Geplaatst 18 januari 20214 jr. Jullie spelen tegen elkaar in een best-of-5 format. De vijfde wedstrijd wordt alleen gespeeld bij een gelijke stand na vier wedstrijden en uitdoelpunten tellen niet dubbel. Het volledige toernooi wordt gespeeld met de COVID FC. BELANGRIJKE OPMERKINGEN: Om het team ''COVID FC'' te downloaden klik hier. Je vindt op die pagina ook een tutorial over hoe je dit team goed in game krijgt. Speel enkel en alleen met dit team! Voor de starter van de online game: stel bij het maken van de game in dat er vijf wedstrijden gespeeld worden. In principe speel je maar drie of vier wedstrijden tegen elkaar (afhankelijk van de uitslagen), echter volgt bij gelijke stand een vijfde beslissingswedstrijd. Eindigt de vijfde wedstrijd ook gelijk dan spelen jullie door tot er een winnaar bekend is. Als de wedstrijden gespeeld zijn posten beide spelers de eindstanden van beide wedstrijden in dit topic. Minimaal één van de spelers dient tevens een screenshot van de einduitslagen aan te leveren in dit topic. Spreek tijdig speeldata af met je groepsgenoten. We willen uiteraard graag dat alle wedstrijden afgerond worden. Kun je een groepsgenoot niet bereiken? Neem dan contact op met Fabian. via PM. Lees de Algemene Informatie alsjeblieft nogmaals goed door. Dit om onnodige vragen te voorkomen. Steamnamen hebben jullie als het goed is nog van de groepsfase De deadline van deze ronde is 25 januari 23.59! Veel succes en vooral veel plezier gewenst! @Christiano @Michiel RAFC
Geplaatst 18 januari 20214 jr. Veel plezier en succes heren! @Christiano en @Michiel RAFC sterke poule hadden we dus!
Geplaatst 20 januari 20214 jr. Wanneer zou het jou uitkomen op te spelen @Michiel RAFC? Voor mij op werkdagen na 18.30 of in het weekend.
Geplaatst 20 januari 20214 jr. 3 uur geleden zei Christiano: Wanneer zou het jou uitkomen op te spelen @Michiel RAFC? Voor mij op werkdagen na 18.30 of in het weekend. Ofwel morgen rond 18.30u ofwel vrijdag, zaterdag, zondag rond de middag ergens moet lukken.
Geplaatst 22 januari 20214 jr. Op 20-1-2021 om 08:13 zei Christiano: Wanneer zou het jou uitkomen op te spelen @Michiel RAFC? Voor mij op werkdagen na 18.30 of in het weekend. Zullen we zondag rond de middag (13u ofzo) spelen?
Geplaatst 22 januari 20214 jr. 1 uur geleden zei Michiel RAFC: Zullen we zondag rond de middag (13u ofzo) spelen? Waarschijnlijk gaat dat wel lukken. Mocht het alsnog niet lukken laat ik het weten
Geplaatst 24 januari 20214 jr. Op 22-1-2021 om 20:55 zei Christiano: Waarschijnlijk gaat dat wel lukken. Mocht het alsnog niet lukken laat ik het weten Zouden jullie het kunnen streamen op Twitch :)?
Geplaatst 24 januari 20214 jr. Op 22-1-2021 om 18:55 zei Michiel RAFC: Zullen we zondag rond de middag (13u ofzo) spelen? Stuur maar een berichtje als je er bent!
Geplaatst 24 januari 20214 jr. 3 uur geleden zei Kyrill: Zouden jullie het kunnen streamen op Twitch :)? Helaas beschikt geen van ons beiden over Twitch. We hebben de wedstrijden zonet afgewerkt.
Geplaatst 24 januari 20214 jr. Gekke finale. De eerste 2 wedstrijden leken naar @Christiano te gaan, maar ik kon in de 2e wedstrijden met een slotoffensief naar 3-3 komen. De 3e en 4e wedstrijd waren gelijkopgaander dan de uitslag doet vermoeden. Ondanks de 1-8 overwinning, was Onana bv. mijn beste man. Over het algemeen waren de wedstrijden vrij gelijklopend en had ik het gevoel dat elke wedstrijd net zo goed andersom had gekunnen. De scores zijn in ieder geval zwaar overdreven Michiel - Christiano 1-2 Christiano - Michiel 3-3 Michiel - Christiano 7-1 Christiano - Michiel 1-8
Geplaatst 24 januari 20214 jr. @Michiel RAFCGefeliciteerd! Vooral de laatste wedstrijd was bizar. Jouw keeper de beste speler terwijl je 8-1 wint.
Geplaatst 24 januari 20214 jr. Gefeliciteerd @Michiel RAFC, netjes gedaan. Die 1-8 is echt bizar, @Christiano een xG van 3,15 (en dat zonder penalty) en niet eens zelfstandig tot scoren komen. Typisch FM
Geplaatst 25 januari 20214 jr. 1-8 en 7-1 Heerlijke finale, lekker gespeeld mannen. Gefeliciteerd Michiel! Ging het bij COTT maar zo goed
Geplaatst 25 januari 20214 jr. Auteur Zoo flink uitgehaald in die laatste twee wedstrijden. Gefeliciteerd Michiel met de winst, en Christiano uiteraard met de tweede plaats. Ik neem binnenkort contact met Michiel op voor de prijs.
Geplaatst 25 januari 20214 jr. 2 uur geleden zei Fantasy: 1-8 en 7-1 Heerlijke finale, lekker gespeeld mannen. Gefeliciteerd Michiel! Ging het bij COTT maar zo goed Mijn tactiek is enkel door mezelf te besturen