Jump to content

Project Supportersparticipatie

Going up
 Share

Recommended Posts

Virton heeft uitzicht op de beste faciliteiten maar daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan dat zou werken als een strop rond de nek. Marche-en-Famenne ligt dan voor de hand, maar qua imago spreekt die streek misschien niet helemaal aan.

50 minuten geleden zei Marius:

Virton heeft uitzicht op de beste faciliteiten maar daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan dat zou werken als een strop rond de nek. Marche-en-Famenne ligt dan voor de hand, maar qua imago spreekt die streek misschien niet helemaal aan.

Dus, welke heeft jouw voorkeur dan?

MARCHE-EN-FAMENNE

Voor mij persoonlijk kwam het een beetje als een verrassing dat de supporters beslisten om naar deze regio te gaan en niet verder te kijken op de lange termijn, maar financieel was dit natuurlijk een van de betere opties. De laatste dagen heb ik me persoonlijk bezig gehouden met publiciteit voor een groep spelers bij elkaar te krijgen, want die hebben we natuurlijk wel nodig om te kunnen voetballen, al twijfel ik er niet aan dat sommige van onze supporters ook nog wel een balletje kunnen en willen trappen. We hebben goedkeuring gekregen van de lokale overheid om onze open-deurdag te organiseren en we hebben 14! spelers kunnen tekenen. De meesten onder hen te onbekwaam om ergens anders te voetballen, en er kwamen ook maar 14 spelers opdagen. Makkelijke keuze dus. Hierbij onze huidige kern:

173124339_FirstSelection.png.23ecbd33094a24d8e7e1fc8827494427.png

Zoals jullie zien geen namen of ex-clubs en allemaal hetzelfde niveau om te starten. We kunnen ze dus nog heel makkelijk omscholen ook. Maar hun voorkeur staat wel vermeld bij elke speler. Nu, met 14 spelers geraken we nergens natuurlijk. We zullen toch wel dringend wat spelers moeten bij elkaar zoeken, en dan ook nog dringender een technische staff bij elkaar vinden. Al deze jongens hebben hun akkoord gegeven om iedere maand 50 euro te verdienen, wat betekend dat ons budget al is geslonken tot een jaarbudget van 1600 euro. We gaan inventief moeten omgaan om het eerste seizoen reeds te overleven. Nu heb ik mijn connecties in het voetbal aangesproken en we hebben 6 (3 Franse, 2 Luxemburgse en 1 Duitse) mogelijkheden om een collaboratie met een club aan te gaan, en daar zullen jullie weer heel belangrijk worden. 

KEUZE:

Valenciennes:

Financiele Hulp: 5 jaar 20.000 Euro (4.000 euro per jaar).

Spelers Hulp: 5 jonge spelers (Geen Keuze). Geen loon te betalen.

Oefenewedstrijd: Jeugd Valenciennes 1x per seizoen in Valenciennes.

Reims:

Financiele Hulp: 8 jaar 0 Euro, maar 10% doorverkoop jonge spelers die 50% bij ons gespeeld hebben.

Spelers Hulp: 8 jonge spelers (Geen Keuze). Geen loon te betalen.

Oefenwedstrijd: Jeugd Reims 1x per seizoen in Reims.

Metz:

Financiele Hulp: 4 jaar 20.000 Euro (5.000 euro per jaar)

Spelers Hulp: 4 jonge spelers (Keuze uit een selectie). Geen loon te betalen.

Oefenwedstrijd: Jeugd Metz 1x per seizoen in Virton. Geen kost voor ons. Ook geen Inkomst.

Differdange:

Financiele Hulp: Geen

Spelers Hulp: 4 Seniors spelers (Geen Keuze)

Oefenwedstrijd: Senior wedstrijd en jeugdwedstrijd 1x per seizoen in Marche-en-Famenne. Ticketinkomst voor ons.

Dudelange:

Financiele Hulp: Geen

Spelers Hulp: 5 Seniors spelers (Keuze)

Oefenwedstrijd: Geen.

Mainz05:

Financiele Hulp: 3 jaar 30.000 Euro (10.000 euro per jaar)

Spelers Hulp: 3 jonge spelers (Keuze uit een selectie). Geen loon te betalen.

Oefenwedstrijd: Geen

Extra: 1 Assistant Coach van Mainz05. Geen loon te betalen.

MAAK JULLIE KEUZE voor 21 Januari 2021 (12.00)

Valenciennes 2

Reims

Metz

Differdange

Dudelange

Mainz 05 8

@Marius @Sinisterra17 @Bingbangboem @toivonen @ElMarcos @RubenS2 @FlyD @DGremlin @Lupus. @Badmuts @Pavel Nedved @komodo25 @Copywriter @TeamWesil

Edited by Going up

2 minuten geleden zei Marius:

Ik zou durven op gok. Het is slechts een oplossing op korte termijn, maar 3 extra spelers kan in sé val oldoende voor dit niveau zijn, en de financiële hulp is niet gering.

Mainz 05 bedoel je, correct toch?