Geplaatst 22 januari 20214 jr. Een uitdaging die ik zojuist ben begonnen. Denk deel hem ook even met jullie Loyalty challenge Het doel is simpel: Ga met een club naar keuze aan de gang en leid het naar de top (of als het al aan de top is, probeer daar te blijven). Dat lijkt simpel, totdat je de (enige) restrictie hoort. Je mag alleen ex-spelers en ex-staff aantrekken! Ik vind pas echt dat je loyaal aan je club bent als je alleen oude spelers terughaalt, of staff haalt die óf bij je als voetballer hebben gespeeld, óf al eens eerder bij je als staff heeft gezeten! Deze challenge lijkt een beetje op de 'Geef de jeugd een kans' challenge, want je moet veel met eigen jeugd doen als je weinig goede ex-spelers/staff hebt, maar als je betere spelers worden verkocht, betekent dit wel dat je ook deze spelers weer terug mag halen! Om een goede kennis te krijgen van ex-spelers/staff zou ik: - in de databases van sortitoutsi.net checken voor spelers die in vorige FM's hebben gezeten. Hier kan je ook oude stafleden zien - in de vorige seizoenen op transfermarkt.nl kijken naar vorige spelers - Op Wikipedia kijken (wel wat minder betrouwbaar) naar ex-spelers die daar staan! Ik vind hem zelf zeker leuk om te doen! Zeker als het je favoriete club speelt en je je spelers niet weg wilt doen. Veel succes! 22 januari 20214 jr. bewerkt door Badmuts
Geplaatst 22 januari 20214 jr. Heel leuke challenge Deze heb ik altijd al eens met KV Mechelen willen doen, maar jeugdchallenge met Sedan is voorlopig te goed! Met onder meer ex-spelers als Benteke, Kabasele, Sergio Oliveira (Porto) ook interessante "grotere" namen.
Geplaatst 23 januari 20214 jr. Auteur Mocht iemand geïnteresseerd zijn, ik ga deze challenge als novelle doen!
Geplaatst 24 januari 20214 jr. Leuke challenge is dit! Vorig jaar dit voor 50-75% met De Graafschap gedaan. Wel eentje om in het achterhoofd te houden als ik ooit een nieuwe game start
Geplaatst 29 januari 20214 jr. Auteur Eerste seizoen zit erop met UNA! Zonder maar 1 transfer gedaan te hebben mooi richting Tweede Divisie!