspeler Alberto Puts pakt de gouden bal, Rob van Boekel wordt de assistenkoning en keeper Yannick Derix gaat in de boeken als degene die 19 van de 34 wedstrijden de nul weet te houden. We gaan naar de Tweede Divisie!

image.thumb.png.887c4b9153c30cbb54a5b9e7d10d9e91.png

image.thumb.png.5969efad96fabddb42c93edd236c2e79.png

Dan zal ik nog even de tactiek en de financiën laten zien. We hebben het hele seizoen een 4-2-3-1 Vleugel spel - Positief gespeeld. Nu we een seizoen hoger spelen wordt het kijken of we deze tactiek blijven aanhouden, of dat we toch anders gaan spelen...

image.thumb.png.2f07da62dc1dc0b2b041e4e02bd7924f.png

De financiën zijn goed te noemen. De beker maakte heel veel goed, en zorgt ervoor dat we de verliezen vanaf december kunnen opvangen. Er zal vast wel een hoger sponsorbedrag aankomen :)

image.thumb.png.6f5fc855591b1bc10defcdad23edb22c.png

Tot slot wat minder nieuws. We krijgen namelijk te horen dat de beste speler van ons team, Thomas Horsten, het hogerop wil zoeken. De reden? Kozakken Boys is naar de KKD gepromoveerd en wil Horsten erbij hebben. Ik hoop echt dat we hem kunnen houden want het zou een adelating zijn als hij vertrekt. Al heb ik hem toegezegd dat hij voor 24.000, zijn transferwaarde, mag vertrekken. Eens zien of Kozakken Boys ze voor zo'n bedrag wil hebben...

image.thumb.png.387e2b1d85cf915feeace8675b287aa3.png

@delichris @Jotew @xPeejay @Titan @Going up @FlyD @Marius @Bingbangboem @Fantasy @komodo25 @Kowet @Niejo101

Edited by Badmuts
Op 28-1-2021 om 20:33 zei Niejo101:

Damn, das nogal een uitdaging! Veel succes in Zilst, Vooralsnog lijkt je goed op koers voor het kampioenschap!

Ik heb vruuger met 't tiende van SV Valkenswaard meer dan eens een balletje getrapt op jullie -overigens prima onderhouden- kunstgrasveld ;)

Vruuger ja. Inmiddels is dat kunstgrasveld vorig seizoen ivm slijtage vervangen en hebben we toestemming gekregen om een tweede kunstgrasveld te krijgen. Is ook wel hard nodig, want de overige grasvelden is één groot moeras bij regen...

Toevallig speelt een oud-speler van UNA bij Valkenswaard: Lex van Dijk. Leuke gast, heeft een geweldige vrije trap. Kijk je wel eens het eerste?

Edited by Badmuts
5 minuten geleden zei Badmuts:

Toevallig speelt een oud-speler van UNA bij Valkenswaard: Lex van Dijk. Leuke gast, heeft een geweldige vrije trap. Kijk je wel eens het eerste?

Ik kom helaas al enkele jaren niet meer bij de club. Lang verhaal, maar speel nu bij De Brassers, een kroegenteam :) 

Loyaal aan UNA.png

Seizoen 2 - Juli/Augustus 2021

Om even te laten zien dat ik me nog steeds aan mijn eigen gehouden regels houdt, hierbij mijn transferoverzicht van komend jaar. Ook nu waren geen spelers bereid om te komen. Jammer.

image.thumb.png.db14657020cb64f4a9082bd013ec8413.png

We beginnen seizoen 2 sterk. Heel ster met vriendschappelijke overwinningen tegen FC Eindhoven, Willem II en RKC. De competitie echter begon heel slecht. We moesten als eerste tegen degradant Jong PSV. We probeerde een 'voorzichtige' andere tactiek en betaalde een grote prijs hiervoor. 0-4 verlies op De Hertgang. 

Daarna nog snel de tactiek terug veranderd tegen Scheveningen, waarbij we direct 2-0 winnen. Vervolgens een matig verlies tegen TEC, om daarna nog 2 keer te winnen van Spakenburg en Noordwijk.

image.thumb.png.f2344ee3635e96dd66084b5de37ac0af.png

Dat zorgt nu voor onderstaande stand. Een keurige zesde plek na 5 wedstrijden is voor een promovendus toch zeker goed te noemen. Al is de andere promovendus, Hoek, nog beter begonnen met een 3e plek.

image.png.d47c627d21c0fab58c8b7784a77fc67c.png

Nog even een mooi overzicht van de komende wedstrijden. We spelen in de beker tegen EVV, dat vorig seizoen nog in onze competitie speelde. 

image.thumb.png.90a900821e81d2ed4ac62dfa7128942d.png

@delichris @Jotew @xPeejay @Titan @Going up @FlyD @Marius @Bingbangboem @Fantasy @komodo25 @Kowet @Niejo101 @V-Traxx