Geplaatst 28 oktober 20213 jr. Volgens mij weten we allemaal dat je die 13/14 - en meer - landstitels op rij zou halen als je hiermee doorging, dat hoef je voor mij niet te bewijzen... Het is natuurlijk aan jou om te kiezen wat jij het liefste doet maar ik zou lekker overstappen naar FM22 als het zo kriebelt. Er bestaat altijd de kans dat het een sleur gaat worden als je hiermee door gaat maar toch eigenlijk al FM22 had willen spelen.
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. Niet heel origineel, maar ik sluit mijzelf aan bij Daniell. Dan heb je ook extra tijd om nieuwe en grootse uitdagingen na te jagen
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. Ik zou vooral mijn oor niet laten hangen naar wat mensen hier zeggen maar doen waar je zelf plezier uithaalt. Dus als dat een nieuwe carrière in FM 22 is moet je niet doorgaan, als je hier wel plezier uithaalt gewoon lekker doen.
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. 12 minuten geleden zei Nummerke10: Ik zou vooral mijn oor niet laten hangen naar wat mensen hier zeggen maar doen waar je zelf plezier uithaalt. Dus als dat een nieuwe carrière in FM 22 is moet je niet doorgaan, als je hier wel plezier uithaalt gewoon lekker doen. Hier sluit ik mij bij aan.
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. De vraag is niet of je die reeks gaat doorbreken, want tenzij er een fatalistisch scenario in FM zit achterhaalt de concurrentie je niet de komende jaren. Dus als het begint te kriebelen en je een mooie nieuwe uitdaging ziet, dan zou ik daar absoluut voor kiezen.
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. 4 uur geleden zei JordiW.: Hier sluit ik mij bij aan. I third that motion. Wat je zelf vooral wil @Marius
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. Voor mij hoeft het zeker nog niet te stoppen; maar zoals eerder al aangegeven; de kans dat je nationaal de komende jaren geen kampioen wordt is quasi onbestaande.
Geplaatst 31 oktober 20213 jr. Auteur 63. For Evig Voor de start van seizoen nummer 10 waren er geen belangrijke veranderingen te melden. Hier en daar enkele contractverlengingen zoals gewoonlijk maar nieuwe namen of vertrekkers waren er niet. De competie begon dit jaar pas op 8 april wat betekende dat we niet alleen de eerste knock out ronde in de Champions League zonder competieritme zouden moeten aanvatten, maar ook zelfs eventueel de heenwedstrijd van de kwartfinale op het programma stond voor we ook nog maar één wedstrijd in de Eliteserien zouden afgewerkt hebben. Bijgevolg speelden we maar liefst 13 oefenwedstrijden tussen 20 januari en 1 april. Die werden overigens ook allemaal winnend afgesloten, al was dat geen echte verrassing gezien de tegenstand. Tussendoor wonnen we ook de Noorse Super Cup met afgetekende cijfers en kegelden we Milan uit het kampioenenbal. In San Siro hielden we het op 1-1, thuis op een droge 2-0. Jens Petter Hauge was twee keer trefzeker tegen zijn ex-club. Een late competitiestart betekende natuurlijk dat de zweep er wel meteen op lag. In april en mei speelden we immers maar liefst 17 wedstrijden met inzet. Niet alleen in de Eliteserien maar ook in de beker, en natuurlijk ook in de Champions League. Na Milan werden immers ook Manchester City (kwartfinale) en Porto (halve finale) over de knie gelegd. In de finale kregen we het verrassende Bournemouth tegenover ons. Zij herhaalden het kunststukje van Arsenal eerder om als winnaar van de Europa League ook meteen de finale van het kampioenenbal te halen. Tegen ons waren ze echter niet opgewassen. Of moet ik zeggen tegen Oscar Bobb? De flankaanvaller bewees nog maar eens zijn waarde en besliste de finale op zijn eentje met twee doelpunten. Ruim een maand later was er bovendien nog meer internationaal succes. Tijdens de vorige twee edities van het WK voor clubs hadden we geleerd dat de wedstrijden mekaar in sneltempo opvolgden. We probeerden dan ook zo intelligent mogelijk te roteren en haalden op die manier de finale waarin we Chelsea versloegen. Een nieuwe trofee mocht bij in de kast. De rest van het seizoen verliep ook alleen maar voorspoedig. In de eigen competitie werd er alleen maar gewonnen waardoor de titel al na 23 speeldagen mocht gevierd worden. De 10de op rij! Bij deze wil ik ook nog graag even de tijd nemen om ons huidige type elftal onder de loep te nemen na 10 seizoenen. Wat opvalt is dat vooral stabiliteit een grote rol speelde. In doel vinden we Kristoffer Klaesson terug. Hij vervoegde de club al na 1 seizoen en groeide uit tot een absolute sterkhouder, niet alleen bij ons maar ook bij de Noorse nationale ploeg en werd zelfs al een paar uitgeroepen tot Wereldkeeper van het Jaar. Hij werd bovendien ook een beetje een cultheld door niet alleen strafschoppen te stoppen maar ze ook te trappen. Zo zit hij in een kleine drie jaar tijd al aan bijna 30 competitiedoelpunten. Centraal achterin kunnen we rekenen op het duo Isak Amundsen - Max Norman Williamsen. Amundsen is een beetje een stille verdoken kracht achter ons succes. Hij is al bij ons sinds seizoen 1 en speelde zelfs al 21 wedstrijden in het eerste jaar onder mijn leiding. Norman Williamsen kwam er "pas" bij na 2,5 jaar. Hij trok de aandacht van de allergrootste clubs, van Barcelona tot PSG, maar bleef tot nader order steeds in het Hoge Noorden. Op de rechtsback vinden we Rune Graversen terug. Als Deen de enige buitenlander in de ploeg. Met zijn 23 is hij al 5 jaar een vaste waarde. Op de linksback komen we een andere echte "clubman" tegen. Frederik Bjorkan is al een certitude sinds jaar 1 maar ondanks vroege interesse uit de Premier League is hij nooit vertrokken. Hij speelde al meer dan 250 wedstrijden voor onze club. Centraal op het middenveld doet Patrick Berg bijna even goed met iets meer dan 220 competitiewedstrijden op de teller. Ook hij is een vaste kracht sinds het eerste jaar onder mijn aanstelling. Zijn medgezel, Syver Aas, kwam na drie jaar bij de club en moest de erfenis van Ulrik Saltness dragen. Hij doet dat echter met verve en zit ook al aan bijna 150 competitieduels. Op de flanken rekenen we op recordtranfer Oscar Bobb en Jens Petter Hauge. Die laatste keerde als verloren zoon terug uit Milaan en speelt ondertussen weeral vijf jaar de pannen van het dak in zijn gele tenue. Achter de eenzame spits vinden we Mads Fagerli Halsoy terug, de vierde man die er al sinds het prille begin bij is. Ondanks de concurrentie van iemand als Odin Thiago Holm bleek hij niet weg te denken uit de sterkste elf. Hij scoorde dan ook enkele legendarische doelpunten die hem een favoriet onder de fans maakt. Voorin tot slot vinden we Albert Braut Tjaland terug. Met zijn 25 liggen zijn beste jaren misschien nog voor hem maar hij draait al zo lang mee dat het lijkt alsof hij er al altijd was. Hij kwam dan ook al na 1 jaar bij de club op 16-jarige leeftijd. In circa 130 competitiewedstrijden maakte hij dan ook al meer dan 100 doelpunten. The sky is the limit voor ABT! En ongetwijfeld ook voor de club op deze manier ... maar vanaf hier zal het toch zonder mij zijn. Na 10 jaar, meer dan 500 wedstrijden onder mijn leiding en geen enkele nederlaag in eigen land is het tijd voor een nieuw avontuur. Tot ziens, tot FM22 maar natuurlijk ook ... Bodø/Glimt Førr Evig! Reacties Spoiler RubenS2 @komodo25 @JordiW. @FlyD @DGremlin @delichris @Nummerke10 @MNie@19CH98 @Kyrill @Daniell @Fantasy @ElMarcos Bij deze dan toch de knoop doorgehakt. Aangezien er inderdaad weinig kans bestaat dat er een ploeg in staat is om me de komende jaren op nationaal niveau te bedreigen en dus de uitdaging van 14 titels op een rij te behalen in sé weinig uitdagend is heb ik besloten om het hier toch bij te laten. Heel erg genoten van deze save, deze carrière en het schrijven van dit verhaal. Bedankt voor al jullie reacties! Tot snel met FM22!
Geplaatst 31 oktober 20213 jr. Bournemouth nu in echt in Championship zit, wint hier EL en haalt CL finale. Realisme is ver te zoeken Gefeliciteerd met weer CL winst!
Geplaatst 31 oktober 20213 jr. Bournemouth Ontzettend mooi eind van een schitterend verhaal. Op naar FM22!
Geplaatst 31 oktober 20213 jr. Die tegenstander in de finale, wat is daar gebeurd? Topprestaties weer!
Geplaatst 1 november 20213 jr. Wat een geweldige manier om zo de novelle af te sluiten. Een heldenprestatie neergezet.
Geplaatst 1 november 20213 jr. Geweldig om wederom de Champions League te winnen! In de competitie stond er ook weer geen maat op je elftal. Mooi om de Novelle zo af te sluiten. We zien je terug voor FM 22!
Geplaatst 1 november 20213 jr. Geweldige resultaten gehad met een team dat in het echt de verwachtingen overtreft maar dit nooit zou verwachten. Echt een topcarrière waarin de tactiek en de samenhang van de selectie ervoor zorgden dat je keer op keer de absolute elite af kon troeven.
Geplaatst 2 november 20213 jr. De resultaten blijven jaar na jaar gewoon schitterend natuurlijk. Leuk om zo te kunnen afsluiten.
Geplaatst 2 november 20213 jr. Heb dit verhaal met erg veel plezier gevolgd. Mooie afsluiter zo van een zeer succesvolle carrière!